Galerie 2
HD a dvoumiliardové tržby do 2012
Aktualita Ostatní

HD a dvoumiliardové tržby do 2012

Marek Štelčík

Válka mezi dvěma high definition (HD) formáty je stále na začátku. Každou chvíli se objevují nové a nové zprávy o různých úspěších formátů, Blu-ray vede v celkových prodejích, ale je příliš brzo na to odsoudit nějaký formát. Nyní světlo světa spatřila nová studie. Tu provedla společnost ABI Research a mírně se dívá pod kabát právě rostoucímu HD trhu. Pouze v počítačích se odhaduje to, že v roce 2012 bude prodáno HD zařízení za dvě miliardy amerických dolarů. Dvě třetiny mají pak činit zařízení schopné číst HD DVD i Blu-ray formát. Zpráva taktéž nese informaci, že v současné době 30 % uživatelů počítačů zálohuje své data na DVD a nároky na skladovací prostor výrazně rostou, takže se očekává, že nové formáty budou také relativně rychle přijaty. Zajímavé je také, že se očekává obrovský pád cen Blu.ray zařízení zhruba v roce 2009. Jsou to však jen odhady, takže si na skutečný výsledek musíme počkat. Zdroj: Dailytech

Reklama

Válka mezi dvěma high definition (HD) formáty je stále na začátku. Každou chvíli se objevují nové a nové zprávy o různých úspěších formátů, Blu-ray vede v celkových prodejích, ale je příliš brzo na to odsoudit nějaký formát. Nyní světlo světa spatřila nová studie. Tu provedla společnost ABI Research a mírně se dívá pod kabát právě rostoucímu HD trhu. Pouze v počítačích se odhaduje to, že v roce 2012 bude prodáno HD zařízení za dvě miliardy amerických dolarů.

HD a dvoumiliardové tržby do 2012

Dvě třetiny mají pak činit zařízení schopné číst HD DVD i Blu-ray formát. Zpráva taktéž nese informaci, že v současné době 30 % uživatelů počítačů zálohuje své data na DVD a nároky na skladovací prostor výrazně rostou, takže se očekává, že nové formáty budou také relativně rychle přijaty. Zajímavé je také, že se očekává obrovský pád cen Blu.ray zařízení zhruba v roce 2009. Jsou to však jen odhady, takže si na skutečný výsledek musíme počkat.

Zdroj:

Dailytech


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama