reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
17.2.2006, Eagle , aktualita
Patrně v souvislosti s příchodem konkurenčního procesoru Conroe se u AMD dějí velké věci. Firma hodlá uvést nové procesory řady Energy Efficient (zkráceně EE), které mají být primárně určeny do počítačů s nízkou spotřebou, tedy například...
Womb@t | 19.2.200614:17
No ja som mal San Diego 3700+ a po dvoch mesiacoch som kupil P4 3,4 @ 3,6GHz a TERAZ ked mam Intel som spokojny!! CAD a spol na AMD apsolutne nemozne, taktiez rendering.. tie Vase hry su trapne, skuste na AMD naozaj pracovat a nie pozerat filmy a hrat hry a spoznate AMD ­"stabilitu a spolahlivost­".. FUJ!
Odpovědět0  0
a8n | 19.2.200619:04
Jaký CAD máš na mysli, já pracoval v AutoCADu 2000 na AMD K6­-2@266MHz naprosto v pohodě i ve 3D­(nebyl to zrovna úplně velký projekt­). A můj nový počítač běžel za poslední rok celkem asi 100 dní čistého času bez pádu ­(Winchester 3200+­), z toho asi 70 dní s téměř 100% zatížením­(WCG­).
U renderingu těží Intel z frekvence, to je pravda.
/­/naposledy jsem nějakou hru hrál někdy v červnu
Odpovědět0  0
snajprik | 21.2.20068:34
Osobne dene stravim za kresliacimi programami cca 9 hodin a osobne použivam Autocad 2006, Varicad, Pro engineer valfajer a Invertor 10 ak to niekomu niečo hovory a osobne mam to na P4 3.4GHz nVidia 6600 a aj na AMD 2GHz R9600PRO a na oboch PC mi to ide v pohode a za pol roka AMD mi ešte nezamrzlo a ani P4 a dokonca tak 1 hodinu večer si zahrajem aj hru ak je čas. Takže take dristy že intel je radovo lepši ako AMD v programoch su dristy a za tym si stojim ­( vid 6 rokov to použivam­)ale na druhej strane v hrach nema AMD konkurenciu cena­/vykon o tom sa intelu môže snivať. a ešte k hulanovy aky to ma chladič, že intel čo žerie ako svina už pri zakladnej frekvencii dokazal vraj taktnuť na 4,5GHz však už pri zaklade niektore čipi intelu maju 180W a ešte rad by som vydel na obrasku ako to vyzera ta zostava v skutočnosti ako sa mu to tam vmestilo
Odpovědět0  0
Hon_za | 17.2.200619:17
Neni to nahodou narazka AMD na e­-ecka od Intelu, ktera jsou proslavena prostrebou na opacnem konci skaly?
Odpovědět0  0
Radek Hulán | 18.2.200615:41
Není to narážka, ale parazitování, AMD rádo parazituje. V době Windows XP nazvala svoje zaostalé CPU Athlon XP, poté vsadila na název Athlon 64, opět klamání kupujících, protože ­"64 je přece více než 32­", bez ohledu na to, že SSE má 128bitové registry už dávno, a adresovat více než 4GB RAM nikdo na desktopu nepotřebuje. Dnes parazituje na Intelu, který dal hodně do marketingu EE, Extreme Edition.

Nemluvím tu o kvalitě produktů, ale jako MARKETING, se mi to od AMD vůbec nelíbí...
Odpovědět0  0
potooczech (345) | 18.2.200616:06
Tak tu hlavně neparazituj ty ... to už ti ten šílenej blog nikdo nečte nebo co ?
Odpovědět0  0
Peslo | 18.2.200616:21
Uklidni se. Ať je Radek jaký chce a ve svém blogu píše co chce, dokud tu nedělá binec a jeho připomínky jsou k věci, je tu vítán úplně stejně jako ostatní.
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 18.2.200617:37
Ano, přesně tak. Není důvod rozdělovat lidi podle jejich názorů. Pokud se chovají slušně ­(tj. zejména neútočí na diskutující a nepoužívají vulgární slova­), pak není důvod, proč jejich příspěvky mazat.
Odpovědět0  0
blahorodje@ (50) | 18.2.200616:50
si mentalne v poriadku?
Ked uz pises o marjetingu...
Tak asi vedeli, ze preco davali taketo oznacenie produktov
ako:xp ci A64.Asi kvoli zvyseniu predaja.No a?
A co tu stale saskujete o spolahlivosti AMD?
Je v poriadku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mas doma cpu od Intelu a si s toho hotovy?
Ja dve posledne pc mam s cpu AMD.ale to predsa neznamena,
ze ked vyda Intel dobry procak tak si ho nekupim.
A ako tak pozeram na conroe, bude fakt dobry procak.
Tak pis k veci!
Mas doma Intel tak v poho,,,ale nesir nezmysli.
Este povec ze v sucasnosti je A64 zly procak,
BOOZE odpust mu!!!

Odpovědět0  0
blahorodje@ (50) | 18.2.200617:06
Este jedna vec.
Eagle si dost prace s clankom:https:­/­/www.svethardware.cz­/art_doc­-89C1E314B17FD579C1257116007B06DD.html
Tak si ho precitaj.
Pozri sa preco napr. Intel uz nechce pouzivat oznacenie Pentium.
zdarov,,,
Odpovědět0  0
Radek Hulán | 18.2.200618:38
Ano, ten Orlův článek je výborný, a odkazuji na něj ze svého webu. Vyplývá z něj, že Intel, který je dnes +­/­- stejný jako AMD ­(v 65nm v po oveclocku na 4.5­-4.8GHz LEPŠÍ­) uvede fantastické procesory a AMD nebude mít .. nic, jen změní DDR500 CL3.0 na DDR800 CL5.0.

AMD zažilo dobrý rok 2005, sám mám v domácím počítači Athlon X2 4400+, ale v roce 2006 bude zase rozdrceno. Nemá totiž nic, co by nabídlo proti Conroe.
Odpovědět0  0
Jmeno na 3 (107) | 18.2.200619:01
Ano, clanek je dobry. Ale tvoje dedukce spatna. AMD je posledni roky, od uvedeni AMD64 lepsi. S 90nm vyrazne lepsi a s X2 a dvoujadrovymi Opterony to byla pro Intel, zejmena v high­-endu segmentu v podstate konecna. JEDINYM, CIM INTEL KONKURUJE JE CENA. A ted uz take s 65nm procesory. Ale vykon je stejne nizsi nez u AMD64. A ac spotreba o par, nekdy i desitek Watu klesla, na AMD64 to stejne nestaci. Co se serveru tyce, staci se podivat jak Opterony skaluji, na 2P+ a s vice jadry, a je jeste zrejmejsi, jak moc byl Intel ztracen. Conroe bude fajn. Ale tvoje stale ty stejne a trapne kecy o AMD, jsou ponekud mimo. Intel po tolika letech konecne dotahne AMD. 64bit a slusna spotreba i vykon...
Odpovědět0  0
Radek Hulán | 18.2.200619:17
Klidně si věř svým lžím, s chudým AMD fanatikem se nemá smysl hádat :­-­)­)

Fakt je ten, že Athlon 64 je na cokoliv kromě her naprostý odpad, chybí mu multitasking, singlecore Pentium 630 s HT je na běžnou práci řádově lepší.

Jediný solidní procesor od AMD je X2 ­(4400+ a výš­), ale tento stojí 15.000 Kč s DPH, kdežto D805 od Intelu stojí 4.000 Kč s DPH a po overclocku má výkon jako X2 4400+. Pokud vezmu do úvahy D920, a overclock na 4.8GHz, tak je to na *práci* vždy lepší volba než FX­-60, nehledě o 5x nižší ceně..

AMD si dnes kupuje jen blázen a s Conroe to bude ještě horší. Ale fanatici do AMD se najdou vždy, o to se nebojím..
Odpovědět0  0
Jmeno na 3 (107) | 18.2.200619:30
Lzi, kde? A chudy AMD fanatik? No ty ses fakt trotl k pohledani. AMD ma drazsi a zaroven vykonnejsi a uspornejsi procesory. Na druhsou stranu v ve stredni tride ma lepsi pomer cena vykon a stejne tak tomu je v low­-endu. A za druhe, rikat o nekom ze je chudy a zaroven vyzdvihovat nizkou cenu u konkurence, to skutecne muze jen trotl, jako je Hulan. Timto zdravim. X2 a DC Opterony jsou vykonnejsi, uspornejsi a celkove naklady nejdou vyssi, i pokud vezmnu v uvahu nejlevnejsi DC Pentia a pretaktovani. A overclock na 4.8GHz? >D Cece, jeste to snad ber jako samozrejmost. Ty ses fakt vesela kopa...
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 18.2.200619:39
Pánové, bez toho osobního osočování, ano? Nemám rád, když mi zbytečně přiděláváte práci. Díky za pochopení.
Odpovědět0  0
blahorodje@ (50) | 19.2.200610:02
Sorry,
asi sme sa nechali uniest.
Ale sam pochop, ze ak niekto v sucasnej dobe oznaci Athlon64 za zle cpu, tak to clovek len tak nenecha.

Este jedna vec,neda sa nejako zmenit moja mailova adresa, ktoru som uviedol pri registraci.
Zdravim,,,
Odpovědět0  0
Radek Hulán | 18.2.200619:45
Ano, ­"chudý AMD fanatik­". Drtivá většina lidí si přece nekupuje X4400+, ale Opteron 144 či Venice 3000+.

Sám jsem měl Prescott 3.2GHz @ 4.0GHz s HyperThreadingem, pak jsem šel do AMD, a než mi dodali X2, měl jsem jeden měsíc Venice 3200+. Ten procesor ­(Venice 3200+­) je děs a hrůza, cokoliv ve Windows trvalo podstatně déle, na nastavení FFDSHOW jako s Intelem jsem mohl zapomenout, protože to AMD nezvládalo, atd.

Toto jsou praktické zkoušenosti, které ti žádný herní test z Doom 3 nepředá. Po upgrade na X2 jsem spokojen, Windows jsou podstatně svižnější, zhruba jako na singlecore Prescottu s HT ­(ano, WinXP umí HT používat­), už se dá používat i video, dá se pracovat.

Ale vždy mě zaráží jak lidé chválí AMD, a mají přitom v drtivé většině případů singlecore. Singlecore od AMD je dle mého názoru naprostý odpad, nehodí se na práci, a když k tomu přidám ­"stabilitu­" nForce4 oproti skutečné stabilitě Intel chipsetů, je jasno...

Vzhledem k tomu, že i stačičká koncepce Intel Core Duo ­(Yonah­) pro notebook je dle testů téměř výkonově shodná s X2 pro desktop, vychází mi z toho Intel a jeho Conroe jako drtivý vítěz. Je mi jasné, že pár AMD fanatiků to nikdy neuzná, ale to je JEJICH problém, nikoliv můj..
Odpovědět0  0
Jmeno na 3 (107) | 18.2.200619:50
"Po upgrade na X2 jsem spokojen, Windows jsou podstatně svižnější, zhruba jako na singlecore Prescottu s HT­", myslim ze dalsi diskuze je fakt zbytecna... ;­)­))
Odpovědět0  0
trcheton | 18.2.200620:54
Ako mozes porovnavat 4GHz Pentium 4 s HT s 2GHz Athlonom 64 a este na takom ­"multitaskingovom­" systeme ako je Windows. Porovnavat taketo frekvencie ­(P4 vs PM­) si netrufne ani intel. A este ked si spomeniem, ze pocas ­"beznej prace­" je vytazenost procesora pod 10 %, kedy ma AMD spotrebu ­(pri znizenej frekvencii na 1000 MHz­) okolo 10W ­(TDP 20 W­).
A este zdoraznim: ak povies, ze system ­"vie­" pouzivat HT, je to skor potvrdenie jeho neschopnosti.
A dalej: optimalizaciu na pracu s videom a hrami by mala mat predsa na starosti graficka karta, tak potom nechapem naco tu vypisujes take nezmyselne prispevky. Kup si lepsiu grafiku, viac ramky, lepsi OS a disky si zapoj na RAID, ak chces pracovat s videom a zaroven s ­"beznou pracou­".
Odpovědět0  0
ludeksls (36) | 19.2.200620:57
Zdravím pánové,
do diskuse se zapojovat nebudu, nicméně, než se budete přít o stabilitě sytému AMD vs. Intel, doporučuji nastudovat tento článek ­(STRESS TEST­) na TOMSHARDWARE. Mají velmi slušné vybavení a myslím že jejich závěry byvají většinou objektivní.
http:­/­/www.tomshardware.com­/2005­/06­/03­/dual_core_stress_test­/page2.html
(V předchzím roce v archivu najdete také članek ­(STRESS TEST­) o stabilitě single core)
Odpovědět0  0
Radek Hulán | 19.2.200621:05
A četl jsi to vůbec? Tam říkají, že NVIDIA chipset pro Intel nebyl stabilní ;­-­) Nikoliv dokonalý Intel + Intel ... Mám několik desítek počítačů a pouze Intel + Intel = dokonalá stabilita, bohužel...
Odpovědět0  0
baran | 20.2.200615:06
Tiez som videl takto pomaly stroj ­(A64 3000+­). Vsetko skoncilo nainstalovanim ovladaca pre procesor a spravnou funkciou Cool and Quiet. Mozno si mal podobny problem, stale si bezal na +­- 1GHz. To sa ti potom ani necudujem ....
Odpovědět0  0
blahorodje@ (50) | 18.2.200619:45
Co myslim tym chudym?
Sa spametaj!!!
Nemam cas na keci,idem na par drinkov,
ale urcite ti este napisem pan miliardar Radek Hulan­/distributor cpu Intel­/
Prosim ta tu pentium 133MHz co mas doma mas ju pretaktovanu?:­)
Sorry ze som taky drzy,ale ked niekoho oznacis za chudeho­/chudobneho­/ tak ma to fakt nastve.
Pocuvaj, ked sa budes vozit na Infiniti FX45, a mat celkom slusne konto, tak prosim.
Ale ajtak je to trapne.
Mna hlavne nastvalo vyjadrenie, ze A64 je shit procak.
Zober si Radku: cena,vykon a jesne ked k tomu das aj OC tak je to ok.
Aj ja cakam na conroe?
A uvidim...
Nevidim problem v tom,ak prekona Intel,AMD ze neprejdem na Intel.
Ved pre nas,koncovych zakaznikov je len dobre,ked konkurencia si slape na paty.

Odpovědět0  0
Radek Hulán | 18.2.200619:48
Mám mraky hardware, můj hlavní hardware doma udělá 8400 ve 3DMark06:
http:­/­/hulan.cz­/temp­/3dmark06­-results.png

Bohužel, mám ­"poněkud­" více zkušeností z praxe, než většina komentujících zde.. ;­-­) A proto mi pár lidí nerozumí :)
Odpovědět0  0
amd vs. intel | 18.2.200620:55
sorry, ale musim skonstatovat, ze sa robis mudrejsim, akym si...
Nehovorim, ze Conroe bude zly, ono tomu aj vsetko nasvedcuje, ze bude lepsi ako AMD na soc.AM2...ALE tvrdit, ze terajsie AMDecka su oproti Pentiam4 al. D shity, tak to je pekna somarina....
porovnaval som si napr. AMD64 venice 3000+ kt. mam osobne doma s P4 3,2GHz Presc.2M, a poviem ti, ze AMD je lepsie co sa tyka spotreby, pretaktovania a aj vykonu... takisto aj porovnanie Pentia D 3.2EE s AMD X2 4600+ bolo JEDNOZNACNE v prospech AMD... a co sa tyka rychlosti prace vo WIN...tak si myslim, ze AMD zvlada viac ako intel s HT... Venice 3000+ oc. na 2,6GHz pracuje ako blesk... a tvrdit, ze chipsety n AMD su shity...spamataj sa, prosim...S pocitacmi pracujem a zatial mam lepsie skusenosti s AMD a hlavne s chipsetom nForce4.
napr. stretol som sa so slavnym inelovskym super extra hyper stabilnym chipsetom i955 ­(doska od firmy MSI­)a nebol nejaky totalne absolutne super jednoznacne stabilnejsi ako nForce4 tiez od MSI, povedal by som, ze AMD chipset bol lepsi...
Neviem, ci ti intel plati za reklamu, ale mal by si sa zacat naucit pouzivat svoj vlastny rozum...
Odpovědět0  0
webwalker | 19.2.200611:30
Hele nejsi ty náhodou ten Radek Hulán co dělal recenzi Opterona 144 na ww.czechcomputer.cz a co neuměl ­(kromě jiných bludů­) ani vypočítat správnou frekvenci pamětí? Jestli jo, tak to jseš opravdu protřelej IT borec, jestli ne, tak se ti omlouvám :)
Odpovědět0  0
blahorodje@ (50) | 19.2.200614:47
Neviem ci si to ty,
Ale tvoje meno sa dost casto objavuje na nete,nie moc v dobrom svetle.
Vsade sa vnucujes,a vraj si si vymyslel ze mas tytul Mgr.
link: http:­/­/smirnoffff.info­/blogo­/2004­/07­/27­/je­-radek­-hulan­-opravdu­-mgr.html
Uz tu prestan oxidovat a daj nam vsetkym pokoj.
Ja mam Mgr pred menom a co?Nerobim zo seba genia ako ty.
podvodnik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!
Odpovědět0  0
Radek Hulán | 19.2.200615:55
Ano, jsem moc rád, že ­-náctiletí AMD fanatici nemají argumenty, tak rozebírají mě osobně. Paráda :­-­)

Zde je více materiálu:
http:­/­/pes.eunet.cz­/clanky­/2005­/04­/42896_0_0_0.html
http:­/­/www.stratosfera.cz­/celebrity­/clb.clanek.php?clID=7594
http:­/­/www.stratosfera.cz­/celebrity­/clb.clanek.php?clID=16503
http:­/­/www.blesk.cz­/Clanek8104.htm

A můj osobní web je druhý nejnavštěvovanější webzine v ČR:
http:­/­/toplist.cz­/webziny

Jsem rád, že místo o AMD diskutujeme o mě osobně, jako top celebrita si to dozajisté zasloužím!

PS: na člověka, co o mě na internetu píše pomluvy bylo podáno trestní oznámení, to je pro pochopení. Dnes si každý teenager myslí, že je king, a beztrestný ve svém lhaní, ale to se šeredně plete..
Odpovědět0  0
blahorodje@ (50) | 19.2.200616:14
Ak to neni pravda tak sorry.
Viez dobre aby clovek mal trebars pred menom titul,
ja som vystudoval ekologie,treba 5 rokov makat.
Dohodnime sa tak,ze na to zabudneme a diskutovat mozeme o hardware.
Mam tuto stranku velmi rad a nechcem aby sme sa hadali o hlupostiach.
Diskuzia by mala byt o radach,nazoroch a aj som sa nechal uniest,
ale ked niekoho nazvez ,,chudy AMA famatik,, tak to trochu nastve.
PS: ak sa ti chce napis konfiguraciu pc ktore ti dalo skore v 3Dmark06 8400.
A este jedno. Nie som AMD fanatik,ako som napisal minule,namam problem prejst na platformu Intel,a uz cakam na conroe co to bude za cpu.
Odpovědět0  0
Radek Hulán | 19.2.200618:09
Odpovědět0  0
blahorodje@ (50) | 19.2.200618:45
Precital som clanok, a musim povedat ze si mi dal dobreho chrobaka­/brouka­/do hlavy.
Mam teras Sempron­-rating 3400+,skusal som aj A64 3200+ zo 7800GT,uplna pohoda pre nas smrtelnikov.
S tym socketom M2 alebo AM2, mas uplnu pravdu,rozmyslal som nad upgrate pc,ale ozaj menit dosku,kupit aspon 1GB DDR2,procak no to je dost.Ako som Ti povedal aj ja cakam na conroe, a ked bude taky ako sa hovori tak to bude super.Ale to ze je A64 zly procak,alebo ked Opteron 144 mas @2.8GHz,ma to slusny vykon,za dobru cenu,nie?Vela ludi nadava na stabilitu nforce4,no ja mam Asus K8N4­-E Deluxe a nikdy som nemal problem.

Odpovědět0  0
Radek Hulán | 19.2.200619:01
Ano, Opteron na 2.8GHz je solidní CPU.

Ohledně stability, to záleží, co člověk používá, jak ale vezme 2x GPU v NVIDIA SLI a 3­-4 HDD do RAID, a dvě síťové karty, NFORCE chipsetu dojdou IRQ a seká se to a padá to.. S jednou kartou a jedním diskem problém nebude.. SATA­-II řadič u Intelu je opravdu o třídu lepší..
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 19.2.200619:17
Opteron@2,8 = najlepší pomer výkon­-cena.
Raid = kopa problémou , ja som ich vyriešil brutálne výkonným
Raptorom od WD.­(10000 otáčok ,príst.doba 4­-5ms­).
Dosky od DFI Ti vyriešia problémy so sieťovkami a stabilitou nF4.
Odpovědět0  0
Ondřej Pilný | 19.2.200620:01
Celé by to mělo smysl, kbyby si porovnával nepřetaktované procesory. Totiž většina lidí ty procesory netaktuje a frekvence kolem 4,5 GHz byly dosáhnuté při zvýšení napětí. Většina lidí touží po kvalitním procesoru, nikoliv o nějakém přataktovaném, kde není zajištěné stabilita, nikdo netouží po zničení procesoru, které urychlíš tím, že do něj napereš větší votáž. Srovnej nepřetaktované CPU od obou firem, nebo přetaktované ­(když máš tu potřebu­).
A když jsme u toho srovnání přetaktovaného CPU s nepřetaktovaným, tak docela postradá smysl srovnéní spotřeby netaktovaného Intelu s AMD.
Odpovědět0  0
Radek Hulán | 19.2.200620:55
Přetaktovat D820 jde téměř bez zvyšování napětí, navíc porovnávám na FX­-60, která taktovat již téměř nejde, max o směšných 200MHz..
Odpovědět0  0
blahorodje@ (50) | 19.2.200617:26
Odpovědět0  0
a8n | 19.2.200619:13
A můj osobní web je druhý nejnavštěvovanější webzine v ČR:
TV Nova je taky nejsledovanější a o její kvalitě si spousta lidí myslí svoje. O vaší ­"úrovni­" jste mě už přesvědčil na zive.cz.

Proč já v*l to vůbec píšu? A stejně mi to nedá.
Odpovědět0  0
Petr222 | 20.2.200611:51
Udělám ti radost ty narcistní ubožáčku Hulánku.
Buď lže o svém X krát vychloubaném majetku,nebo okrádá stát na daních.V tom případě doporučuji náštěvu berňáku a policie...
Stačí se podívat na http:­/­/portal.justice.cz­/uvod­/justice.aspx a vyhledat info o jeho firmách.Jsou dvě o obě v konkurzu.Holt bohatý podnikatel....nebo ubohá kecka?
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 19.2.200616:48
Dodo , toto sem nepatrí . Radek je odborník v pravom slova zmysle
a jeho veb Ti doporučujem : http:­/­/hulan.cz­/blog­/ , dozvieš sa tam
vela zaujmavých vecí v neskreslenej podobe.
Odpovědět0  0
blahorodje@ (50) | 19.2.200617:10
Ja viem mephisto.
Urcite uz nebudem na tomto fore rozoberat hluposti,iba veci co sa
pc tykaju.
Tak to bude asi lepsie.
Idem sa pozriet na tu stranku...
Odpovědět0  0
Webwalker | 20.2.200616:40
Chlape, chlape. Stránky, které tady propaguješ od tohoto kontroverzního autora jsou vhodné akorát tak pro zoufalce, kteří si v minulém roce pořídili s vidinou vysokého výkonu a stability P4 a nyní se slzami v očích si na tyto stránky chodí dobíjet ztracené sebevědomí. Já osobně nemám proti Intelu nic, snad jen jedno ­- NetBurst. Moc se těším, až Intel opustí tuhle dýchavičnou architekturu a já si konečně ­(po dlouhých letech­) budu moci koupit pořádné CPU od Intelu ­- Conroe :­) A tobě radím pouze jediné ­- vykašli se na Hulánovství ­(on to asi opravdu bude pěknej pablb­) a navštěvuj renomovanější servery ­- třeba právě www.svethardware.cz!!!
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 20.2.200617:31
Pozri si nejakú recenziu od Štefka z PCT a potom kecaj o
kontraverzných autoroch , Hulán aspoň vie o čom rozpráva aj keď sa to mnohým luďom nepáči. Ja , tiež nesúhlasím zo všetkým čo tvrdí , ale to neznamená , že ho budem urážať , navyše ak ten chlap má vo vela veciach pravdu . Keď tak rozdávaš rady , jednu dám aj ja Tebe: neurážaj ludí ak majú iný názor ako Ty , navyše ak sa schovávaš za nejaký pseudonym ­(Webwalker­) a ako si výstižne poznamenal si na odbornom webe , tak podla toho jednaj.
Odpovědět0  0
Webwalker | 21.2.200614:32
Myslím, že jsi právě udeřil hřebíček do hlavičky, protože jde právě o ten názor. Názor můžeš mít na něco, co nejde exaktně změřit nebo čemu nerozumíš. Hulán prostě vydává svoje názory za holá fakta aniž by se skutečnými fakty nějak zabýval. Abych ti dokumentoval rozdíl mezi faktem a názorem, uvádím následující:

FAKT: NetBurst je dýchavičná architektura nehodná firmy Intel ať již v SC, DC, 65 či 90nm!
NÁZOR: Conroe vypadá opravdu dobře a bude to asi skvělý procesor ­(až na ten řadič pamětí­)!

O Hulánských vědomostech nemám valného mínění také, protože ve své recenzi na Opteron 144 neuměl správně spočítat ani frekvenci RAM ­(jak se to tomu borci mohlo stát?­)!!! Úroveň PC Tuningu zde hodnotit nebudu ani nechci ­(i když by to asi zdejší redaktory potěšilo­), nicméně proti HulánStory to jsou kandidáti věd. Ty zjevně patříš mezi ty NetBurst zoufalce o kterých jsem psal minule, takže budu raději končit, protože to vyjde nastejno, jako kdybych mluvil do dubu.
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 21.2.200618:42
Absolútne si nepochopil čo som Ti chcel povedať ...

Fakty :ja a Intel , kombinácia ,ktorá absolútne nejde dohromady.
Pošli mi link na toho opterona , možno si aj ja poopravím mienku.
Hulán ma zaujal jeho postojom ohladom VGA , napr. aj tým ako dementnému Štefkovi dal výzvu na porovnanie screnshotov nVIDIA versus ATI , ten sralbota to prijal a potom vycúval.
Odpovědět0  0
Webwalker | 22.2.200611:35
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 22.2.200612:28
Niet čo dodať ...
Odpovědět0  0
.blahorodje. (71) | 22.2.200616:02
No vidim ze aj Hulan vie pochvalit AMD.
Ved naozaj malo ludi si kupi opterona 144 a necha ho na default frekvencii.A ozaj,ked sa ho podari taktnut na 2.7­-2.8GHz=
Super vykon za neskutocnu cenu.
Vlastne to asi viete vsetci,aj ty co preferujete iba Intel.
Odpovědět0  0
Jmeno na 3 (107) | 18.2.200618:40
Tomu se rika chytry marketing, pri nejhorsim. Stejne tak se da rici o Intelu, ze parazituje z rozsireni AMD64 ­-> EMT64 a ani neumi priznat, ze to je to same. Jen pouha kopie. Tedy krome toho, ze prvni Prescotty a Xeony s EMT64 maji adresaci jako starsi jadro, takze nejsou ani zcela kompatibilni. A klamani v pripade 64 bitu? No ty ses fakt CENSORED. Opakovane se radsi podivej na slidy architektury AMD64, protoze je tam hromada dalsich registru a nativni 64bit. Jestli nekdo klamal a parazitoval, tak je to Intel s EMT64. AMD, pokud na zaklade licence a dohode o vymene rozsireni pro x86, alespon vzdy ono rozsireni pojmenuje tak, jak bylo. Kaspare. A ze nikdo nepotrebuje 4GB? Muahaha, uz dnes jsou 2GB temer standardem, alespon u tech movitejsich. 4GB jsou v ramci standardu otazkou tak 2 let. A bez AMD64, by sis mohl samozrejme na desktopech jen susit hubu...
Odpovědět0  0
snajprik | 18.2.200620:14
No prečo nie však keď zoberie si len to dobre a apikuje tak to je super však aj intel by si mohol z AMD zobrať vyssi vykon nižšiu spotrebu a za polovičnu cenu. Tie označenia su super su prehladne aj pre lajikov a pochopi to každy, čo je to, že AMD 64 je vlastne na principu 64bit a nie 32 a Atlon XP potiahne aj windowsXP a že opteron je na serveri to do minuty pochopi každy, ale u intelu je to strašne z tymi označeniami a o doskach ani nehovorim
Odpovědět0  0
potooczech (345) | 17.2.200615:32
Pokud by dvoujádra AMD měla maximální spotřebu stejnou jako Conroe typickou a v reálu by tak žraly méně, tak by to bylo rozhodně zajímavý. Rozhodně by nebylo od věci pokud by se běžná spotřeba procesorů trvale usadila okolo 50W.
Odpovědět0  0
imag.muchachan | 17.2.200616:00
50watů maximálně a 30watů grafika
Odpovědět0  0
trcheton | 17.2.200616:08
Tak to si pozri, že niečo také už AMD má ­- Opteron Dual Core 275 HE ­- frekvencia 2200 MHz, TDP 55 W, ovšem cena je mierne premrštená, práve ho uviedli. Ak chceš, môže hociktorý dvojjadrový Athlon 64 žrať pod 60 W. Stačí si stahnúť správny program ­(CPUMSR alebo CrystalCPUID­), chvíľu testovať a máš tichý počítač aj pri frekvencii od 2000 MHz.
Odpovědět0  0
Buchi (35) | 17.2.200615:22
a pak že nerostou
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.