reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Toshiba spustila pražské kontaktní call-centrum

29.2.2012, Jan Vítek, aktualita
Toshiba spustila pražské kontaktní call-centrum
Společnost Toshiba Europe oznámila, že spustila centrální evropské call-centrum, které bylo rozmístěno v Praze a v Istanbulu a poslouží k zajištění poprodejního servisu pro majitele notebooků a televizorů značky Toshiba. Jinými slovy, jde...
Společnost Toshiba Europe oznámila, že spustila centrální evropské call-centrum, které bylo rozmístěno v Praze a v Istanbulu a poslouží k zajištění poprodejního servisu pro majitele notebooků a televizorů značky Toshiba. Jinými slovy, jde o zdroj komplexních diagnostických a konzultačních služeb pro počítačové a televizní produkty.





Profesionální podporu poskytují tedy přímo zaměstnanci firmy Toshiba, kteří mají být schopni nabídnout odpovědi na všechny otázky i v češtině a slovenštině. K dispozici budou v pracovní dny od 9. do 18. hodiny na telefonním čísle +420 296 739 006.

Operátor bude schopen určit, zda zákazníkův problém vychází z hardwarové či softwarové poruchy a dle toho nabídne buď kontakt na servis, nebo s ním provede nutnou opravu či nastavení. Krom toho umožní uživatelům také zakoupení rozšířené záruky či pomoc s registrací záruky. Centrum bude řízeno systémem Sellbytel.

Zdroj: TZ Toshiba
reklama