Resident Evil 2 se oblékl do kabátu Unreal Enginu 4

Resident Evil 2 se oblékl do kabátu Unreal Enginu 4
, , aktualita
Protože je Unreal Engine 4 volně přístupný, neváhají se jej využít i fanoušci her, kteří své oblíbené tituly převléknou do jiné podoby. To se stalo i s Resident Evil 2. V jeho případě se ale nejedná o první remake na Unreal Enginu.



reklama
Že je Resident Evil 2 Reborn 2 oblíbená hra, o tom se nedá pochybovat. Dočkal se již několika "znovuzrození" prostřednictvím fanouškovských remaků. A další se chystá v italském studiu IvaderGames. Jedná se o neziskové studio, takže hra vyjde zadarmo.

Studio říká, že by hra měla být k dispozici již v létě, zatím se objevila ve verzi pro alpha testery. Zároveň se objevily i první ukázky, které mohou demostrovat, co všechno dokáže změnit použitý engine. Nyní přišla řada na Unreal Engine 4.


Po zhlédnutí ukázky je patrné, že se hra ponořila mnohem více do tmy. Na druhou stranu je ale díky tomu možné si povšimnout práci se světlem. Například na majáku na policejním autě, který osvětluje okolí, nebo na používání svítilny. Ta uvěřitelně mění intenzitu podle vzdálenosti zdí a samotné svítilny. Stejně tak jsou reálné i stíny.

Výrobce zmiňuje, že využívá nových 3D modelů, systémů osvětlení, nových textur a částicové efekty. Zajímavé je vidět, co se změnilo při porovnání s jiným remakem, který byl postaven na Unreal Enginu 3, tedy na starší verzi.


Kromě větší tmy jsou lepší textury, za což pochopitelně herní engine nemůže, ale změny lze dobře pozorovat na fyzice. V Unreal Enginu 3 jsou patrné nedostatky ve fyzice, což lze vidět například při stříkání krve nebo odlétávání jisker.

Hlavní rozdíl je ale při práci se světlem. V první ukázce, i když je příliš tmavá, vše vypadá, jak má. A to včetně plápolajícího ohně nebo světel, které míří do kamery, jíž oslepují. Scéna je celkově vyváženější a vypadá uvěřitelněji.

Hry vyšla poprvé v roce 1998 a podle některých fanoušků se jedná o nejlepší titul z celé série. Na obou ukázkách je patrné, že se změnil i pohled z první osoby na třetí, což je znakem novějších dílů dlouhé série.

Zdroj: kotaku.com

Nejpopulárnější grafické karty
reklama
Nejnovější články
Kostní implantáty vyrobené 3D tiskem pomohou lékařům Kostní implantáty vyrobené 3D tiskem pomohou lékařům
Tým amerických vědců z Northwestern University vyvíjí flexibilní kostní implantáty, které jsou vyráběny pomocí technologie 3D tisku. Tyto implantáty mohou pomoci například i v rozvojových zemích.
Včera,  aktualita, Kateřina Hoferková
Chystá se nový Ethernet: 5 Gb/s na stávajících kabelech Chystá se nový Ethernet: 5 Gb/s na stávajících kabelech
Ve spotřebitelském sektoru jsme už mnoho let odkázáni na 1Gb/s Ethernet, což se má brzy změnit. Můžeme se těšit až na propustnost 5 Gb/s, přičemž té bude možné dosáhnout na stávajících kabelových rozvodech.
Včera,  aktualita, Jan Vítek,  7 komentářů
K čemu vůbec jsou karty Founders Edition? Prý k řešení problémů K čemu vůbec jsou karty Founders Edition? Prý k řešení problémů
NVIDIA s představením generace Pascal odstartovala také kontroverzní program, když začala vydávat na trh karty série Founders Edition. Ty mnoho výrobců vidí jako snahu slíznout smetanu, ale tak to prý není.
Včera,  aktualita, Jan Vítek
ADATA SX8000: první běžné SSD s Intel 3D MLC ADATA SX8000: první běžné SSD s Intel 3D MLC
Dle Samsungu už mají brzy získat převahu SSD vybavená pro rozhraní PCI Express a protokol NVMe. Nástup nových ADATA SX8000 to jen dokazuje a jde prý také o první spotřebitelské modely vybavené 256Gbit paměťmi Intel / Micron 3D MLC.
Včera,  aktualita, Jan Vítek
HP vrací možnost využívat neoriginální náplně, prozatím HP vrací možnost využívat neoriginální náplně, prozatím
Společnost HP nedávno k nelibosti mnoha svých zákazníků aktivovala DRM, které už delší dobu bylo připraveno ve firmwaru inkoustových tiskáren OfficeJet. Znemožnila tak využití neoriginálních náplní a vysloužila si hlasitou kritiku.
Včera,  aktualita, Jan Vítek,  2 komentáře