reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Apple iCloud nezvládal vánoční nápor, po 36 hodin měl výpadky

27.12.2020, Milan Šurkala, aktualita
Apple iCloud nezvládal vánoční nápor, po 36 hodin měl výpadky
Spousta lidí našla pod stromečkem vánoční dárek s logem společnosti Apple. A není divu, že ho většina z nich chtěla hned zprovoznit. Servery Applu takový nápor nestíhaly a po dlouhou dobu 36 hodin trpěly na výpadky.
Pod vánočním stromečkem našlo mnoho lidí produkty od společnosti Apple. Ať už šlo o chytré hodinky Watch, smartphony iPhone, tablety iPad nebo jiné, většina lidí je chtěla hned aktivovat a zaregistrovat. Jak se ale ukázalo, cloudové servery společnosti Apple nebyly až na takový nápor připraveny a 25. prosince začaly vynechávat. Mnoha lidem se nedařilo nastavit nový účet a přihlásit se ke svým novým zařízením (problém s částí systému "iCloud Account & Sign In").
 
Apple iCloud logo
 
Apple Support na svém twitterovém účtu napsal, že "ví, že vaše maminka chce mít všechno funkční a cení si, že jí pomáháte vše nastavit, ale zrovna je problém s vysokým zatížením serverů, což ovlivňuje schopnost správně nastavit účet na iCloudu, takže radí to zkusit o pár hodin později." Kolik lidí tento problém ovlivnil, není známo. Vše se ale vrátilo do normálu asi až za 1,5 dne.
 


Autor: Milan Šurkala
Vystudoval doktorský program v oboru informatiky a programování se zaměřením na počítačovou grafiku. Nepřehlédněte jeho seriál Fotíme s Koalou o základech fotografování.
reklama