A-Data pozměňuje svou image i s pomocí nového loga a spouští soutěž
5.1.2010, Jan Vítek, aktualita

Společnost A-Data se ve své nové tiskové zprávě ohlíží za svou bezesporu úspěšnou minulostí, kdy se z této nepříliš známé firmy stal druhý největší světový dodavatel paměťových modulů a ohledně pamětí flash je na čtvrtém místě. Právě dnes...
Společnost A-Data se ve své nové tiskové zprávě ohlíží za svou bezesporu úspěšnou minulostí, kdy se z této nepříliš známé firmy stal druhý největší světový dodavatel paměťových modulů a ohledně pamětí flash je na čtvrtém místě. Právě dnes na Tchaj-wanu společnost představí svou novou image, kterou bude prezentovat rovněž inovovaným logem.

Proces restrukturalizace značky počala ale firma A-Data již v roce 2008 a osvojila si kolibříka jako symbol své firemní kultury. Kolibřík, jakož i samotná firma A-Data, má být tedy hbitý a hýřit barvami, což má dle všeho prezentovat především přizpůsobivost a rychlost reakcí na požadavky zákazníků.
Nezůstalo ale jen u představení nového loga, ale také byla spuštěna soutěž “Fly, Catch, Go!”. Ta je jednoduchá a spočívá v tom, že pokud si od 1. března do 30. dubna pořídíte nějaký z produktů A-Data, budete mít možnost vyhrát něco peněz, nebo také letenky a jiné ceny. Více informací na stránkách firmy:
Zdroj: TZ A-Data

Proces restrukturalizace značky počala ale firma A-Data již v roce 2008 a osvojila si kolibříka jako symbol své firemní kultury. Kolibřík, jakož i samotná firma A-Data, má být tedy hbitý a hýřit barvami, což má dle všeho prezentovat především přizpůsobivost a rychlost reakcí na požadavky zákazníků.
Nezůstalo ale jen u představení nového loga, ale také byla spuštěna soutěž “Fly, Catch, Go!”. Ta je jednoduchá a spočívá v tom, že pokud si od 1. března do 30. dubna pořídíte nějaký z produktů A-Data, budete mít možnost vyhrát něco peněz, nebo také letenky a jiné ceny. Více informací na stránkách firmy:
Zdroj: TZ A-Data