mCWSKY , [url=http://xwkwprgbdmkh.com/]xwkwprgbdmkh[/url], [link=http://ayvjcorbnuqt.com/]ayvjcorbnuqt[/link],
http://rmqrlpnhxezc.com/
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Keep it coming, wrtries, this is good stuff.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
lol | od: brutus
7.7.200614:35
Prijde mne fakt zabavne jak tady dokazou lidi blabolit nesmysly na zaklade jednoho pochybneho screenshotu :)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Akosi Vás nechápem chlapci. Uznajte, že intel je šit a jeho éra skončila bez návratu. To má za to ako nečestne a zbabelo likvidoval konkurenciu. Teraz nadišiel čas platiť. Hoci osobne zastávam názor, že zdravá konkurencia nám užívateľom prospeje, aspoň budú nižšie ceny. Pochopte, že intel nevie robiť lacné procesory, doteraz ich vyrábal za neskutočné prachy a odrazu ich vyrába za pár korún. Tu niečo nesedí. Alebo sú tie procesory šity alebo ide intel do tvrdej straty.(Čo si po posledných 3 rokoch nemôže dovoliť). Zatiaľ sa AMD spojilo s ostatnými ktorých intel zničil (Alfa, Cybertech, CLT ....). A spoločne objavujú a vytvárajú technológie o ktoré sa intel pripravil kvôli svojej pýche. Ako to dopadne môžme hádať. Zastaralý sú nahrádzaný novými. V jednote je sila. Pýcha predchádza pád.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Concorde | od: olsen
3.7.200622:31
NO, abych to zpřesnil. Nový: Conroe. Starý: P4. V jednotě je síla: ani náhodou (konkurence). Pýcha předchází pád: Ne, máš-li prachy.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Že má Intel dílčí problémy neznamená, že to za chvíli nerozjede. Každopádně ale tohle ukazuje, jak se musí věci posuzovat střízlivě. 64 bitů trošku horší, spotřeba/teplo trošku horší... Takže procík bude lepší, ale ne o 40%, jak si kdekdo myslí. Bude to asi jako p4 vs. K8, ale AMD teď bude chvíli p4. A p4 nepatří do šrotu, i když není tak dobré jako milý buchárek.
Užpůl roku tu vládne histerie, že modrej zelenýho zadupe do země, ale proč? Konkurence probíhá mezi produkty stejné ceny (a ne podle rychlosti nejdražšího modelu).
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: conroe bude stejně dobré, nemějme strach | od: czulibrk
29.6.200620:49
tady jde predevsim o ztratu predeslych iluzi ... jestli se ukaze, ze core 2 duo bude mit pomer vykonu a tepla na 1 mhz jen mirne vyssi nez nekolik let stare K8 (nebo pentium M, ze ktereho vychazi), bude to vazne pruser.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: conroe bude stejně dobré, nemějme strach | od: Jmeno na 3
29.6.200622:30
No o Prescottech take Intel nejdrive tvrdil, ze jsou o 50% vykonnejsi. Ale zahy se ukazalo, ze pouze ve vyhrevnosti. Core 2 je na tom lepe, ale ta hysterie kolem je zbytecna. Vykon i spotreba jsou skvele, ale takove rozily jsou i u P4 vs AMD64. AMD ted potrebuje dalsi revizi na 65nm, co zmensi plochu cipu, srazi spotrebu a dovoli dosahnout vyssi frekvence. Pokud budou rozdily ve vykonu alespon jako mezi 130 a 90nm, bude to fajn. Core 2 bude vuci revizi G vetsi o 50%...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: conroe bude stejně dobré, nemějme strach | od: Jmeno na 3
29.6.200622:31
Zhruba.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: conroe bude stejně dobré, nemějme strach | od: zero8324
30.6.20069:25
Dovolím si jednu uvahu, ked sa tu bavíme o ploche čipu. AMD bude mať vedšinou už len 512kB L2 na čipe (čo pri 65nm čipe pekne zmenšuje plochu). Prečo tak robí? No asi fakt chystajú niečo nové a bude treba zraziť výrobné náklady tohto "staršieho" čipu. Tak prečo to neurobiť pri "možno" poslednej revizii čipu, nie?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: conroe bude stejně dobré, nemějme strach | od: snajprik
30.6.200610:20
Je to niekde inde, a to v tom že nárast výkonu pri zväčšení cache 2-krat či 4-krat na výkon CPU nemá veľký vplyv a zvýšenie výkonu je len par % ( pozri si porovnania výkonu AMD s 128,256,512,1024,a dvojjadrový Opteron 2048kB s podobnými kúskami. AMD to pochopilo a tak šporí tam kde sa to dá. Intel si tuná razí cestičku pre blbých a dáva tam 4MB cache vid. AMD 0.5MB a intel 4MB tak Intel musí byť samozrejme 8-krát výkonnejší :)a už sa hovorí o 16MB to už bude 32-krat výkonnejší :D klobúk dole pred marketingom Intelu keby mali takú šikovnú výrobu tak AMD nemá šancu lebo vo výkone by ich prevalcovala 100 násobne :)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: conroe bude stejně dobré, nemějme strach | od: Jmeno na 3
30.6.200612:04
Jen dodam, ze rozdily v posledni revizi F, jsou jeste mensi, nez u Ecka, o ktere pises.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
vsiml si nekdo ze na tom screenu z cpuz je wOOOdcrest a ne woodcrest?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: wooodcrest or woodcrest? | od: czulibrk
29.6.200618:30
mas bod ;) hm, ze by fake ? zajimave...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: wooodcrest or woodcrest? | od: fotr
29.6.200618:53
A také LGA 771, napětí 0,016 v.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: wooodcrest or woodcrest? | od: ToMiNaToR
29.6.200618:55
Tak to jsem zvedavej co se z toho vyklube. :-P
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: wooodcrest or woodcrest? | od: Jmeno na 3
29.6.200618:59
Ahem. A co myslite, ze to je? ;) Jen vtipek programatoru Cpu-z.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: wooodcrest or woodcrest? | od: czulibrk
29.6.200619:17
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: wooodcrest or woodcrest? | od: pegy
29.6.200620:18
A na tom obrazku nizsie je uz vsetko ok, no to je nam zahada, bud si niekto robi prdel alebo testovaci program este nevie celkom schopne pracovat s danym CPU....
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
V prvé řadě musím pochválit tento článek. Mezi všemi těmi vezkrze marketingovými články, které jeden server přebírá od druhého, je to příjemná změna. Ale k věci.
Zprávy jsou to pro Intel opravu nemilé, ale na druhou stranu vlastně i pro AMD. Jestli všechny benchmarky byly dělány s Conroe na starých revizích, dá se očekávat, že časem (až výkon nebudou brzdit ty microcode-update, jenž eliminují errata) bude výkon ještě vyšší.
To lokální přehřívání je nepříjemná věc. Snad to další revize vylepší. Nicméně nechápu, proč Intel ty části čipu které se přehřívají, trochu neroztáhne. Předpokládám, že jde jen o malou (malé) plochu (plochy), takže na celkovou velikost čipu (a tedy i cenu) by to mělo jen malý vliv. Nebo je nemožné litografickými přístroji tranzistory v části čipu trochu oddálit?
A propos, jak je to s těmi erraty? Jen tak pro přehled by mě zajímalo, kolik jich mělo první Pentium 4 a jeho další revize. Potažmo jak je na tom AMD. Docela rád bych věděl, jestli počet těchto chyb v procesorech stále roste úměrně s narůstající složitostí čipů. předpokládám ale, že jak jsou jednotlivé architektury na trhu déle, počet errat u nich stále klesá.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: článek, errata a teplota | od: Rafan
29.6.200617:33
(proč Intel ty části čipu které se přehřívají, trochu neroztáhne. Předpokládám, že jde jen o malou (malé) plochu (plochy), takže na celkovou velikost čipu (a tedy i cenu) by to mělo jen malý vliv. Nebo je nemožné litografickými přístroji tranzistory v části čipu trochu oddálit?)Člověče vy to říkáte jak namaž chleba :-).Tušíte vůbec těh problémů kolem toho?Ono totiž záleží kde se přehřívá někde to odálení může znamenat vyšší latence což znamená nižší výkon a jinde zase frekvence proto že signál nestihne dojít do místa určení.Tak že CPU bude mít nižší frekvenční strop.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
-> | od: fufik
29.6.200610:55
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Hodnotit teplotu bez znalosti „Thermal Specification“ konkrétního procesoru je zbytečné a nic neříkající.
Např. procesory Intel:
Intel® Pentium® M Processor 770
Thermal Specification: 100°C
Intel® Pentium® 4 Processor 630
Thermal Specification: 67.7°C
Thermal Specification: (Also referred to as Thermal Temp)The Thermal Specification is the temperature at the critical point on the die and usually represents the hottest point on the processor. Therefore, the Thermal Specification represents the maximum temperature for reliable operation of the processor.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Je zbytecne se tim zabyvat | od: CZ
29.6.20069:48
samozrejme, ze 60°C procesoru asi mnoho neudela. Jde akorat o to, ze stejnych teplot dosahovalo i P4 (byt pouze dualcore). Obecne se predpokladalo, ze teploty budou nizsi.
btw. takove lokalni prehrivani imho zpusobi i nizsi pretaktovatelnost ve vysledku (bez tekuteho dusiku, samozrejme)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Je zbytecne se tim zabyvat | od: Cz
29.6.200610:11
edit: takze 2 x dualcore - to jsem prehledl. Potom tady mame Core2duo dual core na 2,66Ghz se sdilenou cache a pro porovnani P4 na 3,6 Ghz s cache L2 nesdilenou. Neni tedy zvlastni, ze jsou teploty stejne ? (samozrejme zalezi na chlazeni)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Je zbytecne se tim zabyvat | od: Anunnaki_Nibiru
29.6.200614:12
takhle, cim mensi technologie vyroby tym vic skodi teplota ! 65nm je extremne nachylny na prehrivani...70stupnu jiz je pro 65nm techologii je destruktivni, protoze je to prumerna hodnota celeho cipu a tedy lokalne je teplota nekde i vyssi !.
!!!! jelikoz jsou soucastky a propoje v procesoru mensi, staci i mene elektrickeho vykonu pro napajeni a provoz, a naopak vic vykonu (napeti+proud) spusobuje prepaleni mensich a tensich casti. To same se tyka teploty, lokalni teplota dela daleko vetsi skody nez u cpu ktery je na 90nm nebo 120nm. U 65nm je procesor daleko nachylnejsi na kvalitu vstupniho napeti a kolisani proudu, take na okolnim ruseni. Proste 65nm znamena teoretickou "vetsi nestabilitu" a horsi pretaktovani.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Je zbytecne se tim zabyvat | od: Anunnaki_Nibiru
29.6.200614:15
Co se tyce teploty tak se priblizne odhaduje:
65nm do 55 stupnu
90nm do 70 stupnu
120nm do 90 stupnu
pamatuji si na 120nm stary pentium ktery hrave bezel pri 110stupnu celsia :) mereno bodovym bezdotykovym laserovym teplomerem.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Je zbytecne se tim zabyvat | od: Rentigo
29.6.200617:28
Co to je za hodnoty? R580 (90nm, X1900XTX) má v zátěži až 85 stupňů, občas i více. A to je hodnota zcela běžná, podle vaší teorie tedy tyto čipy asi nefungují...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Je zbytecne se tim zabyvat | od: gertas
30.6.200616:27
GPU ma trosku jinou architekturu nez CPU a trosku jine takty ...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Je zbytecne se tim zabyvat | od: HrdinaJan
29.6.200610:08
Ta teplota 67,7 zcela jistě není "point of die" Určitě ne hned při prvním dosažení. Myslím, že ta teplota je pro procesor nebezpečná z dlouhodobého hlediska. Samozřejmě čím menší teplota v praxi je, tím lepší pro CPU.Lidi, kteří mají počítač prostě na práci,co je vevnitř je opravdu nezajímá, se o chlazení nestarají. Trvale teploty kolem 60+ a komp je pořád v pohodě. Třeba to dopadne tak, že CPU nebude mít životnost 20let, ale jemon 10. :)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
az po brutalnim pretaktovani jsem mluvil pred dvema mesici, nikdo neveril ale pravda se bohuzel uz ukazuje a pred uvedenim ji nelze skryvat za povidacky o vykonu.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: O tom ze je Conroe nafuknuta bublina a dokaze AMD porazi... | od: Sajgon
29.6.200610:55
Mistr Hulan taky naletel ted to asi nerozdycha o)))
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: O tom ze je Conroe nafuknuta bublina a dokaze AMD porazi... | od: potkanus
