AMD spouští Fusion Partner Program
1.10.2009, Jan Vítek, aktualita

Společnost AMD oficiálně uvedla svůj nový globální Fusion Partner Program, jenž má firmám lépe využít své obchodní modely pro prodej řešení AMD a dostat nástroje, trénink i zdroje k tomu určené, jež budou zajištěny jak zaměstnanci firmy,...
Společnost AMD oficiálně uvedla svůj nový globální Fusion Partner Program, jenž má firmám lépe využít své obchodní modely pro prodej řešení AMD a dostat nástroje, trénink i zdroje k tomu určené, jež budou zajištěny jak zaměstnanci firmy, tak online.

Program rozděluje partnery AMD do třech kategorií - Elite, Premier a Select, přičemž se bude také klást důraz na jejich individuální úspěšnost v prodejích, takže ti nejlepší se budou moci těšit z dalších výhod. Dále se partneři rozdělí do dalších šesti kategorií podle toho, v jaké obchodní oblasti vůbec působí (channel provider, e-tailer, retailer, commercial solution provider, consumer solution provider a commercial volume reseller).
AMD Fusion Partner Program se bude postupně rozvíjet v příštích 4 kvartálech, tedy po jeden rok a má se představit řada nových výhodných možností. Mezi ty zapadnou třeba lepší online tréninkové nástroje, rozšířený webový portál, apod. Více ve zdroji aktuality.
Zdroj: TZ AMD

Program rozděluje partnery AMD do třech kategorií - Elite, Premier a Select, přičemž se bude také klást důraz na jejich individuální úspěšnost v prodejích, takže ti nejlepší se budou moci těšit z dalších výhod. Dále se partneři rozdělí do dalších šesti kategorií podle toho, v jaké obchodní oblasti vůbec působí (channel provider, e-tailer, retailer, commercial solution provider, consumer solution provider a commercial volume reseller).
AMD Fusion Partner Program se bude postupně rozvíjet v příštích 4 kvartálech, tedy po jeden rok a má se představit řada nových výhodných možností. Mezi ty zapadnou třeba lepší online tréninkové nástroje, rozšířený webový portál, apod. Více ve zdroji aktuality.
Zdroj: TZ AMD