reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
7.5.2021, Jan Vítek, aktualita
Ještě v březnu nám Scott Herkelman (CVP & GM, AMD Radeon) prozradil, že technologie FSR bude coby nutně potřebná variace na NVIDIA DLSS k dispozici snad do konce tohoto roku. Nyní se ale dozvídáme, že může přijít mnohem dříve. 
honza1616 (3625) | 7.5.202116:32
No to jsu zvědav co z toho vyleze, když vývojáři Metra tvrdí že jejich TAA Upsample je lepší a současně je TAA horší než DLSS.
Je sice hezký že FSR nebude vyžadovat trénování AI v 8K aby mi podalo vysoký počet FPS ve 4k, ale to je mi vcelku jedno jako koncovému uživateli SW, já tu AI trénovat nebudu, to bude dělat nVidia, takže toto nám může být jedno, podstatné pro nás bude kolik nám to dá FPS a jaké budou detaily ve hře a dle tvrzení 4A Games tedy asi nic moc, nebo spíš nic než moc?
Asi budeme muset počkat na FSR2.0 stejně jako DLSS2.0
Odpovědět0  3
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.