29.6.200616:32
sem slepy nebo tu fakt nikde neni? :-P
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: O tom ze je Conroe nafuknuta bublina a dokaze AMD porazi... | od: premech
29.6.200618:19
Kdybych se chtel zachovat jako Hulan, tak bych napsal, ze Intel je mrtvy ;-)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: O tom ze je Conroe nafuknuta bublina a dokaze AMD porazi... | od: wector
29.6.200618:43
Co je to Intel? :D
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: O tom ze je Conroe nafuknuta bublina a dokaze AMD porazi... | od: premech
29.6.200619:14
Takova levna (socialni) alternativa k AMD ;-)
Ehm, my si tady z toho delame legraci, ale Hulan to (bohuzel) mysli vazne. No, ale dosti OT.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: O tom ze je Conroe nafuknuta bublina a dokaze AMD porazi... | od: Sajgon
29.6.200619:26
:)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: O tom ze je Conroe nafuknuta bublina a dokaze AMD porazi... | od: Sajgon
29.6.200619:25
ano jak vystizne:)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: O tom ze je Conroe nafuknuta bublina a dokaze AMD porazi... | od: Dreop
29.6.200620:11
Hlavne, ze Vy AMD-ckari, vsetkych Intel nadsencov odsudzujete za to, ze robia zavery este pred uvedenim, nakoniec robite uplne to iste. Odpisujete Conroe este pred tym ako niekto spravil objektivnu recenziu. Ste trapny jak nikto. Chodte sa zahrabat, dufam ze Intel vsetko stopne na tri roky, nech AMD zdvihne ceny na trojnasobok. Naopak mali by ste byt radi ze je konecne po troch rokoch Intel konkurencieschopny.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: O tom ze je Conroe nafuknuta bublina a dokaze AMD porazi... | od: Mali
29.6.200622:02
Proboha. Naucte se cist. Tohle neni odsuzovani 'Conroe'. To je diskuze nad problemy ktere ma procesor Woodcrest of Integrated Electronics. Bohuzel vychazeji ze stejneho navrhu architektury, takze pokud nebude mit conroe jine revize(nejspis jo) pak to bude stejny prusvih. A i pokud bude mit nove revize, v clanku demonstrovane kazy na 'NGMA' jsou pomerne zavazne a dosti ubiraji na dojmu z noveho prociku.
Nemuzes nas vinit, ze si delame srandu, kdyz takova chipzilla co ma prachu ze s nima lepi diry v tovarnach, dela 3 roky architekturu, ktera ma proti AMD vyssi pocet jednotek a par (podle me 4) dobrych vlastnosti a nakonec ji takhle zvore. Takovej kiks u prodejnich kusu, kdyz uz prvni vzorky jsou 6 mesicu stare? HEHEHEHAHAHA.
Preju si aby se trh CPU dostal tam co je GPU. Vyrovnany vykon a honba za levnejsimi produkty :P
PEACE!
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: O tom ze je Conroe nafuknuta bublina a dokaze AMD porazi... | od: Dreop
29.6.200622:51
sry za ostru reaction, peace too.
BTW nie je to fake? Dole uz chlapci riesia, ze CPU-Z ukazuje wOOOdcerst, LGA771 a 0.cosi voltov.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: O tom ze je Conroe nafuknuta bublina a dokaze AMD porazi... | od: Mali
29.6.200623:21
Ja sem to taky trochu prehnal...
Co se tyce faku. Ten program dole ukazuje spravne a CPU-Z? Vsechno(vcetne soketu) je spravne, tedy az na divne jmeno a napeti. Ale to muze byt nakou nekompatibilni verzi. Precejenom je to novy procik.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: O tom ze je Conroe nafuknuta bublina a dokaze AMD porazi... | od: PiT
14.7.200610:45
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Dobrý den všem,
máme zde od INTELu "seed unit - barebone SUPERMICRO" s 2x 2,66Ghz Woodcrestem a 8GB RAM.
Nainstaloval jsem na něj Windows 32bit a POVRAY 32bit a následne Windows x64 a POVRAY pro x64.
Na rozdil od uvedeneho clanku se rozdil projevil POZITIVNE - spoustel jsem vykreslovani obrazku LANDSCAPE:
32bit
Total Time: 0 hours 4 minutes 39 seconds (279 seconds)
x64
Total Time: 0 hours 3 minutes 47 seconds (227 seconds)
U mene narocneho brazku biscuit.pov byl rozdil par sekund (30s vs. 32s.).
