Komentáře od asip80
Re: AMD | od: asip80 (288)  15.11.201921:56
- AMD hlavně potřebuje zvýšit podíl mezi uživately, aby se veškerý SW psal více na tělo jeho produktům atd. :­)

- např. jak dlouho trvalo Netlixu ­"povolit­" AMD a už podporuje Cyberlink něco jiného než Intel produkty, když si chce člověk přehrát chráněný UHD BD ?

- jakmile bude větší penetrace na trhu, tak i různé OS budou mít lepší podporu

OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
- hrátky s RT i ve hrách sahají hodně hluboko a NV je v počátcích zatracovala a na demech ukazovala, že to nemá smysl >> AMD se k tomu stavělo dosti vlažně, ale aspoň něco předvádělo >> a pozitivní postoj měl snad jen Intel, který se to pokoušel počítat přes CPU :­)

- adaptivní synchronizace pochází z VESA­/eDP standardu a NV vidělo potenciál v herním světe a dlouho poté si udělali proprietární řešení a na to se AMD chytlo za nos a rychle úplácali demo jen díky korektní integraci standardu v existujícím HW ­(proto demo FS proběhlo na NTB­)

- díky AMD máš třeba 10­-bit výstup i u herních grafik >> NV si chtěla oddělit profi segment ..podobně jako Intel s 32­-bit, x86 a s více jádry

- Phyx opět není z pera NV a opět z toho udělali vendor lock­-in řešení :­)

- chceš tvrdit, že AMD před Ryzenem nemělo mnohojádrové CPU ?

závěrem NV rozhodně nebyla první, ale pouze s tím přišli v době, když už byl dostupný potřebný výkon, aby to dávalo aspoň trochu smysl ..

OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(4)  nízká(1)
Re: slc / tlc | od: asip80 (288)  14.11.201921:32
tuším, že to bude fungovat jako doteď u TLC­/QLC poměrně malá SLC cache a zbytek se dynamicky mění podle volného místa ­(QLC buňky se dočasně použijí jako SLC­) a čím více bude SSD zaplněné tím dříve spadne rychlost na úroveň starého HDD :)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
žádné heslo to nechtělo ;­) jen mám stejný email na FF i MH a poznal to podle emailu
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
tak osobne mi to ukazalo, ze v roce 2017 byl unik dat z myheritage a v unoru 2019 nahlaseno
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: TDP | od: asip80 (288)  27.9.201916:39
ano vysoká cena a spotřeba je nejsilnější stránka tohoto produktu
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(7)  nízká(1)
Re: :) | od: asip80 (288)  17.9.201916:21
ono je toho hezkého mnohem víc :­) když se podívám na současné ceny Wi­-FI 5 ­"routerů­" s 1000BASE­-T, které se šplhají k 10k, tak se bojím toho kolik bude stát aspoň trochu smysluplné zařízení s komletní podporou feature listu Wi­-Fi 6
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
Hmm | od: asip80 (288)  11.9.201923:54
Nezminovalo AMD, ze RT bude pocitat bez nutnosti mit specialni RT jednotky a nemohl mit na mysli spise RT audio ?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Control | od: asip80 (288)  9.9.201919:17
Control půsosbí s jakýmkoliv nastavením tak divně máznutě­/degradovaně .. :­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: A co zisk? | od: asip80 (288)  9.9.201919:13
umořuje dluhy + mnohonásobně navýšilo investice do vývoje atd. :­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(0)
Re: TURBO | od: asip80 (288)  2.9.201918:48
jde ale o zajímavý postřeh :­) a SMT­/HT není vždy přínosem ..
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(6)  nízká(4)
Re: klamlivá reklama | od: asip80 (288)  2.9.201917:40
- faktem je že při dodržení všech podmínek toho single core boostu dosahuje
- faktem je že podobné podmínky pro Intel turbo boost technologii ­(část je dokonce podmíněna W10 = na jiném OS máš peška­) musí být taky dodrženy a když nejsou na maximum se není šance dostat
- faktem je, že i uživatelé Intelu na fórech řeší problém s nedosažením na max boost
- faktem je, že problém s tím mají hlavně intel fanatici, protože u intel CPU to nikdo, tak dramaticky neřešil ..a reakce byli většinou jen kup si lepší desku se Z­-tkovým čipsetem a lepší chladič :­)

