Galerie 2
Hotmail snížil podíl spamu na úroveň Gmailu
Aktualita Ostatní Google Microsoft

Hotmail snížil podíl spamu na úroveň Gmailu

Jan Vítek

Jan Vítek

5

Microsoft se pochlubil, že dle nové studie analytické firmy Cascade Insights klesl podíl spamu došlého do schránek uživatelů e-mailové služby Hotmail na 3 procenta. V roce 2006 to přitom byl ještě velmi vysoký podíl 30 procent, takže nyní je to jen desetina. Hotmail se tak téměř dotáhl na službu Gmail od Googlu, od níž jej dělí jen 0,31 %, což Microsoft staví do mezí statistické odchylky. Podíl spamu je výsledkem investic z posledních let, které měly za úkol se vypořádat s nevyžádanou poštou a napravit pověst Hotmailu. Microsoft využil jednak nové bezpečnostní nástroje pro filtrování pošty a také nasadil do služby a funkce, které může využít sám uživatel. Například jde o SmartScreen pro filtrování došlé pošty na základě vstupů od sta tisíc uživatelů. A především tato funkce stojí za blokování 95 procent došlého spamu. Zdroj: TZ Microsoft

Reklama

Microsoft se pochlubil, že dle nové studie analytické firmy Cascade Insights klesl podíl spamu došlého do schránek uživatelů e-mailové služby Hotmail na 3 procenta. V roce 2006 to přitom byl ještě velmi vysoký podíl 30 procent, takže nyní je to jen desetina.

Hotmail snížil podíl spamu na úroveň Gmailu

Hotmail se tak téměř dotáhl na službu Gmail od Googlu, od níž jej dělí jen 0,31 %, což Microsoft staví do mezí statistické odchylky. Podíl spamu je výsledkem investic z posledních let, které měly za úkol se vypořádat s nevyžádanou poštou a napravit pověst Hotmailu.

Microsoft využil jednak nové bezpečnostní nástroje pro filtrování pošty a také nasadil do služby a funkce, které může využít sám uživatel. Například jde o SmartScreen pro filtrování došlé pošty na základě vstupů od sta tisíc uživatelů. A především tato funkce stojí za blokování 95 procent došlého spamu.

Zdroj: TZ

Microsoft


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama