reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Microsoft spustil kampaň zaměřenou na zaměstnance Yahoo!

25.6.2008, Jan Vítek, aktualita
Microsoft spustil kampaň zaměřenou na zaměstnance Yahoo!
Již několik měsíců trvá ostře sledovaný taneček firem Microsoft a Yahoo!, který se však nedávno dostal na mrtvý bod. Microsoft však nelení a pokud nemůže dostat celou firmu, snaží se zatím aspoň o odlákání jejích zaměstnanců. Mluvčí Microsoftu...
Již několik měsíců trvá ostře sledovaný taneček firem Microsoft a Yahoo!, který se však nedávno dostal na mrtvý bod. Microsoft však nelení a pokud nemůže dostat celou firmu, snaží se zatím aspoň o odlákání jejích zaměstnanců. Mluvčí Microsoftu Doug Free se vyjádřil, že je mezi nimi mnoho talentovaných jedinců.



Microsoft má několik kanceláří v Bay Area (San Francisco), kde by se nyní mohly postavit další 2 milióny čtverečních stop kancelářských prostor pro dalších 5 000 zaměstnanců. A poté jsou zde další kanceláře a v Mountain View. Ukončené rozhovory mezi oběma firmami již přiměly několik vyšších zaměstnanců Yahoo! opustit svou firmu a nyní prý Microsoft dle San Jose Mercury News rozesílá vybraným zaměstnancům e-maily s následujícím zněním: "Vaše jméno bylo zmíněno v souvislosti s tím, že byste mohl být velmi zběhlý v prostředí online obchodu. Vím, že mnoho lidí z Yahoo! se s námi spojilo, protože jsou nervózní z hrozícího propouštění. Chci vám dát příležitost zjistit, jaké jsou vyhlídky na kariéru i Microsoftu."

Několik pracovníků prý Microsoft kontaktovalo, ale to by prý neudělali, kdyby jejich firma právě neprodělávala restrukturalizaci a další bývalí vysocí zaměstnanci Yahoo! nabídku Microsoftu pominuli bez zájmu a raději zamířili mezi čerstvé firmy v Silicon Valley - Topspin and Auditude, SearchMe a Nuance. Microsoft však pokračuje ve svém lákání a v San Jose Mercury News se již prý objevily příslušné inzerce. Zatím to ale nevypadá, že by vyhlídky na kariéru v Microsoftu lidem z Yahoo! nějak imponovaly.

Zdroj: DailyTech
reklama