Uzasny je ale rozdil pri pouziti BETA multithread verze POVRAY, kde ten samy LANSCAPE se na 32bit vykresli za 12,4s!!! a na x64 za 11,7s!!!). Je pekne pozorovat , jak pri teto verzi neni vykreslovaní po řádcích, ale každé jádro si vezme kousek čtverce a na tom pracuje. Take poze tato multhreadová verze dokázala vytížit CPU celé na 100%. Single thread jen na 25%.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Testován u nás rozdíl 32bit a 64bit na POVRAY na Woodcre... | od: nib
29.6.200613:16
Je jasné, že výpočet při použití 64bit bude rychlejší, ale v článku je poukázáno na to, že conroe má menší nárůst výkonu v 64 bit než AM64, tedy pokud u vás činí nárůst výkonu(pokles času) cca 19%(279->227) na AMD by to bylo více.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Testován u nás rozdíl 32bit a 64bit na POVRAY na Woodcre... | od: pegy
29.6.200614:18
No to az tak pravda nie je, pretoze ak si pozorne pozriete clanok, tak tam INTEL straca pri 32/64b sam na seba, to znamena ze dosiahol horsi vysledok pri pouziti 64 ako pri 32.... :)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
wooov | od: eXp10it
29.6.20068:07
IMHO 60 stupnu je teda pekny pruser...to jako si myslite ze nejaka dalsi revize pujde o deset, dvacet stupnu dolu?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
No ja by som Intel ešte neodpisoval :) revízie to spravia ale vyladené conroe bude možno až na Vianoce dúfam, pozerám že majú čo dolaďovať, ale musí sa im uznať prichoď AM2 sa im podarilo pekne okašlať :) keď plnokrvník AM2 3000 stojí 3000Sk niečo užasne čo sa Intelu podarilo s cenou :) ja som sa bal že pod 5000Sk nebude a ako krásne sa dá taktovať :)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
hodlalo AMD prezivat na trzbach ze serveroveho sektoru, pac intel i s 'Core' nema na vice nez 2-procesorovych serverech na Opterony. Ted navic se ukazuje ze MOOZNA maji problem s prevzetim AMD64 instukci, coz by pozici AMD jeste vice upevnilo. Serverovy trh je dost konzervativni a AMD se pres lepsi vykony za posledni 3 roky teprve ted podarilo poradne tam prokouknout. Intel s chybovyma a v 64bit rozpacityma procikama moc neuspeje.
Ale ted... mozna, ze je neco prohnileho v navrhu 'core'. Hurrrrra. Intel jenom o trochu lepsi. Nikoli 'drtici'. Co vic si muze zakaznik prat?
Na druhou stranu... mozna ze to jsou jen valky PR oddeleni obou firem.
Btw nenapadlo vas proc Intel to 'core' tak zbrzdil? S jeho vyrobnimi kapacitami uz mohl 3 mesice chrlit to svoje 'v_intelem_pripravenych_testech_vytezici' jadro. Rozhodne to neni neco jako 'aby se zbavil P4', pac jejich zivotni cyklus tomu mohl uzpusobit taky.
