reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Nove pc nejde spustit

Mateskuci61 (49)|7.7.2009 20:09
Zdar lidi,tak sem si konecne objednal novej pocitac a kdyz mi prisel,tak po zapnuti se jen roztocili vetracky a jinak nic.Nejde vypnout podrzenim tlacitka a mechanika kdyz ji otevru vyjede a sama od sebe okamzite zajede.NechavAL sem si to stavet na alze,takze pochybuju ze by tam nebyl treba zapojenej 8pin na napajeni.Jinak sestava je nasledujici:
CPU:ÄMD Pheno II X3 720BE
MB:GIGABYTE MA790XT-UD4P
GPU:ASUS geforce gtx275
RAM:CORSAIR 2x2 GB DDR 1600MHz CL9
Zdroj:CORSAIR VX550

Nevite nekdo cim by to mohla bejt?na reklamaci se mi to moc posilat nechce
Deee-aN (3834)|7.7.2009 20:16
[QUOTE=Mateskuci61;267803]na reklamaci se mi to moc posilat nechce[/QUOTE]
Ono to asi, bohužel, bude to nejrozumnější....
Možná resetnout BIOS....:notsure ale já osobně bych jim to hodil na hlavu.
Mateskuci61 (49)|7.7.2009 20:19
Bios sem uz resetnout zkousel,zkousel sem i jinou grafiku,mam podezdreni na zdroj nebo zakladovku,jestli se s tim neco nestalo pri preprave
Richmond (8084)|7.7.2009 20:22
Taky bych doporucil reklamaci (dal bych jim to tam cely at si kuci vyhrajou) ;)
edit: Buhvi, jestli to vubec jelo
Deee-aN (3834)|7.7.2009 20:24
Pokud ses už v tom hrabal, tak to můžeš zkusit složit mimo case na nevodivé podložce. Předpokládám, že jim to snad fungovalo, takže testovat třeba paměti nemá smysl....
Ale stejně bych jim to vrátil, jak někde uviděj škrábance, řeknou, žes to udělal ty...
Mateskuci61 (49)|7.7.2009 20:43
Ja sem jim hned volal kdyz sem zjistil ze to nejde a rekli mi at sundam bocnici a kouknu na grafiku jestli se po ceste neuvolnila,ze se to stava,takze doufam ze mi to na reklamaci vemou kdyz uz sem to mel otevreny
Richmond (8084)|7.7.2009 20:50
Tak ji zkus vyndat uplne - melo by se ti ozvat pipani ze speakeru, pokud ne tak bych vyndal ram (nechat jednu ve slotu), popr. obe. Pokud stale nebude speaker vydavat zvuk, bude chyba v desce nebo cpu.
BTW bios mas aktualni/s podporou tveho cpu? http://www.gigabyte.cz/products/mb/bios/ga-ma790gp-ud4h_10.html
Mateskuci61 (49)|7.7.2009 20:51
Bios bude dobrej,pac to na alze testovali,tam jim ten pocitac sel
Mateskuci61 (49)|7.7.2009 22:33
Tak sem zkousel vyndat ty pameti a grafiku a speaker ani nepip.Mate nekdo zkusenosti s reklamacema na alze?
pas!k (3765)|8.7.2009 07:10
Osobne ne.. dle toho co jsem ale cetl ruzne po forech tak katastrofa .. sam bych byl zvedavej jak dopadnes klidne se tu pak s nami muzes podelit o sve zazitky .. kazda informace dobra .. Jinak se pridavam k ostatnim a radim jim to hodit nahlavu ..
Draken (1578)|8.7.2009 07:37
jo mám zkušenosti s reklamací a trvá to přesně 34 dní i s poštou... nebo 30 dní s osobkou tam i zpět ;) reklamova jsem AM2+ desku pro Phenoma II
takže jsem to vyřešil tak že jsem si koupil šitovní desku za 1k a ten měsíc na ni přežil...

hele jestli to máš 14 dní tak to můžeš ještě vrátit bez dání důvodů...
trodas (1753)|8.7.2009 11:18
...a obratem si koupit stejnou sestavu jinde... Nebo odejit na zmrzku a pak si pro ni prijit zase do Alzy :) Asi budou prskat, ale zakon je na tve strane a kdyz to zprcili, at pykaj.
MarkoSVK (53)|8.7.2009 11:26
Ja by som využil to vratenie do 14 dní lebo reklamacia u nich je o život. :-). A ak nestihneš tak to daj reklamovať čo už :-(.
George eLzyx (85)|9.7.2009 17:47
reklamace na Alze? Dvakrát tam málem jejich reklamační technik přišel o život ... páč jsem tam byl dvakrát s reklamací. Poprvé se 150GB Raptorem, kdy mi řekl, že mi reklamaci nevezme, protože jsem s tím diskem určitě hodil o zem. Takže jsem se pro něj natáhl a se slovy "ty kre*éne, já na tom měl důležitý data, koukej to poslat do WDčka ať to daj dokupy" mi reklamaci přijal. Po měsíci jsem dostal 300GB Velociraptora, protože původní řadu již WD nevyrábělo a můj byl neopravitelný. Na odstoupení od smlouvy nepřistoupili (měl bych tak prachy na dva velociraptory)

Podruhý jsem tam byl reklamovat notebook co přestal fungovat po 14 dnech. Reklamační technik do něj zapojil nabíječku udělal křup křup a prohlásil ... mechanicky poškozeno, to já vám nepřijmu. Jestli chcete můžete to zkusit u kapsche(servisní centrum pro fujitsu siemens). Opět jsem se pro něj natáhl, ale to mi moc nepomohlo, páč byl rychlejší a nedosáhl jsem na něj.
Jinak notebook byl navíc krytý zárukou na náhodné poškození způsobené uživatelem. Přesto Alza ... neberem, vy jste si ho zničil, vy si to řešte.
U Kapsche no problemo - výměna mainboardu. Reklamace vyřízená do dvou dní.

Takže ALZA - nikdy.
xmarek (1676)|9.7.2009 17:57
Ani bych se nedivil tomu, že to ani nezkoušeli. Nedávno kolega kupoval sestavu u jedné nejmenované firmy (zaúčtovali mu peníze za složení). Donesl si počítač do práce a ouha disk vadný od výroby. Podivně hrčel a nešel ani naformátovat. Takže si se zkoušením nikdo nedělal těžkou hlavu.
majxik (7)|14.7.2009 14:19
Add reklamace na alze.cz. Měl jsem u nich 4 reklamace a všechny mi vyřídili v celku rychle (nejdéle do měsíce a to chudak monitor mel už měsíc po zaruce a i tak ho nechali opravit bez poplatku). Takže to je spíše na tom jake máte štěstí.
dvorakj (78)|14.7.2009 19:26
a zkontroloval jsi, jestli je vse zapojene?

jinak v alze kupoval roky 2005-2006, jak jsem pracoval v Praze, a na reklamaci jsem byl tak 5x a vzdy vse na pockani, at se jednalo o grafiku, desku a take monitor, prave jsem si to tam hodne pochvaloval...
mutinek (80)|14.7.2009 23:30
No, tak přes internet jestli sis to obědnával bude těžší reklamace než obyčejně ale souhlasím s kolegama hoď jim to nahlavu sice si budou vymíšlet keci jak to mají ve zvyku, ale snad ti to vezmou přes internet je problém nakupovat i reklamovat :)