Nove pc nejde spustit
Zdar lidi,tak sem si konecne objednal novej pocitac a kdyz mi prisel,tak po zapnuti se jen roztocili vetracky a jinak nic.Nejde vypnout podrzenim tlacitka a mechanika kdyz ji otevru vyjede a sama od sebe okamzite zajede.NechavAL sem si to stavet na alze,takze pochybuju ze by tam nebyl treba zapojenej 8pin na napajeni.Jinak sestava je nasledujici:
CPU:ÄMD Pheno II X3 720BE
MB:GIGABYTE MA790XT-UD4P
GPU:ASUS geforce gtx275
RAM:CORSAIR 2x2 GB DDR 1600MHz CL9
Zdroj:CORSAIR VX550
Nevite nekdo cim by to mohla bejt?na reklamaci se mi to moc posilat nechce
CPU:ÄMD Pheno II X3 720BE
MB:GIGABYTE MA790XT-UD4P
GPU:ASUS geforce gtx275
RAM:CORSAIR 2x2 GB DDR 1600MHz CL9
Zdroj:CORSAIR VX550
Nevite nekdo cim by to mohla bejt?na reklamaci se mi to moc posilat nechce
[QUOTE=Mateskuci61;267803]na reklamaci se mi to moc posilat nechce[/QUOTE]
Ono to asi, bohužel, bude to nejrozumnější....
Možná resetnout BIOS....:notsure ale já osobně bych jim to hodil na hlavu.
Ono to asi, bohužel, bude to nejrozumnější....
Možná resetnout BIOS....:notsure ale já osobně bych jim to hodil na hlavu.
Bios sem uz resetnout zkousel,zkousel sem i jinou grafiku,mam podezdreni na zdroj nebo zakladovku,jestli se s tim neco nestalo pri preprave
Taky bych doporucil reklamaci (dal bych jim to tam cely at si kuci vyhrajou) ;)
edit: Buhvi, jestli to vubec jelo
edit: Buhvi, jestli to vubec jelo
Pokud ses už v tom hrabal, tak to můžeš zkusit složit mimo case na nevodivé podložce. Předpokládám, že jim to snad fungovalo, takže testovat třeba paměti nemá smysl....
Ale stejně bych jim to vrátil, jak někde uviděj škrábance, řeknou, žes to udělal ty...
Ale stejně bych jim to vrátil, jak někde uviděj škrábance, řeknou, žes to udělal ty...
Ja sem jim hned volal kdyz sem zjistil ze to nejde a rekli mi at sundam bocnici a kouknu na grafiku jestli se po ceste neuvolnila,ze se to stava,takze doufam ze mi to na reklamaci vemou kdyz uz sem to mel otevreny
Tak ji zkus vyndat uplne - melo by se ti ozvat pipani ze speakeru, pokud ne tak bych vyndal ram (nechat jednu ve slotu), popr. obe. Pokud stale nebude speaker vydavat zvuk, bude chyba v desce nebo cpu.
BTW bios mas aktualni/s podporou tveho cpu? http://www.gigabyte.cz/products/mb/bios/ga-ma790gp-ud4h_10.html
BTW bios mas aktualni/s podporou tveho cpu? http://www.gigabyte.cz/products/mb/bios/ga-ma790gp-ud4h_10.html
Tak sem zkousel vyndat ty pameti a grafiku a speaker ani nepip.Mate nekdo zkusenosti s reklamacema na alze?
Osobne ne.. dle toho co jsem ale cetl ruzne po forech tak katastrofa .. sam bych byl zvedavej jak dopadnes klidne se tu pak s nami muzes podelit o sve zazitky .. kazda informace dobra .. Jinak se pridavam k ostatnim a radim jim to hodit nahlavu ..
jo mám zkušenosti s reklamací a trvá to přesně 34 dní i s poštou... nebo 30 dní s osobkou tam i zpět ;) reklamova jsem AM2+ desku pro Phenoma II
takže jsem to vyřešil tak že jsem si koupil šitovní desku za 1k a ten měsíc na ni přežil...
hele jestli to máš 14 dní tak to můžeš ještě vrátit bez dání důvodů...
takže jsem to vyřešil tak že jsem si koupil šitovní desku za 1k a ten měsíc na ni přežil...
hele jestli to máš 14 dní tak to můžeš ještě vrátit bez dání důvodů...
...a obratem si koupit stejnou sestavu jinde... Nebo odejit na zmrzku a pak si pro ni prijit zase do Alzy :) Asi budou prskat, ale zakon je na tve strane a kdyz to zprcili, at pykaj.
Ja by som využil to vratenie do 14 dní lebo reklamacia u nich je o život. :-). A ak nestihneš tak to daj reklamovať čo už :-(.
reklamace na Alze? Dvakrát tam málem jejich reklamační technik přišel o život ... páč jsem tam byl dvakrát s reklamací. Poprvé se 150GB Raptorem, kdy mi řekl, že mi reklamaci nevezme, protože jsem s tím diskem určitě hodil o zem. Takže jsem se pro něj natáhl a se slovy "ty kre*éne, já na tom měl důležitý data, koukej to poslat do WDčka ať to daj dokupy" mi reklamaci přijal. Po měsíci jsem dostal 300GB Velociraptora, protože původní řadu již WD nevyrábělo a můj byl neopravitelný. Na odstoupení od smlouvy nepřistoupili (měl bych tak prachy na dva velociraptory)
Podruhý jsem tam byl reklamovat notebook co přestal fungovat po 14 dnech. Reklamační technik do něj zapojil nabíječku udělal křup křup a prohlásil ... mechanicky poškozeno, to já vám nepřijmu. Jestli chcete můžete to zkusit u kapsche(servisní centrum pro fujitsu siemens). Opět jsem se pro něj natáhl, ale to mi moc nepomohlo, páč byl rychlejší a nedosáhl jsem na něj.
Jinak notebook byl navíc krytý zárukou na náhodné poškození způsobené uživatelem. Přesto Alza ... neberem, vy jste si ho zničil, vy si to řešte.
U Kapsche no problemo - výměna mainboardu. Reklamace vyřízená do dvou dní.
Takže ALZA - nikdy.
Podruhý jsem tam byl reklamovat notebook co přestal fungovat po 14 dnech. Reklamační technik do něj zapojil nabíječku udělal křup křup a prohlásil ... mechanicky poškozeno, to já vám nepřijmu. Jestli chcete můžete to zkusit u kapsche(servisní centrum pro fujitsu siemens). Opět jsem se pro něj natáhl, ale to mi moc nepomohlo, páč byl rychlejší a nedosáhl jsem na něj.
Jinak notebook byl navíc krytý zárukou na náhodné poškození způsobené uživatelem. Přesto Alza ... neberem, vy jste si ho zničil, vy si to řešte.
U Kapsche no problemo - výměna mainboardu. Reklamace vyřízená do dvou dní.
Takže ALZA - nikdy.
Ani bych se nedivil tomu, že to ani nezkoušeli. Nedávno kolega kupoval sestavu u jedné nejmenované firmy (zaúčtovali mu peníze za složení). Donesl si počítač do práce a ouha disk vadný od výroby. Podivně hrčel a nešel ani naformátovat. Takže si se zkoušením nikdo nedělal těžkou hlavu.
Add reklamace na alze.cz. Měl jsem u nich 4 reklamace a všechny mi vyřídili v celku rychle (nejdéle do měsíce a to chudak monitor mel už měsíc po zaruce a i tak ho nechali opravit bez poplatku). Takže to je spíše na tom jake máte štěstí.