reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Microsoft se ptá na zájem o možnost prodeje starých her

21.3.2016, Jan Vítek, aktualita
Microsoft se ptá na zájem o možnost prodeje starých her
Microsoft položil majitelům konzole Xbox One otázku, zda by měli zájem mít možnost prodeje starých herm ovšem pouze za desetinu původní ceny. Firma tak evidentně uvažuje o tom, že by takovou službu nabídla.
Microsoft se v poslední době velice zajímá o hry a jejich prodej, přičemž už dříve bylo oznámeno, že obchody Windows a Xbox Store budou časem sjednoceny, takže to, co se nyní týká majitelů Xbox One by se mělo později týkat i uživatelů Windows 10 a naopak. Microsoft tedy zkoumá, zda bychom byli ochotni mu prodat zpět hry za desetinu původní částky, kterou bychom tedy nedostali na účet, ale ve formě kreditu pro koupi jiného softwaru.





K dispozici jsou čtyři odpovědi, a to dvě souhlasné s tím rozdílem, že bychom takovou službu využívali často, nebo zřídka. Pak můžeme v dotazníku takovou možnost odmítnout, nebo Microsoftu sdělit, že si nejsme jistí. Však jím položená otázka je sama o sobě celkem jednoznačná, ovšem pak se můžeme ptát, jako jsou další podmínky. Je totiž rozdíl v tom, když chceme prodat nedávno vypuštěnou a ještě horkou novinku, nebo hru, na kterou jsme nesáhli dva roky. V prvním případě to je špatná nabídka a v druhém budeme rádi i za deset procent původní částky. Je tedy otázka, jaká omezení by tato služba měla a zda ona "purchase price" se opravdu týká toho, co jsme zaplatili původně a ne toho, kolik hra aktuálně stojí.





Nicméně můžeme i tak říci, že Microsoft by rozhodně měl takovou službu nabídnout, neboť je to lepší než nic. Digitálně distribuovaných kopií her se v bazaru nezbavíme, a tak i těch deset procent může přijít vhod, když není jiná možnost. Navíc by se toho mohli chytnout i jiní herní distributoři, kteří by přišli s vlastní obdobou.

Digitální zboží také pro Microsoft (či jiného prodejce) není něco, co by opět mohl dostat do oběhu a spíše to můžeme vidět jako trošku jiný věrnostní program ve snaze přitáhnout nové zákazníky a ty staré povzbudit k dalšímu nakupování. Uvidíme tedy, zda Microsoft s touto službou přijde, či ne.

Zdroj: Hexus.net
reklama