www.svethardware.cz
>
>

Jak vypadá vývoj české Kingdom Come: Deliverance?

Jak vypadá vývoj české Kingdom Come: Deliverance?
, , aktualita
Jednou z netrpělivě očekávaných her je česká Kingdom Come: Deliverance, která nás přenese do českých zemí středověku a o to je pro našince zajímavější. I proto se nyní podíváme na její aktuální stav a další zajímavosti.



reklama
Pokud vůbec nevíte o co jde, pak vězte, že Kingdom Come: Deliverance je RPG od českého Warhorse Studios, které se odehrává na Sázavsku na počátku 15. století. Plánovány jsou verze pro PC, Xbox One a PS4 (primárně je tato hra naštěstí vyvíjena pro PC) a nyní platí, že se máme dočkat někdy v příštím roce.




- klikněte pro zvětšení -


Vývojáři tuto hru prezentovali na Gamescomu 2016, kde je zpovídal také server wccftech. Co od nich zjistil? Především se ptal na nedávno ohlášené zpoždění na rok 2017, které bohužel nebylo upřesněno ani přibližně na kvartál. Tobias Stolz-Zwilling ale slíbil, že během týdnů až měsíců upřesní datum vypuštění na trh a příští rok budou připraveni mluvit o druhém dílu. Důvodem zpoždění bylo pochopitelně to, že hra si vyžádá ještě pozornost, přičemž vývojáři musí a chtějí reagovat také na komunitu z Kickstarteru, která jim ji financovala nějakými 35 miliony korun.

Screenshoty a videa vypadají velice dobře a předvádějí výtečné grafické zpracování, takže co se týče konzolových verzí, vývojáři nyní na nich pracují a hledají, kde mohou z grafiky slevit, aby to konzole vůbec zvládly. Cílovým rozlišením ale je 1080p. Stejně tak vývojáři vědí o DX12 a VR headsetech a počítají s nimi, ovšem prozatím se o tom moc nedozvíme. Platí, že Oculus Rift je podporován, ale hra na něj není optimalizována, takže hráč může z jejího hraní brzy dostat bolehlav. Zároveň nevylučuje kompatibilitu s PlayStation VR.





Kingdom Come: Deliverance je založen na poslední verzi CryEngine 3, kterou považují za vyspělejší než CryEngine V a ostatně za ni zaplatili už dříve, než se verze V objevila. Tobias ale k tomu dodal, že kdyby měli začínat znova, možná by CryEngine V přeci jen využili, ale pokud jsem jej pochopil správně, tak kvůli jeho potenciálu, ne kvůli jeho aktuálnímu stavu.


Co se týče rozsáhlosti hry, pak hlavní dějová linie má zabrat mezi 20 až 30 hodinami a s vedlejšími úkoly to bude až 100 hodin. Komunita však dostane po vypuštění hry na trh do ruky potřebné nástroje, s nimiž si bude moci tvořit vlastní modifikace podobně jako třeba v případě série The Elder Scrolls. Pak se počítá s Kingdom Come 2, který svým příběhem naváže na první díl, ale nějaká placená DLC pro něj zatím nejsou na pořadu dne. Možná budou, možná ne.

Zdroj: wccftech

Nejpopulárnější tablety
reklama
Nejnovější články
Vesmírná sonda Rosetta ukončila svou misi Vesmírná sonda Rosetta ukončila svou misi
Vesmírná sonda patřící Evropské kosmické agentuře včera po poledni slavnostně ukončila svou dlouhou pouť vesmírem. V závěru své dvanáctileté mise sonda dopadla na kometu, ze které sbírala data.
Dnes,  aktualita, Kateřina Hoferková
Kostní implantáty vyrobené 3D tiskem pomohou lékařům Kostní implantáty vyrobené 3D tiskem pomohou lékařům
Tým amerických vědců z Northwestern University vyvíjí flexibilní kostní implantáty, které jsou vyráběny pomocí technologie 3D tisku. Tyto implantáty mohou pomoci například i v rozvojových zemích.
Včera,  aktualita, Kateřina Hoferková
Chystá se nový Ethernet: 5 Gb/s na stávajících kabelech Chystá se nový Ethernet: 5 Gb/s na stávajících kabelech
Ve spotřebitelském sektoru jsme už mnoho let odkázáni na 1Gb/s Ethernet, což se má brzy změnit. Můžeme se těšit až na propustnost 5 Gb/s, přičemž té bude možné dosáhnout na stávajících kabelových rozvodech.
Včera,  aktualita, Jan Vítek,  7 komentářů
K čemu vůbec jsou karty Founders Edition? Prý k řešení problémů K čemu vůbec jsou karty Founders Edition? Prý k řešení problémů
NVIDIA s představením generace Pascal odstartovala také kontroverzní program, když začala vydávat na trh karty série Founders Edition. Ty mnoho výrobců vidí jako snahu slíznout smetanu, ale tak to prý není.
Včera,  aktualita, Jan Vítek
ADATA SX8000: první běžné SSD s Intel 3D MLC ADATA SX8000: první běžné SSD s Intel 3D MLC
Dle Samsungu už mají brzy získat převahu SSD vybavená pro rozhraní PCI Express a protokol NVMe. Nástup nových ADATA SX8000 to jen dokazuje a jde prý také o první spotřebitelské modely vybavené 256Gbit paměťmi Intel / Micron 3D MLC.
Včera,  aktualita, Jan Vítek