reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Squadron 42 letos nebude, aneb novinky ze CitizenCon 2016

10.10.2016, Jan Vítek, aktualita
Squadron 42 letos nebude, aneb novinky ze CitizenCon 2016
Včera proběhl další ročník setkání příznivců her Star Citizen a Squadron 42, čili CitizenCon 2016, z nějž vyplynula celá řada novinek. Dozvědět jsme se mohli bohužel i to, že hra Squadron 42 bohužel letos ještě na trh nepřijde.
Odsunutí hry Squadron 42 jsme ale mohli očekávat dle dosavadního vývoje. Podívejme se však na to, co bude obsahovat dle nejnovějších informací. Máme tu celkem 28 kapitol s rozsahem více než 60 samostatných misí, 340 namluvených postav s pečlivě nasnímanými pohyby i mimikou včetně známých hollywoodských herců (pokryli jsme zde) a slíben je také rozsáhlý příběh s 1255 stránkami dialogů. Těšit se můžeme na 40 vesmírných lodí všeho druhu, s nimiž se setkáme také v samotném Star Citizen, procedurálně generované planety dotvořené ručně, svobodu výběru mezi různými styly hraní, souboje ve vesmírném prostoru i v atmosféře i s příslušným dopadem na fyziku a propracovanou umělou inteligenci.





Ony procedurálně generované planety by si zasloužily vlastní článek, neboť rozhodně nepůjde o nic podobného, co nabídl třeba No Man's Sky. Tvůrci světa Star Citizen netvoří miliardy planet/měsíců/asteroidů, ale i tak toho mají na práci více než dost a zcela ručně vytvořit byť jen jednu planetu by bylo velice zdlouhavé. Proto využívají nástroje pro automatické generování planet, které jim mají práci značně usnadnit a dostat je do fáze, odkud už to mohou vzít do vlastních rukou a udělat finální práci. Věnuje se tomu i následující video:


Zde je pak nejnovější video o vývoji technologie pro procedurální generaci planet:


Tým Chrise Robertse tak už potvrdil, že Squadron 42 letos nebude a také se zmínil o tom, co je třeba dodělat. Co se týče umělé inteligence, ta je z větší části hotová, ale schází dodělat ještě podstatné věci jako AI pro navigaci, souboje, celkovou integraci do misí, atd. Všechny kapitoly pro Squadron 42 jsou mimochodem už ve fázi testování, čili i celá hra, přičemž vývojáři měli na CitizenConu představit jednu celou hotovou misi. To se ale nestalo vzhledem k tomu, že nebyla celá dokončena.

Ostatně mechanismy ve hře Squadron 42 stejně jako její obsah bude využit i v samotném Star Citizenu, z čehož vyplývá, že zde opravdu nemá smysl dělat věci polovičatě jen s ohledem na samotnou SQ42, ale pro celý svět Star Citizen. To s sebou zákonitě přináší i práci navíc.

Zdroj: RSI

reklama