imho si myslím, že jde o souběh problémů s v levnými deskami se slabším, méně kvalitním a špatně chlazeným VRM­(neřešitelné­), protože na maximální Boost už to muže lítat k 150A+ i u mainstream CPU a druhý problém v microkódu a UEFI­(to je řešitelné­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(10)  nízká(4)
Re: zbytočnosť | od: asip80 (288)  2.9.201916:54
opět lžeš, protože se jedná o negarantované boost frekvence a se stockem není problém
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(12)  nízká(5)
Re: klamlivá reklama | od: asip80 (288)  2.9.201914:41
nj fanatikům tvého zrna jsou fakta cizí :­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(7)  nízká(6)
Re: klamlivá reklama | od: asip80 (288)  2.9.201914:03
nemáš pravdu a vedle­(PCT­) ti to už opakovaně vyvrátili ;­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(13)  nízká(6)
Re: klamlivá reklama | od: asip80 (288)  2.9.201913:18
- když už je to ­"klamlivá reklama­", tak si zkus vzít několik i7­/i9 z posledních generací a dej jim něco přechroupat a mrkni se na to jak drží boost frekvence ;­) a čím zajetější CPU tím horší
- říkám to pořád, že degradace­/elektromigrace začla působit problémy v poměrně krátkém časovém horizontu už u 32 nm a teď jsme na 7nm a docela se toho děsím, že se používá pro takhle výkonná řešení ... >> tím chci říct buďte rádi za inteligetní automatiku, která to tam nepere na plné koule a kvůli max. ­"pár­" procentům výkonu­(nejhorší scénář­) se nemá smysl rozčilovat, protože tenhle problém mají všichni výrobci ­(nejen Intel a AMD­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(16)  nízká(8)
Re: DXR | od: asip80 (288)  28.8.201912:11
- https:­/­/developer.nvidia.com­/rtx
- jakmile vývojáři používají NV primitives, aby dosáhli uspokojivých výsledků a není správně implementovaná emulace fallback layer, tak by to AMD muselo řešit přes ovladače­(což dělá NV i u Pascalu­), aby to vůbec rozběhali i kdyby měli 100% podporu DXR
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Re: Rozdíly s RTX ON | od: asip80 (288)  28.8.201911:51
- celý princip hybridního RT je stále fake akorát přesnější ;­)
- to že se neodráží věci, které nejsou vidět je čistě věc vývojářů a mnohaletý trend optimalizací kvůli vyšším FPS, lepším texturám, modelům atd. což se kvůli RT muselo kompletně zahodit a na extrémně robustním monolitických GPU dostáváme horší ač přesnější kvalitu­(s píše nerealistický eye­-candy efekt aby byl patrný ten rozdíl­) s nižšími FPS :­)
- vypálovaní textur se u AAA titulů nepoužívá už pěkně dlouho ­(mohu se ale mýlit­)
- zrovna ty použité obrázky mi připadají jak ­"máznuté­" hry z roku 2013­-2015 :­) ­(ale o Controlu mám rozporuplný názor, prože s i bez RT vypadá divně a působí hodě stroze i ve 4k ..­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Re: Rozdíly s RTX ON | od: asip80 (288)  27.8.201922:44
slušnou úroveň odlesků a jiných efektů zvládali GPU víc jak před dekádou i bez RT a jestli současné cca 40x robustnější GPU mají problém se základními eye­-candy efekty, tak je to buď úmysl a nebo břídilství vývojářů, protože hybridní RT je pouze doplněk pro rasterizaci, který zvedá přesnost­/věrohodnost­(když se to nepřepálí­), ale na kvalitu jako takovou by neměl mít výrazný vliv­(a plnohodnotého RT či radiozity se jen tak nedočkáme ani za 20 let)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Re: DXR | od: asip80 (288)  27.8.201922:17
ohledně DXR >> ne nemusí nejdřív si o tom něco zjisti než začneš mást i ostatní, ale bude s největší pravděpodobností použito >> minimálně kvůli majoritnímu zastoupení na trhu a proč by si vývojáři zbytečně navyšovali náklady :­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Dohoda | od: asip80 (288)  27.8.201911:26
A nebo se mimosoudne dohodnou a TSMC jim pomuze rozjet vlastni 7nm :)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: DXR | od: asip80 (288)  27.8.201911:22
Vis vubec na co reagujes?
Osobne jsem reagoval na tento blabol ­"Žádné RTX u této hry není uváděno.­";)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Re: DXR | od: asip80 (288)  26.8.201922:16
- NV ji dělá promo s RTX
- na stránkách hry je taky promo s RTX
- o DXR ani zmínka

