reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Rozhovor: Jeremin Hsieh z Asusu

26.9.2008, Karel Polívka, rozhovor
Rozhovor: Jeremin Hsieh z Asusu
Máme tu vyhodnocení posledního rozhovoru série Ptáme se za vás, kde pokládáte otázky osobnostem ze světa IT. Tentokrát se týkaly společnosti Asus - odpovídal Jeremin Hsieh, Country Manager pro ČR.
Další rozhovor ze série Ptáme se za vás, v němž jste mohli pokládat otázky přímo vy - čtenáři Světa hardware, se týkal společnosti Asus. A kdo vlastně odpovídal?


Jeremin Hsieh se představuje


Je tomu více jak 5 let, co jsem poprvé přistál v Ostravě. Byla to moje první návštěva České republiky. Toho času jsem působil na pozici regionálního Sales Managera pro střední a východní Evropu. Po dalších dvou letech jsem byl povýšen na pozici Country Managera pro Českou republiku. Po dobu těchto 3 let žiji v Praze.

Podle mého názoru je Praha nejvíce rozvinuté město ve střední a východní Evropě, co se dopravy a infrastruktury týče. Za posledním 5 let se v Česku změnilo hodně. Životní úroveň se zvýšila více, než jsem očekával, což má pozitivní odraz i na prodej našich výrobků.

Naše společnost roste díky podpoře Českých občanů každým rokem. V oblasti notebooků dosáhl Asus vůdčího postavení ve 4. kvartále loňského roku, a to je obrovský nárůst v porovnání se sedmým místem v roce 2003. Českou republiku mám velmi rád, je to můj druhý domov. Rád bych tu zůstal dalších 10 let, říká Jeremin Hsieh, Asus Country Manager.


Jeremin Hsieh, Asus Country Manager


O společnosti Asus


ASUS je jednou z předních společností v novodobé digitální éře. S více než 8 000 zaměstnanci a špičkovým výzkumným i vývojovým týmem dosáhla společnost v roce 2007 celkového obratu 6,9 miliardy amerických dolarů.





Firma ASUS patří mezi 10 nejlépe umístěných společností v žebříčku "InfoTech 100" časopisu BusinessWeek's, kde je zařazena už jedenáctým rokem po sobě. Wall Street Journal Asia označil ASUS pro špičkové produkty za jedničku na Tchajwanu. Více informací o produktech společnosti ASUS naleznete na webových stránkách společnosti http://www.asus.com nebo http://cz.asus.com



Jak šlo pokládat otázky?


Po dobu 7 dní bylo možné pomocí jednoduchého formuláře psát otázky do odpovídajícího tématu na našem fóru, kde je mohli ostatní registrovaní čtenáři hodnotit (Zajímavé/Nezajímavé). Pod každou otázkou se zobrazovalo i její aktuální skóre a kdo ji hodnotil. Po uplynutí jednoho týdne bylo téma uzamčeno, redakce vybrala 10 otázek s nejlepším skóre, přidala případně vlastní otázky a zaslala je k zodpovězení.

Pokud chcete nahlédnout na všechny navržené otázky pro tento rozhovor, přejděte na:
https://www.svethardware.cz/forum/showthread.php/21101-jeremin-hsieh-asus-country-managera




1. otázka od: Woyta


Dost často se setkávám s nespokojenosti uživatelů při řešení reklamací (délka a způsob) a občas i kvalitou podpory produktu u společnosti Asus. Plánujete tyto služby zkvalitnit? Toto je věc která mě dost odrazuje od produktů této společnosti.

Jeremin Hsieh: Délka reklamací se neustále snižuje. V současnosti 90% reklamací notebooků je vyřešeno do 7 dní. 70% do třech dní. Co se týká technické podpory, tak zde také samozřejmě pracujeme na jejím neustálém zkvalitňování.



2. otázka od: Pavel Boček


Má ASUS v plánu změnit vzhled stránek podpory/download (http://support.asus.com/download/) a zajistit lepší dostupnost ? Používám vždy globální/anglickou verzi, avšak načítá se dlouho, pomalu reaguje, občas se i nenačte vůbec. Download servery jsou pak nezřídka přetížené a stahování je pomalé. Tyto zkušenosti mám z mnoha počítačů a mnoha připojení a jistě nejsem sám.

Jeremin Hsieh: Koncept downloadu veškerých utilit a ovladačů byl nedávno zcela změněn. Při stahování souboru používejte „Stahovat z – GLOBAL“. Uvidíte, že rychlost downloadu se rapidně zlepšila.



3. otázka od: Pavel Boček


Je možné v blízké budoucnosti očekávat zlepšení v osazení nejlevnějších modelů základních desek? U vyšších řad je již znát rozdíl např. oproti deskám z doby socketů A/478, kdy bylo i u vyšších modelů otřesné (nejen u ASUSu), avšak u nejlevnějších desek (konkrétně např. M3A78-EMH) je stále znát, že se šetří. Cena je sice nižší, avšak na úkor kvality, pak se například objevují problémy s pískáním při použití některých zdrojů (a to i těch kvalitních).

