reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
2.4.2024, Karel Polívka, aktualita
AMD na GDC 2024 představilo FSR 3.1, novou verzi své technologie upscalingu. Kromě vylepšení kvality  obrazu stojí za pozornost změna u funkce generování snímků (Fluid Motion Frames), kterou půjde využívat i ve spojitosti s jinými technologiemi upscalingu.
rizecek (179) | 2.4.202420:05
Docela by mě zajímalo, jak by dnešní hry za poslední 2 roky fungovali nativně ve 1440P na RTX 4090, protože mi příjde, že zachvíli budeme asi kupovat jen grafické karty, aby jsme rozjeli tyhle všemožný AI kraviny co na nás ten šikmookej ze zelenýho společnosti sype. Generace FPS se zvýšeným input lagem a ořezaným obrazem na hry, které čím dál více pohání nefunkční Unreal Engine 5, který vypadá kolikrát, jak z roku 2015.
Battlefield V ­- Metro Last Light ­/ Exodus ­- Crysis 3 to vše byly hry, které fungovali nativně a v pohodě a na 10x slabším pc.
Odpovědět0  3
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.