reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Co bude NVIDIA dělat na GDC 2017? Podívejte se

15.2.2017, Jan Vítek, aktualita
Co bude NVIDIA dělat na GDC 2017? Podívejte se
Společnost NVIDIA zveřejnila svůj program týkající se letošního ročníku Game Developers Conference. Ten sice pro sebe z hledika hardwaru ukradne především AMD, ale i NVIDIA si pochopitelně chystá zajímavé akce.
NVIDIA tak již zveřejnila podrobné informace o svých aktivitách na Game Developers Conference (GDC 2017). Ta začne 27. února a potrvá až do 3. března, a to v Moscone Centre v San Francisku. Včera jsme se podívali na to, že AMD si pro GDC 2017 chystá další Capsaicin a nyní je řada na NVIDII.





NVIDIA uvádí, že její akce a sezení se budou týkat především "tvoření skvělého obsahu pro skvělý hardware". Firma také dále slibuje, že uvidíme výsledky enormních investic prostředků do vývoje her a herních nástrojů pro vývojáře. Každopádně je připraveno šestnáct akcí pořádaných firmou NVIDIA, které můžeme rozdělit do několika kategorií. Uvedeny jsou včetně odkazů na stránky, kde najdete podrobnosti.

Hluboké učení:
  • středa, 9:30-10:30 | Introduction to Deep Learning
  • středa, 11:00-12:00 | Zoom, Enhance, Synthesize! Magic Image Upscaling and Material Synthesis using Deep Learning

    Grafika:
  • pondělí, 10:00-17:00 | Advanced Graphics Tech Day
  • středa, 15:30-16:30 | Watch Dogs 2 - PC Version Success Story with NVIDIA
  • středa, 17:00-18:00 | DirectX 12 Case Studies
  • čtvrtek, 14:00-14:30 | Adding photo mode to your game with NVIDIA Ansel
  • čtvrtek ,  15:00-15:30 | NVIDIA Aftermath: A new way of debugging crashes on the GPU
  • čtvrtek, 16:00-17:00 | NVIDIA GameWorks Animation Technologies in Unreal Engine 4
  • čtvrtek, 17:30-18:30 | Real-Time Rendering Advances from NVIDIA Research
  • pátek, 10:00-11:00 | NVIDIA Vulkan Update / Vulkan GPU Work Creation
  • pátek, 11:30-12:00 | How to Stream Your Game to Millions with GeForce NOW
  • pátek, 13:30-14:30 | The Witness on Android - Post Mortem

    GPGPU:
  • čtvrtek, 10:00-11:00 | D3D Async Compute for Physics: Bullets, Bandages, and Blood
  • čtvrtek, 11:30-12:30 | Game Physics on the GPU with NVIDIA PhysX 3.4

    Virtuální realita:
  • středa, 12:30-13:30 | Photogrammetry for Games; Art, Technology and Pipeline Integration for Amazing Worlds
  • pátek, 12:15-13:15 | Accelerating your VR Games with VRWorks
  • pátek, 15:00-16:00 | VR Best Practices: Putting the fun in VR Funhouse
  • reklama