Ale tohle jsou jen moje nazory...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Dosti zajimave. Podle me ... | od: L8M
2.7.200613:14
Mě osobně dost zaujalo, že servery s AMD slíbil "intel only" Dell a to v době, kdy už musel vzorky serverových Conroe mít...to se mi zdálo nějak divné. Asi věděli proč...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Ono se rovněž na zahraničních serverech objevují spekulace ohledně toho jakým způsobem padá výkon Conroe v případě multitaskingu. V porovnání s Pentiem D je propad ve výkonu o dost vyšší.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Sdílená cache obecně vzato není vhodná pro multitasking, ale pouze pro multithreadové programy. Možná je to tím.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Zajimavé... | od: Rafan
29.6.20067:19
souhlas při oddělené L2 si jádra při zápisu a čtení nepřekážejí přesněji řečeno si nemohou přepsat data v L2.V tomto bude mít AMD náskok.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Zajimavé... | od: zero8324
29.6.200610:13
Asi by bola najlepšia alternatíva L1, L2(nejakých 256kB),L3 (zdielaná 512-1024KB). pri použitý 65nm vyrobného procesu by to nebolo až také strašné (čo sa týka rozmerov čipu) . Dufam, že si to AMD uvedomuje a ak je to naozaj výhodné, urobí novu generáciu (K10) ala K6-3 (svojho času to bolo tiež peckové CPU)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Zajimavé... | od: shinigami
29.6.200610:18
Tak nejak ma prece vypadat ctyrjadrovy K8L, aspon to tu par clanku zpet tvrdili. Te L2 tusim 512, L3 co se na cip vejde;)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Zajimavé... | od: zero8324
29.6.200610:40
máš pravdu pravdepodobne to "L" na konci značí L3, dufajme že zdielanu. Pri quad-core by bolo zdielanie L2 asi dosť o ničom (zdielanie medzi štyrmi jadrami)
Apropo Intel - vzdávam Intelu chválu za tu obrovsku marketingovu mystifikáciu (pomali to bude aj 3/4 roka) ohladne výkonu a ceny (zabudli zmieniť teplotu) Nakoniec to bude "FireCoreDuo" ale možno aj nie
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Zajimavé... | od: ASD
29.6.200615:38
K8 sa opozdila ovela viac, prve revizie vedeli fungovat sotva na 800MHz a ake zaujimave CPU sa z toho vyklubalo tak nechapem preco kazdy tak hani Intel. To ze prisli na to, ze sa CPU lokalne prehrieva mesiac pred spustenim predaja nie je moc dobre, ale ovela horsie by bolo keby na to prisli mesiac po zaciatku predaja.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Zajimavé... | od: fotr
29.6.200615:55
Možná se pletu, ale nebylo tím procesorem co nechtěl běhat více než 800MHz Itanium? A co se týče velkého zpoždění K8, nebylo to způsobeno problémy s výtěžností nové technologie, nikoli dosahovanými frekvencemi?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Zajimavé... | od: starmen
29.6.200623:18
Jedny z prvnich znamych vysledku architektury Hammer byly opravdu zverejneny s CPU bezicim na 800MHz.
Jsem sice sklerotik, ale nektere veci mi v hlave utkvi :-)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Zajimavé... | od: potkanus
29.6.200616:30
no pockej, mesic po uvedeni na trh se urcite taky nejaka brutalni chyba najde :-)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Ale tohle neni zdaleka prvni revize. A produkt uz ma byt na trhu...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Zajimavé... | od: JonSnih
29.6.200617:46
A kdopak povídal, že Conroe už měl být na trhu? Uváděl se konec července. Klidně ať ho vypustí do světa až 1. září, hlavně ať je všechno v pořádku.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Jenže tohle se zjistilo u Woodcrestu, kterej už na trhu je.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Zajimavé... | od: ASD
1.7.200613:19
Omyl toto sa zistiilo u B1 a na trhu ma byt revizia B2, ktora este asi len teraz schadza z vyroby a vpredaji ich asi zo zoaciatku moc nebude, ale B1 by sa ku koncovemu spotrebitelovi vobec nemal dostat.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
B2 je take nejspise i kvuli tomuto narychlo uplacana revize, nicmene Woodcrest uz byl uveden. A proto bude skutecne uvedeni na trh, trvat o to dele. Ze nepujde na trh vadny procesor, je snad jasne kazdemu. To si Intel, zejmena ted, rozhodne nemuze dovolit. Ostatne, proto taky doslo k mirnemu posunu Conroe...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Nuz zeby mal predcsa Intel problemy a AMD o nich vedelo a preto si veselo planuje stavbu novych tovarni???? No spekulacia je to zaujimava a novinka je este lepsia. Zeby sme tu mali opet ohrievace s dielne Intelu? Nuz na to vsetko da odpoved az cas.... No nechcem byt svina pre Intelakov, ale zatial to vyzera, ze u Intelu pracuje dobre len marketingove odelenie. :) Uvidime co s tym spravia nove revizie jadier, no ak sa potvrdi ta sprava o pouzivani 64b, tam ma Intel opet vazny problem a u AMD si mozu nachvilu vydichnut..... No nechajme zatial usudky na neskor.... :)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Re: Co dodat..... | od: Rafan
29.6.20067:25
no ohřívačem byh to nenazval to je příliž přehnané ale problém to je a zvláště pokud je to lokální přehřívání a dělo by se to jen při určitém režimu tak oto je to zrádnější.Tam totiž hrozí zničení CPU.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)