Sapphire Radeon R9 Fury TRI-X OC 4G
20.7.2015, Pavel Šantrůček, recenze
Dlouho očekávaný Radeon Fury, který je založen na grafickém čipu Fiji s integrovanými pamětmi typu HBM, je konečně v naší redakci. Pojďme se tedy podívat zblízka, co nového přináší, jaký je jeho výkon a jaké má provozní vlastnosti.
Kapitoly článku:
Thief
Thief je v metodice díky možnosti měření Mantle. Thief je FPS hra založená na hodně modifikovaném engine Unreal Engine 3 a vytvořená vývojovým studiem Eidos Montreal. Hra spadá do programu Gaming Evolved a obsahuje podporu pro Mantle. Ve hře je obsažen vlastní benchmark, který měříme pomocí FRAPS a délka testu je 72 sekund.
Rozlišení 1920x1080
Rozlišení 2560x1440
Radeon R9 Fury ve hře Thief může využít 3D API Mantle, které mu v této hře poskytuje vyšší výkon než DirectX 11. V rozlišení 1920x1080 se pak umístil pouze 3 % za Titan X a necelých 14 % před GTX 980. V rozlišení 2560x1440 Fury na Titan X ztrácí 7 %, ale GTX 980 nechává necelých 13 % za sebou.