LiquidSky s GPU Vega tak nejsou žádné překvapení a my už můžeme říci, že tato služba už ukončila svou uzavřenou fázi betatestování a bude k dispozici široké veřejnosti. Prohlašuje tak, že "budoucnost cloudového hraní je tu", což znamená, že stejně jako v případě GeForce Now si budeme moci ve vysoké kvalitě zahrát i na počítači či tabletu se slabou grafikou. Budeme k tomu ale potřebovat rychlé a především pohotové internetové připojení s co nejkratším zpožděním.

Služba LiquidSky měla už v průběhu betatestování serverů s Vegou mít na 1,5 milionu registrovaných uživatelů. Aktuálně stále probíhá betatestování, ale v rámci otevřené verze beta 2.0, což zahrnuje i nového klienta pro operační systémy Windows (později pro Mac OS a Android). Ten umožňuje streamování her včetně moderních AAA titulů v rozlišení 1080p při 60 i více snímcích za sekundu a v kvalitě Ultra. To tedy v tom nejlepším scénáři Elite, který bude také nejvíce nákladný. Bude tak čtyřnásobně dražší než základní Gamer pro hraní v 30 FPS, ovšem neplatí se přímo dolary či jinou běžnou měnou, ale jistými SkyCredity.

Ty budeme moci získat i zdarma, a to po zhlédnutí půlminutové reklamy, za což dostaneme 40 kreditů a maximálně pak 180 za den. Z toho vyplývá, že za pár minut sledování reklam si budeme moci až tři hodiny hrát, což není tak úplně špatná nabídka (ovšem jak jsem si ověřil, ta aktuálně není dostupná). A pak budeme moci samozřejmě vytáhnout i tvrdou měnu, a to vyměnit 10 dolarů za 1500 kreditů nebo 30 dolarů za 6000 kreditů. A pak je k dispozici i předplatitelská služba, díky níž získáme výměnou za pravidelné platby ještě více kreditů, a to 2400 za 10 dolarů měsíčně. To tak představuje dolar za hodinu hraní v nejvyšší kvalitě nebo čtyři hodiny hraní ve standardní.

- v mém případě byl nejvhodnější frankfurtský server s pingem 24 ms (další nejbližší je v Miláně) -
V balíčcích jsou zároveň s tím nabízeny cloudové disky, přičemž ti, kteří platí dle potřeby získají v každém případě 100 GB a předplatitelé pak dokonce 500 GB. Tento prostor se využije i pro data samotných her, jež můžeme synchronizovat skrz Steam, Origin, Battle.net, Windows Store a dalších. Jde tak o virtuální a vzdálené herní PC, ne o službu napěchovanou hrami, které si tak musíte zakoupit sami.
Je třeba také dodat, že tato služba ještě dle ohlasů na Facebooku nefunguje spolehlivě a zatím se potýká s vysokou zátěží serverů a někteří si stěžují na problémovou klientskou aplikaci a na špatnou komunikaci ze strany LiquidSky.
Zdroj: Hexus.net

Služba LiquidSky měla už v průběhu betatestování serverů s Vegou mít na 1,5 milionu registrovaných uživatelů. Aktuálně stále probíhá betatestování, ale v rámci otevřené verze beta 2.0, což zahrnuje i nového klienta pro operační systémy Windows (později pro Mac OS a Android). Ten umožňuje streamování her včetně moderních AAA titulů v rozlišení 1080p při 60 i více snímcích za sekundu a v kvalitě Ultra. To tedy v tom nejlepším scénáři Elite, který bude také nejvíce nákladný. Bude tak čtyřnásobně dražší než základní Gamer pro hraní v 30 FPS, ovšem neplatí se přímo dolary či jinou běžnou měnou, ale jistými SkyCredity.

Ty budeme moci získat i zdarma, a to po zhlédnutí půlminutové reklamy, za což dostaneme 40 kreditů a maximálně pak 180 za den. Z toho vyplývá, že za pár minut sledování reklam si budeme moci až tři hodiny hrát, což není tak úplně špatná nabídka (ovšem jak jsem si ověřil, ta aktuálně není dostupná). A pak budeme moci samozřejmě vytáhnout i tvrdou měnu, a to vyměnit 10 dolarů za 1500 kreditů nebo 30 dolarů za 6000 kreditů. A pak je k dispozici i předplatitelská služba, díky níž získáme výměnou za pravidelné platby ještě více kreditů, a to 2400 za 10 dolarů měsíčně. To tak představuje dolar za hodinu hraní v nejvyšší kvalitě nebo čtyři hodiny hraní ve standardní.

- v mém případě byl nejvhodnější frankfurtský server s pingem 24 ms (další nejbližší je v Miláně) -
V balíčcích jsou zároveň s tím nabízeny cloudové disky, přičemž ti, kteří platí dle potřeby získají v každém případě 100 GB a předplatitelé pak dokonce 500 GB. Tento prostor se využije i pro data samotných her, jež můžeme synchronizovat skrz Steam, Origin, Battle.net, Windows Store a dalších. Jde tak o virtuální a vzdálené herní PC, ne o službu napěchovanou hrami, které si tak musíte zakoupit sami.
Je třeba také dodat, že tato služba ještě dle ohlasů na Facebooku nefunguje spolehlivě a zatím se potýká s vysokou zátěží serverů a někteří si stěžují na problémovou klientskou aplikaci a na špatnou komunikaci ze strany LiquidSky.
Zdroj: Hexus.net