reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
9.12.2015, Pavel Šantrůček, recenze
Virtuální realita se k nám blíží mílovými kroky a VR headsety tu budou co nevidět. Bude ale výkon současných generací grafických karet pro zobrazení virtuální reality dostačující? Jaké jsou vůbec nároky na virtuální realitu? O tom je dnešní článek.
liborc (398) | 16.12.20150:48
Oběžná dráha ISS je ve výšce 400 km.
Odpovědět0  0
Rafan (336) | 11.12.20152:26
Je vidět že autor si problematiku slušně nastudoval.
Odpovědět1  0
batmaster (699) | 9.12.201519:03
Jedny údaje v Kpix, další v Mpix a v předchozí tabulce v pix. Myslím, že by bylo dobré mít jednotky pro porovnání ­(o které jde především­) ve stejné velikosti. Nebo ne? :)
Odpovědět2  0
batmaster (699) | 9.12.201519:12
Jinak skvělí a všeobjímající článek. Díky za něj.
Odpovědět2  0
Milanese (59) | 9.12.201511:50
už od čias TIGA kariet a stále nič, kua kde je tá VR? ... asi už medzi ľudmi, žijeme ju
Odpovědět1  1
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.