tak jak jsi probůh přišel, že v souvislosti s touto hrou není žádné RTX uváděno ?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(5)  nízká(1)
Re: SLI | od: asip80 (288)  26.8.20191:06
Tak urcite :­) napr. V64 ma o nekolik mld. vic a pritom je o 20% slabsi nez RX 5700XT ...bylo by to kontraproduktni vyvijet nove optimalizace a vyrabet mnohem vetsi monolity kdyby pocet tranzistoru nemel vliv na vykon :­) NV si je moc dobre vedoma proc nevydala velkou verzi GTX Turingu a vydala jen az na krev orezanou GTX 1660 Ti ...a prave ten mrnavy GTX Turing ukazuje vyrazny posun a mame tim padem srovnani i s Pascalem ...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: SLI | od: asip80 (288)  25.8.201915:22
- ano API DXR se týká HW a SW na straně NV ;­)
- všimni si rozdílů mezi Pascalem ­- Voltou ­- Turingem a nebo VEGA ­- NAVI ­( nemusím snad dál vysvětlovat výrazný posun­)
- tyhle primitivní přirovnání jsou zavádějící, protože 2060 je ořezená 2070 a má o víc jak 3,5mld. tranzistorů více jak 1080 ;­) a po započtení zbylých optimalizací to tak zázračný výsledek není :­) ­(BTW 2080 Ti má dokonce o 11,4 mld. víc ;­) ­)
- Turing sice vchází částečně z Volty, ale přínaší dost novinek a vylepšení na které prostě Volta nestačí, která nikdy nebyl zamýšlena jako herní ..


OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: SLI | od: asip80 (288)  25.8.201913:54
- špatná implementace RT snižuje výkon a kvůli RT se zahodila víc jak dekáda optimalizací na HW i SW úrovni zvyšující kvalitu a fps s menším nárokem na výkon :­)

- hybridní RT v podání NV je pouze doplněk ke klasické rasterizaci ­(tak to prezentuje i NV­) a navíc na to vyhradila značnou část ­"křemíku­" = nemělo by to mít takový dopad na výkon jako současná implementace a to i kvůli tomu, že značná část efektů už se nepočítá klasicky, ale přes RT cores a tím pádem je více volných prostředků pro ostatní výpočty >>> to ukazuje na špatnou implementaci ze strany NV a nejpíše mají v návrhu neočekávaný bottleneck, který se v simulacích a syntetických testech neprojevil ..

- vsadím se že kdyby GTX Turing ořezaný na kost měl stejný počet tranzistorů jako RTX varianta, tak i bez RT cores bude předváděť podobné výkony, protože Turing přinesl mnoho optimalizací a konečně použitelné asynchronní výpočty, které také dost napomáhají s RT výpočty a jako bonus by taková GTX varianta předvedla brutální rasterizační výkon ..

- btw vzhledem k povaze výpočtů RT musí být RT jádra více univerzální než prezentuje sama NV a dle mého by se dali v pohodě využít i pro jiné výpočty, ale zatím asi není vůle a nebo je příliš náročné odladit ovladače a celou RTX platformu pro takové využití ..

OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Re: SLI | od: asip80 (288)  23.8.201919:17
- článek zmiňujě obě firmy ;­)
- obě firmy se věnují MCM řešení ­(AMD o tom ­"mluví­" více a NV jako obvykle mlčí a dá se očekávat, že to bude pecka, protože její prozatímní studie i bez vyřešených problémů ukazuje slušný nárust výkonu, ale ta studie je pěkně stará­)
- AMD má fakticky vše potřebné pro plnohodnotnou výrobu MCM řešení a pracuje se hlavně na ­"deadlocks­" ­(taky nevím jak jsou s tou prací daleko, když už teorii v podstatě mají a už NAVI nebýt škrtů mělo být MCM­)

OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: vzhledem k HBM | od: asip80 (288)  16.8.201921:06
tak nevím je xx verzí HBM a strasně by mne zajímalo kam se všude rvou mimo pár typů profi akcelerátorů od NV­/AMD :­) těch pár VEGA karet to nemůže zaplatit :­)

profi řešení s HBM ­"tlačí­" ale i ostatní
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: ... | od: asip80 (288)  11.8.201910:42
v článku se dočteš, že jde převážně o sebevraždy a v tomhle směru nijak nevybočují od ­"normálu­", když tedy nezohledním přímořské obyvatele, kteří žijí mañana­-stylem aneb na vše je dost času a někdy to připomíná cikánské osady ;­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: ... | od: asip80 (288)  7.8.201916:19
když jsme u chápání textu, tak si přečti pomalu co jsem napsal a zkus to znovu ;­) a nebuď paranoik, protože se tě o opaku přesvědčit nesnažím ..

btw kdo má nevyhnutelnou potřebu měnit velikost textu ikon nebo nadpisu okna, tak to udělá přes registry nebo je plno free utilitek, které to umí :­) ­(ani jsem si nevšiml, že to mezi updaty odebrali­)

OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(2)
Re: ... | od: asip80 (288)  7.8.201912:12
abych pravdu řekl nikdy jsem neměl tuto specifickou potřebu, ale plošná změna velikosti textu­/ikon­/UI podle velikosti­/rozlišení monitoru je naprosto triviální záležitost, která doslova zabere max. pár sekund

a k čemu mi to má být vůbec dobré ? Chápu nemám zrakové poškození, ale pro takové jedince existují integrované pomůcky přímo v OS :­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(3)
Re: ... | od: asip80 (288)  7.8.201910:42
- je řeč o PC a o Windows ;­)
- ano zajisté AAA+ hry si zahrajeme na mobilu ;­)
- čím ji sabotuje ? moderní profesionální applikace pro vývojáře a kreativce fungují a dál ? ­(používám win od 3.11 a zas tolik se toho v principu nezměnilo a navíc se vylepšilo GUI s možností si to poupravit k obrazu svému­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(1)
Re: ... | od: asip80 (288)  6.8.201919:12
- drtivé většině uživatelů je úplně jedno co mají za OS, protože to končí tím, že pouští prohlížeš nebo APP­/HRU a v tomto bodě vyhrává windows ať je jaký chce :­) ..
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(4)  nízká(3)
Re: podpora | od: asip80 (288)  6.8.201919:07
- v každém OS jsem se setkal, že by něco nešlo a je jedno jestli xDOS, Linux, Win, MacOS atd. :­)

- jestli něco nejde v závislosti na aktualizaci, tak je to v 99% problém toho, že vývojáři APP nedodržují standardy + nekorektně využívají API a používají ­"hacky­" k usnadnění své práce nebo neschopnosti řešit problémy s vývojem korektně ­(ano i vývojáři OS se dopuští chyb­)

- NTB to je taky anomálie sama o sobě a to obzvlášť díky atypickým konfiguracím a špatné podpoře výrobců :­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(9)  nízká(1)
Re: ... | od: asip80 (288)  6.8.201915:31
nj ale někdy je naprosto trefné a lidová rčení nevznikla jen tak ;­)

btw některé konspirace se po odtajnění dokumentů potvrdilo ­(a plno pomluv taky­) >> to rčení nás spíše nabádá ke kritickému myšlení ..

OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(1)
Re: podpora | od: asip80 (288)  6.8.201915:28
1. lidi dostali rozum
2. prodeje nových sestav reatailu dělá své
3. OEM výrobci ročně vyrobí určitě víc jak 250 mega sestav a na většinu z nich jde WIN OS
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(5)
Re: Daleko | od: asip80 (288)  3.8.201912:06
jak dlouho by se muselo zrychlovat a zpomalovat z­/na rychlost světla, aby člověka nezabilo přetížení a vydržela to konstrukce lodi ? ­(jak vyřešit problém překážek a drobných těles atd. ?­) no už nám zbývají jen ty červí díry a warp a další ­"bezpečnější­" teoretické způsoby přepravy :­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Re: Srovnání | od: asip80 (288)  1.8.201915:09
přesně tak ;­)
AMD je konečně v černých číslech a to umořuje dluh a několikanásobně více investuje do vývoje než dříve= vede si velmi dobře ­(s přihlédnutím k předešlému ­"rudému­" období)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(0)
tohle platí pro DX11 a taky v momentě nasazení neschopných vývojářů :­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(1)
taky ne a našel jsem jen info o OpenGL, že Apple to podporuje, takže to bude věc na straně konkrétního SW­/API

ale vše naznačuje, že pro 10bit OpenGL je opravdu třeba profi karta >> ale https:­/­/linustechtips.com­/main­/uploads­/monthly_2017_06­/5930db025e368_RTGTechSummit­-VisualTechSession­-EmbargoDecember820159amEST­-page­-017.thumb.jpg.acd657447f7015c2190d041c7500a5e4.jpg
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: hm | od: asip80 (288)  24.7.201919:59
mimochodem jsou někde přístupné odhady životnosti produktů 3nm vs 7nm vs 14­/12nm ?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
Re: Mars | od: asip80 (288)  17.7.201911:12
říká ti něco symbióza ?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Hmm | od: asip80 (288)  17.7.201911:07
a co soukromé společnosti ty by bez politiků neměli dostatek financí ?

a co když se při průzkumu vesmíru a potřebném výzkumu technologií najde např. čistčí zdroj energie, který drasticky omezí to zasviňování planety a pomůže i s očistou ?

z vojenského a vesmírného výzkumu máme přínos i mnoho generací po prvotním objevu
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: nový čip | od: asip80 (288)  16.7.201916:57
RTX 2080 Super jsou nejspíš méně defektní čipy pro RTX 2080 kde si mohli dovolit aktivovat víc částí a tím dosáhnout vyššího výkonu :­)
- tak RTX 2080 TI je mírně ořezaný Titan RTX ­(takže spíš by neměli čím nahradit Titána :D )
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
Re: penize | od: asip80 (288)  3.7.201918:41
prostě reference je více univerzální tzv. pro všechny uživatele ­(je to takový standard i pro profíky a multi GPU řešení ­)