Jeremin Hsieh: Nevím.



4. otázka od: Panoramix0903


Chcel by som sa spýtať, kedy konečne aj ASUS vydá nový BIOS pre grafickú kartu HD4850, s upravenými, zníženými frekvenciami GPU a DDR3 v režime idle. MSI tak urobil dávno. Support ma odkázal na Taiwan, že tam to musia rozhodnúť... A mesiac sa nič nedeje...

Jeremin Hsieh: Na tuto otázku se prosím přeptejte naší technické podpory. Viz. www.asus.cz



5. otázka od: ice_d


Proč bych si měl koupit notebook ASUS místo nějakého jiného? Co nabízí ASUS navíc oproti konkurenci? Přesvědčte mne argumenty

Jeremin Hsieh:
1. Notebooky ASUS s Express Gate umožňují rychlé naběhnutí multimediálních funkcí
2. Notebooky ASUS mají skutečně hodně módní design
3. Notebooky ASUS nabízí mnoho odlišných variant.
4. Notebooky ASUS vždy jako první nabídnou nejnovější technologie
5. Notebooky ASUS nabízí dvouletou globální záruku se službou vyzvednutí a navrácení v naší režii.



6. otázka od: Rock


V poslednej dobe sa stalo veľmi módnym dávať lesklé šasi a lesklé displeje do notebookov. Toto považujem za veľmi nepraktické, pretože na šasi vidieť každý odtlačok prsta a pracovať s lesklým displejom na miestach s väčším osvetlením (o práci na slnku ani nehovoriac) je doslova utrpenie. Je to tiež dôvod, prečo v poslednej dobe začínam uprednostnovať niektoré notebooky konkurencie, ktorá zostala pri matnej povrchovej úprave. Kedy začne ASUS znova robiť matné notebooky?

Jeremin Hsieh: Produktové řady notebooků Asus nabízí mnoho variant. Nabízíme pro naše zákazníky i modely se standardním šasi, nikoli pouze s lesklým. Podívejte se prosím na seznam našich notebooků na trhu. Najdete je.



7. otázka od: TomK


Kdy počítáte s dostupností netbooků EEEPC-1000 a 1000H v České republice?

Jeremin Hsieh: V této chvíli jsou už na trhu.



8. otázka od: Rock


Na Slovensku sa bežne predávajú notebooku ASUS s českou klávesnicou. Veľa ľudí je na to dosť citlivých a je to tiež jeden z faktorov pri výbere. Je taký problém vyrobiť tých pár kláves so slovenskou diakritikou naviac a pribaliť ich k notebooku?

Jeremin Hsieh: Pro naše zákazníky SK klávesnice vyrábíme. Rozšíření do rozdílných prodejních kanálů ale zabere nějaký čas. Uděláme vše v našich silách pro brzké zlepšení této situace.



9. otázka od: -HoNY-


Jaká je vize technologie Asus Express Gate do budoucna? Podpora je prozatím na špatné úrovni (update, funkce současného EG vs. Splashtop).

Jeremin Hsieh: Zajisté, pracujeme na lepších funkcích do budoucna. Pokud je k dispozici update, naleznete jej na stránkách Asusu.



10. otázka od: happymaster23


Z jakého důvodu jsou ve světě zpožděny dodávky Eee 901 s GNU/Linuxem a proč se do ČR dováží zatím pouze varianta s Windows XP? Kdy plánujete, že bude u nás dostupná verze s GNU/Linuxem?

Jeremin Hsieh: Chystáme se na její prodej v rámci jednoho měsíce.



11. otázka od: flanker


Bude dále podporována formou nových BIOSů řada starších oblíbených desek (např M2N-E série) i pro nové procesory AMD Deneb a Propus?

Jeremin Hsieh: Na tuto otázku se prosím přeptejte naší technické podpory. Viz. www.asus.cz



12. otázka od: MMX


Pred dvomi dnami som bol v servise riesit problem so zakladnou doskou (ASUS M2N-E s chipsetom nForce 570 Ultra), je to uz tretia chyba za necele dva roky, pricom jedna z predchadzajucich dvoch sa dala vyriesit len vymenou dosky. Su vsetky vase vyrobky takto "kvalitne" alebo to je len nahoda? Doteraz som vas povazoval za jednu z tych lepsich znaciek a ako dalsiu dosku som tiez planoval ASUS, ale uz sa toho dost bojim. Mate nejake verejne pristupne statistiky poruch?

Jeremin Hsieh: Jedná se o náhodu. Statistiku vad a poruchovostí jednotlivých modelů nemáme.



13. otázka od: TomK


Poslední dobou je vidět Vaše výrobky mimo IT distribuce i v hypermarketech. Který prodejní kanál je pro Asus Czech primární?

Jeremin Hsieh: Všechny prodejní kanály jsou pro Asus důležité. V rozdílných kanálech jsou rozdílní uživatelé.



Závěrem


Tímto za redakci a čtenáře SHW děkuji panu Jereminu Hsieh za odpovědi na otázky, přestože je dodal se značným zpožděním.

Karel Polívka
šéfredaktor Světa hardware
reklama