3D Blaster GeForce 256 Annihilator - PŘEVRATNÁ NOVINKA OD SPOLEČNOSTI Creative

3D grafiky na PC
První karta na světě s grafickým procesorem
S uvedením karty 3D Blaster GeForce 256 Annihilator je grafika na PC připravena pro úplnou změnu. Až dosud byl grafický výkon definován rychlostí CPU vašeho PC. V současnosti s uvedením prvního GPU (jednotka zpracování grafiky) společností NVIDIA jsou podmínky pro vysoký výkon ve hrách připraveny tak, že by nám až mohl přerůst přes hlavu … bez ohledu na to, jak výkonný procesor v PC máme!
Architektura tohoto čipu GeForce 256 je zcela unikátní. Za prvé, je zde nově zkonstruovaný stroj QuadEngine™, který má oddělené specializované jednotky pro transformaci, osvětlení, nastavení a renderování. Každá z těchto jednotek běží paralelně, zajišťuje maximálně možný výkon a zvyšuje tak úroveň detailů a dojmu reality na úroveň, o které jste nikdy dříve neslyšeli.
Za druhé, má novou 256 bitovou renderovací jednotku QuadPipe™, která je schopna zpracovávat čtyři různé řetězce pixelů paralelně, a tak zajišťuje neuvěřitelný tok dat 480 Megapixelů za sekundu. Každý z těchto řetězců obsahuje nejnovější prvky z oblasti vizuálních novinek, jako je 8-stopé anizotropní filtrování, stencil bufer a mapování nerovností povrchu využívající skalární součin.
Abychom si dokreslili obrázek o kartě, máme zde 32 bitovou obrazovou paměť, 24/32 bitový Z-buffer, 8 bitový hardwarový stencil buffer, podporu velkých textur a ještě mnoho dalších funkcí, které zajišťují, že tento grafický akcelerátor má nejúplnější množinu funkcí, jaká kdy byla u takového zařízení k vidění.
Dostupnost
Jeden vzorek je již v současnosti k dispozici na testování pro media. Hromadné dodávky distributorům se očekávají v blízké době.
Technické parametry-3D Blaster GeForce 256 Annihilator
- Grafický řadič-NVIDIA GeForce 256 GPU
- Typ řadiče-integrovaný 2D a 3D
- Šířka řadiče-256 bitová grafická architektura
- Paměť-32 MB SDRAM
- Typ sběrnice-AGP2X + AGP 4X (s podporou rychlého zápisu)
- Počet pixelových rour-4 (QuadPipe)
- Grafické jednotky (engines)-transformace, osvětlení, nastavení a renderování
- Rychlost vyplňování pixelů (bilineární)-480 Megapixelů
- RAMDAC-350 MHz
- Maximální rozlišení-2048 x 1536
- Maximální 2D barevná přesnost -32 bitů na pixel
- Maximální 3D barevná přesnost -32 bitů na pixel
- Módy ve 3D filtrování-bodové, bilineární, trilineární a 8-stopé anizotropické filtrování s podporou zobrazení MIP
- Jednoprůchodové texturování-ano
- Přesnost stencil bufferu-8 bitový
- Přesnost Z-bufferu-32, 24 nebo 16 bitová, celočíselná nebo s plovoucí čárkou
- Anti-aliasing-plná scéna
- Podpora aplikačních rozhraní pro hry-DirectX, OpenGL, VESA, DOS
- Podpora v operačních systémech-DOS, Windows ® 95/98, Windows NT 4.0, Windows 2000 (hned jak budou na trhu)
Tisková zpráva Creative Labs