reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Descent Underground: legenda znovu ožije

11.3.2015, Jan Vítek, aktualita
Descent Underground: legenda znovu ožije
Původní Descent z roku 1994 známe jako vůbec první hru, která nám dala opravdovou volnost pohybu ve 3D prostoru a testovala naši orientaci v něm. Nyní tato legenda znovu ožije v titulu Descent Underground.
Od prvního dílu hry Descent nás tedy dělí již dvacet let a pokud nevíte o co jde, pak v této hře jsme se pohybovali skrz labyrint chodeb v dole, který byl zamořen trošku poblázněnými roboty. Téma je tedy velmi jednoduché, ovšem koncept byl ve své době revoluční. Pokračování této hry, respektive oživení série Descent, která obsahuje tři díly, mají nyní na starosti Descendent Studios. Ty v současné době hledají potřebné finance na Kickstarteru, přičemž cílem je vybrat 600 tisíc dolarů, což se nejspíše povede. Však krátce po zahájení kampaně už vybrali 120 tisíc a do jejího konce zbývá ještě plný měsíc.





Vývojářský tým netvoří žádní zelenáči, však řada z nich pracovala na velmi známých a kvalitních titulech jako Wing Commander, Star Citizen, Ultima Online, Deus Ex nebo Crusader: No Remorse, takže můžeme očekávat, že nový Descent bude kvalitní, ale to samozřejmě nelze tvrdit s jistotou. Projekt vede Eric Peterson, který stojí právě za tituly Wing Commander a Star Citizen, které mají svým zpracováním k Descentu velmi blízko.

Tvůrci si již vymysleli potřebný příběh, který nás vezme do roku 2315 a nedá se tedy mluvit o originálním rámci děje. Ve světě Descent Underground půjde o souboj megakorporací vysílajících těžební lodě k tzv. hlavnímu pásu planetek mezi drahami Marse a Jupitera, kde získávají cenné suroviny a příležitostně bojují proti sobě. Jde však o boje, které se staly novým sportem, jejž na Zemi sledují miliardy lidí a hráč se stane jedním z těchto sportovců/pilotů/zabijáků. Nový Descent slibuje propracovaný multiplayer a deathmatche pro až 16 hráčů, stejně jako hříčky z názvy Capture the Asteroid, Capture the Ore, Deathmatch Destruction, Mining for Minerals a další. Samozřejmostí je možnost vylepšování své flotily lodí, stejně jako jejich zbraní a jiných součástí.

Pokud budete chtít co nejdříve získat vlastní kopii, bude vást to stát přinejmenším 30 dolarů, za něž se stanete přispěvatelem s odměnou EARLY BIRD: MATERIAL DEFENDER. Descent bude distribuován také v obchodech, ovšem to již přijde na 50 dolarů. Vyjít má přesně za rok, čili v březnu 2016, takže jej čeká ještě dlouhý vývoj, ovšem autoři nešli na trh s prázdnou myšlenkou a dle videa (viz zdroj) už mají alespoň základ, na němž mohou stavět.

Zdroj: Kickstarter
reklama