reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Bing předpovídá (nejen) technologické trendy pro rok 2015

18.12.2014, Jan Vítek, aktualita
Bing předpovídá (nejen) technologické trendy pro rok 2015
Microsoft Bing slouží stejně jako hlavní služba firmy Google především k vyhledávání, ale na základě toho můžeme nahlédnout do blízké budoucnosti a podívat se na to, jaké hlavní trendy mají hýbat světem. Co tedy přinese rok 2015?
Microsoft Bing, respektive pracovníci, kteří za touto službou stojí, už v minulém roce úspěšně předpověděli výsledky některých letošních událostí, jako bylo třeba skotské hlasování o nezávislosti či volby kongresmanů ve Spojených státech. Využili k tomu právě výsledky vyhledávání pomocí služby Bing a další neupřesněné signály ze společnosti.





Pro příští rok byly předpovězeny hlavní trendy dotýkající se celkem osmi kategorií: ocenění, design, móda, jídlo, fotbal (tedy ten americký), technologie, cestování a nositelná elektronická zařízení. Výsledky byly také rozděleny dle světových regionů. Podívejme se tedy na hlavní přehled.

Co se týče módy, pak byl předpovězen návrat roláků, okapsovaných plášťů a velkých šátků. Co se týče sportu, pak si Bing všímá pouze NFL a uvádí, že Super Bowl v příštím roce vyhrají New England Patriots nad Green Bay Packers. Mezi cenami je zmiňována Grammy, přičemž nejlepším nováčkem mezi umělci se má stát Sam Smith a cena zanejlepší album má připadnout Beyoncé. Zlatý glóbus za nejlepší drama zase prý vyhraje Chlapectví (Boyhood).

V příštím roce se budou na cestách hledat zapadnuté kouty, malá města, přičemž popularita velkých aglomerací má mezi turisty klesat. Nicméně velká města i tak budou na předních příčkách a v Evropě bude populární navštívit především Londýn, Paříž a Edinburgh, čili nic překvapivého. A co se týče jídla, letět bude především středomořská dieta a kuchyně ze Středního východu. V Evropě se bude konzumovat trhané vepřové, kebap, hummus, masové knedlíčky, burgery, baklava, moussaka či kuskus.




- klikněte pro zvětšení -


Nakonec jsme si nechali technologii a nositelná zařízení, což nás zajímá nejvíce. I v tomto případě už Bing rozlišuje čtyři hlavní regiony, tedy Severní a Jižní Ameriku, Evropu a Asii-Pacifik. Co se týče Evropy, Severní Ameriky a Asie, pak jde o stejnou pětici čítající nositelná zařízení, která mají ale i vlastní žebříček, dále osobní digitální asistenti (čili v podstatě chytrá mobilní zařízení), automatizace domácností, virtuální realita ve hrách a 3D tisk. Výrazně odlišné to nebude ani v Jižní Americe, takže se dá mluvit o celosvětových trendech.

A nakonec co se týče samotných nositelných zařízení, pak nejvíce populární budou Apple Watch (i když zatím ani nejsou na trhu), pak různá zařízení Samsung Gear, jako třetí náramek Microsoft Band a pak tu jsou produkty Jawbone a hodinky Motorola Moto 360.

Ve zdroji aktuality máte odkaz na veškeré zveřejněné informace.

Zdroj: Microsoft Bing
reklama