www.svethardware.cz
>
>

Vyzkoušejte si Unreal Engine 4 pod DirectX 12

Vyzkoušejte si Unreal Engine 4 pod DirectX 12
, , aktualita
Známý modder PC her, který má přezdívku CryZENx, zveřejnil DX12 Unreal Engine 4 Elemental Demo. To nám umožní vyzkoušet si svůj hardware pod DirectX 12 a podívat se, co toho nové API dokáže.



reklama
Abyste si mohli DX12 Unreal Engine 4 Elemental Demo (cca 1 GB) vyzkoušet, potřebujete k tomu samozřejmě vhodný grafický čip s podporou DirectX 12 a také nainstalované Windows 10. Pro toto nové API už je vyvíjena řada her, ale zatím se žádná z nich neobjevila, a tak nám zbývají technologická dema jako toto nové pro Unreal Engine 4. A je to škoda, neboť právě nové DirectX 12 jsou jednou z hlavních novinek systému Windows 10, která už je k dispozici, ale my ji v podstatě nemáme jak využít.





Přímo v demu se můžeme díky ukazateli v pravém horním rohu podívat, kolik FPS dokáže náš počítat renderovat. Vidět jsou i ve videu, které bylo pořízeno na sestavě založené na procesoru Intel Core i7-4790 na 4,8 GHz, přetaktované NVIDIA GeForce GTX 980 Ti na 1366 MHz a 32 GB DDR3-2400. CryZENx má tedy k dispozici slušný stroj, ale bohužel se nepodíváme na to, na kolik FPS dokázal toto demo rozhýbat, protože měl stanovený strop na 60 FPS. Autor ale v komentářích uvádí, že v DirectX 12 demo běželo stále na oněch 60 FPS, zatímco v DirectX 11 framerate klesal až ke 42. Přínos nového API je tedy zřejmý.

Jiní uživatellé testující toto demo ale uvádí rozporuplné výsledky, takže někteří zaznamenali v DirectX 12 nárůst výkonu, ale jiní zase ne a několika lidem se demo ani nespustilo, ačkoliv měli k dispozici požadovaný hardware a systém. Osobně se mi demo bez problémů spustilo, ale pokud je pravda, že spuštěním souboru ElementalDemo.exe proběhne test v DirectX 11 a pomocí DX12 & NO VSYNC.lnk spustíme test v DirectX 12, pak v nich byl framerate naopak o něco nižší (testováno na 4jádrovém Core i5 a GeForce GTX 960).

Zdroj: Hexus.net
Nejpopulárnější tablety
reklama
Nejnovější články
Vesmírná sonda Rosetta ukončila svou misi Vesmírná sonda Rosetta ukončila svou misi
Vesmírná sonda patřící Evropské kosmické agentuře včera po poledni slavnostně ukončila svou dlouhou pouť vesmírem. V závěru své dvanáctileté mise sonda dopadla na kometu, ze které sbírala data.
Včera,  aktualita, Kateřina Hoferková
Kostní implantáty vyrobené 3D tiskem pomohou lékařům Kostní implantáty vyrobené 3D tiskem pomohou lékařům
Tým amerických vědců z Northwestern University vyvíjí flexibilní kostní implantáty, které jsou vyráběny pomocí technologie 3D tisku. Tyto implantáty mohou pomoci například i v rozvojových zemích.
30.9.2016,  aktualita, Kateřina Hoferková
Chystá se nový Ethernet: 5 Gb/s na stávajících kabelech Chystá se nový Ethernet: 5 Gb/s na stávajících kabelech
Ve spotřebitelském sektoru jsme už mnoho let odkázáni na 1Gb/s Ethernet, což se má brzy změnit. Můžeme se těšit až na propustnost 5 Gb/s, přičemž té bude možné dosáhnout na stávajících kabelových rozvodech.
30.9.2016,  aktualita, Jan Vítek,  7 komentářů
K čemu vůbec jsou karty Founders Edition? Prý k řešení problémů K čemu vůbec jsou karty Founders Edition? Prý k řešení problémů
NVIDIA s představením generace Pascal odstartovala také kontroverzní program, když začala vydávat na trh karty série Founders Edition. Ty mnoho výrobců vidí jako snahu slíznout smetanu, ale tak to prý není.
30.9.2016,  aktualita, Jan Vítek
ADATA SX8000: první běžné SSD s Intel 3D MLC ADATA SX8000: první běžné SSD s Intel 3D MLC
Dle Samsungu už mají brzy získat převahu SSD vybavená pro rozhraní PCI Express a protokol NVMe. Nástup nových ADATA SX8000 to jen dokazuje a jde prý také o první spotřebitelské modely vybavené 256Gbit paměťmi Intel / Micron 3D MLC.
30.9.2016,  aktualita, Jan Vítek