reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Steam Store je nyní chytřejší a přizpůsobuje se

24.9.2014, Jan Vítek, aktualita
Steam Store je nyní chytřejší a přizpůsobuje se
Společnost Valve provozující obchod Steam Store představila jeho nový design i nové funkce. Nás budou zajímat především ony nové funkce, které mají zajistit lepší funkci a také přizpůsobení se uživatelovým potřebám.
Nový Steam Store tedy vypadá trošku jinak a také funguje jinak. Můžeme mluvit o Steam Discovery Update, čili aktualizaci, která má zajistit větší pohodlí při nakupování, při němž nám obchod může poskytovat také doporučení v závislosti na tom, co se o nás do té doby naučil. Využívá k tomu různé statistiky včetně historie hraní.





Obchod si můžeme také sami přizpůsobit tím, že z jeho nabídky rovnou vyloučíme tituly, které již vlastníme, nebo rovnou i celé herní žánry, jež nás nezajímají. Filtry herních titulů jsou už v podstatě nutností vzhledem k jejich vzrůstajícímu počtu (v posledních 9 měsících se jich objevilo na 1300), kvůli němuž bylo hledání toho pravého zdlouhavé, pokud jsme samozřejmě nešli najisto. A to byl právě i hlavní důvod, proč Valve provedl tyto změny.

Dále si můžeme přizpůsobit také vzhled hlavní stránky a zvolit si, které typy produktů chceme kde vidět. Vespod pak uvidíme další sekce jako denně aktualizované Novinky ve službě Steam, kde se máme setkat s těmi nejzajímavějšími tituly. Ty můžeme sledovat, přidat si do seznamu přání, rovnou koupit, nebo rovnou zatrhnout, že nemáme zájem. Pak tu je Doporučeno pro Vás s nabídkou titulů, které se podobají těm, které hrajeme.

Mezi novinky také patří recenze a doporučení od správců (Steam Curators), jejichž příspěvky můžeme sledovat a hodnotit. Nakonec měl Valve vylepšit funkci vyhledávání a filtrování dle jména, tagů, popisu nebo vlastností hry. Uživatelé tak mohou používat vyhledávací řetězce jako Vampires, Co-op dungeon a podobně a Steam mu nabídne vhodné hry. Je zřejmé, že užitek z toho všeho bude mít také samotný Valve, který bude moci lépe zaměřit svou reklamu na svých 100 milionů uživatelů.

Zdroj: Hexus.net
reklama