reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Sapphire Radeon R9 Fury TRI-X OC 4G

20.7.2015, Pavel Šantrůček, recenze
Sapphire Radeon R9 Fury TRI-X OC 4G
Dlouho očekávaný Radeon Fury, který je založen na grafickém čipu Fiji s integrovanými pamětmi typu HBM, je konečně v naší redakci. Pojďme se tedy podívat zblízka, co nového přináší, jaký je jeho výkon a jaké má provozní vlastnosti.

Thief




Thief je v metodice díky možnosti měření Mantle. Thief je FPS hra založená na hodně modifikovaném engine Unreal Engine 3 a vytvořená vývojovým studiem Eidos Montreal. Hra spadá do programu Gaming Evolved a obsahuje podporu pro Mantle. Ve hře je obsažen vlastní benchmark, který měříme pomocí FRAPS a délka testu je 72 sekund.

Rozlišení 1920x1080


Thief graf
- pro zvětšení klikněte na obrázek -

Thief graf


Thief graf
- pro zvětšení klikněte na obrázek -

Thief graf


Rozlišení 2560x1440


Thief graf 2K
- pro zvětšení klikněte na obrázek -

Thief graf 2K


Thief graf 2K
- pro zvětšení klikněte na obrázek -

Thief graf 2K


Radeon R9 Fury ve hře Thief může využít 3D API Mantle, které mu v této hře poskytuje vyšší výkon než DirectX 11. V rozlišení 1920x1080 se pak umístil pouze 3 % za Titan X a necelých 14 % před GTX 980. V rozlišení 2560x1440 Fury na Titan X ztrácí 7 %, ale GTX 980 nechává necelých 13 % za sebou.
reklama