reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Jak vypadá vývoj české Kingdom Come: Deliverance?

1.9.2016, Jan Vítek, aktualita
Jak vypadá vývoj české Kingdom Come: Deliverance?
Jednou z netrpělivě očekávaných her je česká Kingdom Come: Deliverance, která nás přenese do českých zemí středověku a o to je pro našince zajímavější. I proto se nyní podíváme na její aktuální stav a další zajímavosti.
Pokud vůbec nevíte o co jde, pak vězte, že Kingdom Come: Deliverance je RPG od českého Warhorse Studios, které se odehrává na Sázavsku na počátku 15. století. Plánovány jsou verze pro PC, Xbox One a PS4 (primárně je tato hra naštěstí vyvíjena pro PC) a nyní platí, že se máme dočkat někdy v příštím roce.




- klikněte pro zvětšení -


Vývojáři tuto hru prezentovali na Gamescomu 2016, kde je zpovídal také server wccftech. Co od nich zjistil? Především se ptal na nedávno ohlášené zpoždění na rok 2017, které bohužel nebylo upřesněno ani přibližně na kvartál. Tobias Stolz-Zwilling ale slíbil, že během týdnů až měsíců upřesní datum vypuštění na trh a příští rok budou připraveni mluvit o druhém dílu. Důvodem zpoždění bylo pochopitelně to, že hra si vyžádá ještě pozornost, přičemž vývojáři musí a chtějí reagovat také na komunitu z Kickstarteru, která jim ji financovala nějakými 35 miliony korun.

Screenshoty a videa vypadají velice dobře a předvádějí výtečné grafické zpracování, takže co se týče konzolových verzí, vývojáři nyní na nich pracují a hledají, kde mohou z grafiky slevit, aby to konzole vůbec zvládly. Cílovým rozlišením ale je 1080p. Stejně tak vývojáři vědí o DX12 a VR headsetech a počítají s nimi, ovšem prozatím se o tom moc nedozvíme. Platí, že Oculus Rift je podporován, ale hra na něj není optimalizována, takže hráč může z jejího hraní brzy dostat bolehlav. Zároveň nevylučuje kompatibilitu s PlayStation VR.





Kingdom Come: Deliverance je založen na poslední verzi CryEngine 3, kterou považují za vyspělejší než CryEngine V a ostatně za ni zaplatili už dříve, než se verze V objevila. Tobias ale k tomu dodal, že kdyby měli začínat znova, možná by CryEngine V přeci jen využili, ale pokud jsem jej pochopil správně, tak kvůli jeho potenciálu, ne kvůli jeho aktuálnímu stavu.


Co se týče rozsáhlosti hry, pak hlavní dějová linie má zabrat mezi 20 až 30 hodinami a s vedlejšími úkoly to bude až 100 hodin. Komunita však dostane po vypuštění hry na trh do ruky potřebné nástroje, s nimiž si bude moci tvořit vlastní modifikace podobně jako třeba v případě série The Elder Scrolls. Pak se počítá s Kingdom Come 2, který svým příběhem naváže na první díl, ale nějaká placená DLC pro něj zatím nejsou na pořadu dne. Možná budou, možná ne.

Zdroj: wccftech

reklama