reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Pillars of Eternity: Update 3.0 a druhý díl White March

5.2.2016, Jan Vítek, aktualita
Pillars of Eternity: Update 3.0 a druhý díl White March
Hra Pillars of Eternity, která jako řada jiných moderních her vznikla díky financím z crowdfundingu, potešila především příznivce série Baldur's Gate a jiných titulů od Bioware. Nyní se můžeme těšit na brzký nášup.
Společnosti Obsidian Entertainment a Paradox Interactive dnes oznámily, že ještě tento měsíc (přesněji 16. února) se dočkáme dalších aktualizací pro hru Pillars of Eternity. Bude to především již druhé rozšíření celého příběhu, a to The White March – Part 2, které přijde společně s povýšením celé hry na verzi 3.0. Uvidíme tedy, zda druhý White March bude podobný tomu prvnímu, kterému řada hráčů vyčítala, že je příliš akční. V podstatě šlo o paralelu k Baldur's Gate a Icewind Dale, i když tyto hry pochopitelně na rozdíl od Pillars of Eternity a The White March nesdílí stejný příběh.





Co se týče třetí aktualizace, pak ta přinese řadu vylepšení. Mezi ně bude patřit vylepšené uživatelské rozhraní nebo upravená pravidla týkající se soubojů. Čili poté, co nějaká postava bude uzemněna, může se u ní objevit zranění. To ji bude určitým způsobem omezovat do té doby, než se zahojí odpočinkem, což bylo v prvním díle využíváno pouze při přecházení mezi lokacemi, což hráč nemohl ovlivnit. Pak je tu hráčova pevnost, kterou získal již na začátku hlavního dílu hry. O její udržení budeme muset více bojovat.

Představí se také nový herní režim Story Time Mode (vedle Easy, Normal, Hard a Path of the Damned). Ten je určen pro ty hráče, kteří ocení raději příběh než souboje. Ty budou stejně složité jako na normální obtížnost, ovšem herní systém je více nakloněn hráči, který má rovněž možnost nést neomezené množství balíčků pro kempování. Jinými slovy, režim Story Time zajistí daleko jednodušší průběh hry a možná že jde právě o reakci na obtížné souboje v The White March.

Dovednosti Athletics a Survival byly aktualizovány tak, aby měly větší dopad. Například investice do atletiky umožní využít dovednost Second Wind, která postavu vyléčí v průběhu souboje. Survival zase zajistí možnost využití různých bonusů při kempování, jaké byly dříve dostupné jen v pevnosti či hostincích. Dále bude vylepšen bestiář, který nyní nabídne více informací o různých potvorách. A samozřejmě, The White March 2 přinese možnost využití nových schopností, opět zvedne strop pro zkušenosti, a tedy i úroveň postav i jejich zvířecích společníků a také nové mocnější zbraně a jiné věci.


Je toho tedy dost, co by nás mohlo přimět k tomu, abychom si tuto hru zahráli celou znovu. Hráčská základna je pro tvůrce poměrně slušná, vždyť vývoj Pillars of Eternity finančně podpořilo 75 tisíc lidí a prodalo se přes 700 tisíc kopií.

Zdroj: YouTube

reklama