Podle agentury IDC v druhém čtvrtletí vzrostly prodeje počítačů meziročně o 22,4 %, což znamená 81 505 000 milionů prodaných kusů a to především díky zvýšené poptávce v Evropě, Africe, Asii, na Blízkém Východě a v oblasti Pacifiku. Nejvíce prodávané byly počítače od společnosti HP, která s 14,7 miliony prodaných kusů dosáhla 18,1% podílu na trhu. Druhý nejúspěšnější je Dell s 13 % a třetí Acer s 12,6 %. Dále následuje Lenovo s 10,2 %, na pomyslné páté příčce skončila Toshiba spolu s Asusem, kteří obsadili shodně 5,3 %. Největší skok zažil Asus, když prodal o 80 % více počítačů než ve druhém kvartále 2009, díky tomu se poprvé dostal mezi pět nejprodávanějších značek. Zdroj: TCM
Podle agentury IDC v druhém čtvrtletí vzrostly prodeje počítačů meziročně o 22,4 %, což znamená 81 505 000 milionů prodaných kusů a to především díky zvýšené poptávce v Evropě, Africe, Asii, na Blízkém Východě a v oblasti Pacifiku.
Nejvíce prodávané byly počítače od společnosti HP, která s 14,7 miliony prodaných kusů dosáhla 18,1% podílu na trhu. Druhý nejúspěšnější je Dell s 13 % a třetí Acer s 12,6 %. Dále následuje Lenovo s 10,2 %, na pomyslné páté příčce skončila Toshiba spolu s Asusem, kteří obsadili shodně 5,3 %. Největší skok zažil Asus, když prodal o 80 % více počítačů než ve druhém kvartále 2009, díky tomu se poprvé dostal mezi pět nejprodávanějších značek.
Zdroj: