reklama
Aktuality  |  Bleskovky  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty
Chlazení a skříně
Ostatní
Periférie
Procesory
Storage a RAM
Základní desky
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Digimanie  |  TV Freak
Svět mobilně  |  Svět audia
11.6.2013, Jan Vítek, aktualita
Na akci Worldwide Developer Convention (WWDC) společnost Apple představila od základu přepracovaný desktopový počítač Mac Pro, který se nepodobá žádnému modelu z dosavadní nabídky této firmy. Má totiž velmi jednoduchý válcovitý tvar, do...
redrag | 12.6.201310:04
Design Applu se mi vždycky líbil. Mac Cube byl taky originální krasavec a tohle je možná evoluce? :­) Sice to vypadá jako odpadkový koš, ale není to stejné, jako miliony dalších krabic. Škoda, že jsou Macy poněkud drahé. Jinak mě se to líbí :­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
MilanMQ | 11.6.201313:22
Ten design je pre mna dost zvlastny. Na jednej strane vykonne komponenty, na druhej strane maly priestor. Dufam ze s tym nebudu problemy s uchladenim. Ja viem, princip kominu...ale aj tak. Velmi tomu neverim. Uvidime teploty pri testoch. Dalsia vec je pre mna nepraktickost. HDD mimo zakladnu bednu?! Tak na to im neskocim. Nie, neberiem reci o moznosti bezdratoveho­/dratoveho pripojenia. HDD malo byt sucastou toho fritaka. Nastastie nie som nuteny si to kupit. Poskladat si to z rovnakych komponentov dokazem aj sam a za design platit naozaj nemienim. Zvlast ked to aj tak vzdy zakablujem, pripojim, sfunkcnim a schovam z dohladu. Platit za nieco co nie je vidno... tazko! ;­-­) Nie som technomasochista, ktory vystavuje na obdiv kus plastu­/plechu a tvari sa, ze je to umenie. Kto chce, nech si kupi.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
drk22 (663) | 11.6.20139:05
Naprosto nesmyslný tvar odpadkového koše. Vzhled­/design má podle mě primárně vycházet z dobré funkce a nez toho jak to vypadá, umění je udělat zajímavý vzhled a zároveň výbornou funkci celku, tohle to mu neodpovídá ani náhodou...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(3)
Jan Vítek (3364) | 11.6.20139:26
Pokud jim v tom ­"odpadkovém koši­" bude pracovat 12jádrový procesor a 2x FirePro, aniž by se to přehřívalo nebo řvalo jako tur, pak bych neřekl, že to je zrovna špatný design nebo funkčnost. Ale to nelze posoudit podle několika obrázků.

U mě osobně ale stále vede v designu Apple nad molochem Intel­/Microsoft a spol, kteří si na nás teprve chystají takových kočkopsů, až se z toho bude točit hlava, a to je jen proto, aby se ospravedlnila ­"výhoda­" dotykového rozhraní Windows 8.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(1)
drk22 (663) | 11.6.20139:41
Hmm jenže ani intel ani MS mi žádný design nevnucuje, já si ten HW můžu naskládat do čeho uznám za vhodné a zkombinovat z čeho uznám za vhodné. A popelnice to opravdu nebude.
Kruhový tvar prostě už z principu má méně místa a horší přístupnost. Trochu mi to připomíná nadšence, co si PC vestavěli do modelu vesmírné lodi Enterprise...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(1)
SpaceExplo (240) | 11.6.201311:29
Souhlasim, Intel ani MS zadny design nevnucuji. Tedy az na UltraBooky a Windows 8 ­"Metro UI­", ze.
Kazdopadne ­- obrana proti tomu zakernemu a zlemu Applu, ktery lidem nasilim s pistoli u hlavy vnucuje svoje nesmyslne, predrazene a designove totalne spatne produkty, je velmi jednoducha ­- nekupujte to a ignorujte to!
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(4)  nízká(0)
drk22 (663) | 11.6.201313:30
Windows 8 metro ui souvisí s HW jak? Ulrabook je jen marketingový název, variant jseu mraky.... A o vnucování jsem já mluvit nezačal, jen jsem poukázal na nasmyslnost toho tvrzení.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
SpaceExplo (240) | 11.6.201316:09
Tvoje veta: ­"Hmm jenže ani intel ani MS mi žádný design nevnucuje,"
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
drk22 (663) | 11.6.201317:28
což byla jen reakce na ­"osobně ale stále vede v designu Apple nad molochem Intel?­/Microsoft a spol­" ....
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
SpaceExplo (240) | 11.6.201322:54
A co z ­"osobne­" jsi presne nepochopil?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
SpaceExplo (240) | 11.6.20139:30
Co clovek to nazor. Mne se to napriklad velice libi.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(4)  nízká(0)
Karel Polívka (953) | 11.6.201323:59
Souhlas, mě taky :­-­). Když jsem ty fotky uviděl poprvé, hned jsem si řekl, že tohle chci, což se mi už dlouho nestalo. Vrtat se stále v počítači stejně už není potřeba, i další úložná zařízení v praxi připojuji všelijak externě ­(USB 3.0, eSATA, LAN­), takže takovýto ­"soudek­" je super řešení, které tolik nepřekáží, bude dobře přenositelné a navíc vypadá decentně a futuristicky ­(aspoň podle mě :­-­)­). Klasické skříně jsou už zastaralý koncept, který z hlediska masového způsobu využívání počítačů čím dál rychleji ztrácí opodstatnění a objevují se nové ­(ano, skříň má stále své výhody, jenže ne pro všechny spotřebitele mají tyto výhody význam, a o tom to je­).
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
sarlej00000 | 11.6.20139:58
Nez zacnete placat, radeji si zjistete vsechny informace. Zrovna v tomhle pripade je vzhled i funkce vyresena funkcne, jednoduse a jeste to vyapda dobre. Staci se podivat na stranky jablka, je tam k videni vice obrazku jak to vypada uvnitr. Treba chlazeni je pekne vyresene, vypada funkcne a pritom je vskutku jednoduche.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(1)
drk22 (663) | 11.6.201313:28
Koukal jsem na to a nesouhlasím s Vámi. Mimochodem jediné co je tam navíc za obrázky je to vnitřní chlazení. Zkusím to co je podle mě špatně shrnout:
1. Zmenšení místa pro modulární řešení ­(místo desky s rozšiřujícími sloty tři desky do trojúdelníku ­(to má být krok vpřed?­)
2. chlazení jako středový komín? Tj nasávat vzduch zespodu ­(i s prac chem­) a hnát nahoru a foukat na všechny strany? wtf?
3. vstupy­/výstupy i napájeci kabel na jednom panelu co to je za zlepšovák?

Je mi líto ale tohle je primárně vzhled nic co by zlepšilo funci či ovládání nebomontáž ­(i když tady vlastně nebude to montovat­).
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(2)
Petroman (119) | 11.6.201311:06
Osobně bych řekl, že je to naopak funkční design. Ale vypadá to jako odpaďák, to jo :)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
drk22 (663) | 11.6.201313:32
A v čem přesně je to lepší než krabice?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Petroman (119) | 11.6.201314:03
Jaká krabice? Jako papírová? Nevím, asi že to je počítač? :­))
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
drk22 (663) | 11.6.201314:08
Takže žádné výhody neznáme a místo odpovědi pokus o vtip....
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Petroman (119) | 11.6.201314:31
No a tak položte tu otázku smysluplně. Jako v čem je to lepší, než počítač, který si složíte doma do standardní PC skříně? Je tam centrální chlazení a je to malé. Místo toho, aby chladiče byly kolem elektroniky, tak je elektronika na chladiči.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
drk22 (663) | 11.6.201315:00
A ta výhoda je v čem přesně? Že je to malé a nic se tam tím pádem nevejde, nebo že to má centrální chladič, ale mě jako uživateli je naprosto jedno kolik chladičů tam mám a společné chlůazení u výkonných pc nepovažuji za nejlepší věc...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Petroman (119) | 11.6.201315:05
A tak co vás zajímá na PC?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
SpaceExplo (240) | 11.6.201316:13
Tolik zloby kvuli jednomu pocitaci, se kterym stejne nikdy nebudete pracovat. Nechapu.
Jste snad Troll? Snazite se poskodit Apple na svethardware.cz a ukazat, ze vy jediny mate pravdu? Clovece ­- tenhle pocitac zcela evidentne neni pro Vas a nikdy nebude ­- tak to prestante resit! Proc plytvate energii na to presvedcovat ostatni v internetovych diskuzich o sve pravde? Proc o tom vubec ctece? Proc??
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
drk22 (663) | 11.6.201317:30
Zloby, u vás je opačný názor = zloba? No potěš koště... Jak můžete vědět s čím já kdy pracoval, nebo budu pracovat? Možná by to chtělo přestat hodnotit lidi jen podle sebe...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
SpaceExplo (240) | 11.6.201322:59
Stejna zpetne, mozna by to chtelo prestat hodnotit lidi ­(a potazmo trh­) podle toho co zrovna Vam vyhovuje ­- ja predvadite ve svych komentarich nahore.

Co se ­"zloby­" tyce ­- psane slovo zni jinak nez mluvene slovo a nikdy to neni na 100% stejne tak jako to je v hlave toho, kdo to psal. Vase komentare nahore jsou psany extremne negative postojem jako vy jediny jste kdy mel pravdu. ­"Design je o nicem­", ­"rozsiritelnost nulova­" a ­"z cinskych komponent na ebay to postavim za 1­/4 ceny, ha jsem kral­" ­- takto vyzni vase komentare tem, co je ctou ­- a myslim si, ze nejsem sam.

PS: sam osobne nehodnotim sve vlastni komentare, takze pripadne + nebo ­- jsou tam skutecne od ostatnich ctenaru ­(kteri, garantuji, ze mne neznaji)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.