spíš nechápu proč se u těch nejvýkonějších karet neudělá varianta vybavená 3 slotovým radiálním chladičem ­(když už se dělají 1­/2­/2,5 slotové chladiče ­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(4)  nízká(0)
Re: Silencer | od: asip80 (288)  3.7.201918:29
uchladilo by to v pohodě 300 W monstrum ?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(2)
Re: :) | od: asip80 (288)  27.6.201921:06
jestli nezíska patřičný podíl na trhu­(stálou klientelu­) tak to může zabalit a exkluzivita je jediná cesta a levněji by to být také nemohlo, protože tohle má Steam odšéfované smluvně ;)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(4)
Re: dobře | od: asip80 (288)  27.6.201921:02
jde spustit hra ? ANO­-NE
a co konkrétně tak životně důležitého aktuálně neumí a nebo néplánuje přidat v brzké době ?
mám hry na GOG pak Steam ­(jen věci, které nejsou na GOG a nebo jsem je dostal jako dárek k HW­) i u EPIC atd. a jediné co jsem kdy potřeboval řešit bylo spuštění hry :­) a tam nevidím rozdíl, protože to prostě funguje ­(naopak Steam i Origin už mne párkrát vypekl nedostupností serverů a nemožnost spuštění SP her u kterých byl součástí i MP >> zlatý GOG až na mizerný výběr nových her ­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(5)
VR | od: asip80 (288)  25.6.201918:00
a opravdu to MS myslí vážně s absencí VR ? na PC přitom AR­/VR podporuje poměrně slušně a takhle by to zabil ­(zjevná výhoda PS5 a výkonu už je na průměrné VR dost )
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: serverová bída AMD | od: asip80 (288)  20.6.201920:43
jde o to, že firmy už nějaký HW mají poměrně zánovní a není většinou důvod přecházet na ekonomicky výhodnější řešení ...a plno firem jede podle nabídky hlavních výrobců a jestli je nabídka s AMD chudá tak i v současnosti je velmi pravděpodobné, že sáhnou po Intelu :)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: serverová bída AMD | od: asip80 (288)  20.6.201920:39
vzhledem k věcným a poměrně logickým závěrům Milana a počtu mínusů, které jsi získal, si vážně myslíš, že problém je u Milana ?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: jiná doba | od: asip80 (288)  10.6.201914:02
jestli nejlepší herní CPU tak bez dedikované grafiky od NV­/AMD :­) a nevím kdo by vyhrál ..

kámen úrazu jsou i optimalizace kódu, který spíše nahrává Intelu a taky bude hodně záležet na skladbě her

a hádám, že Intel si nastaví parametry tak aby z toho vyšel jako celkový vítěz takže cena ani spotřeba nebude směrodatná :­) taková obdoba závodu dvou dragsterů akorat ten dragster od AMD bude mít spotřebu formule a o trošku horší výkon :­)

už se těším na výsledky testů sestav na kterých bude záplatovaný OS v rozlišení FHD, QHD, UHD s vysokými detaily + standardním chlazením :­)

OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(1)
Re: Ovce 2 | od: asip80 (288)  10.6.201911:22
tak menších telefonů je s přimhouřeným okem dost ;­) a iPhone SE jako ­"fotomobil­" to opravdu ne i když umí RAW :­) sice je nejmenší, ale má i nejhorší ­"~60.8% screen­-to­-body ratio­" >> žena si kdysi SE vydupala a teď jen brblá, že nic moc a jen pošilhává po mém Androidu co všechno umí a zvládá a to mám obyč Samsung, který i lépe fotí ­(i když je to pořád matlanina ­) :­)

btw a co S10e ? sic o trochu větší, ale lepší alternativa se těžko hledá ... ale osobně bych už raději vzal S10 :­)
https:­/­/assets.pcmag.com­/media­/images­/633584­-galaxy­-s10­-family.jpg?thumb=y&width=810&height=456

(taky jsem byl zpátečnický a nechtěl jsem větší telefon a teď už bych neměnil a když pracuji na mrňavoučkém SEčku tak je to jak za trest :Da to nejen díky omezením vyplývající z iOS­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
Re: stojan | od: asip80 (288)  9.6.201920:19
Apple skládá svá zařízení z Intel CPU, AMD GPU a mobilní z ARMu ­(na designu se podílí, ale nic nevyrábí­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(6)  nízká(0)
Re: stojan | od: asip80 (288)  9.6.201920:17
Apple si nic nevyrábí a vyrábět nejspíš nebude
AMD si skoro nic nevyrábí ­(jen malé objemy max pár tisíc týdně a testovací produkci ­)
NVidia nic nevyrabí

Intel jediný má i vlastní fabriky a nefunguje fabless ;­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(5)  nízká(0)
Re: no no no | od: asip80 (288)  7.6.201916:05
ty musíš mít sakra mašinu, že všechno zvládá ve 4k na 60 fps :­)

btw která současná konzole dá nativních 4k s 60 fps ?

jestli je konečná cena 10 dolarů měsíčně tak případný nákup takového PC by se vyplatil ne dříve jak po 15 letech a ještě v tom není cena her ­(a navíc se dá u stádie počítat, že časem bude srovnávat krok a navyšovat výkon stále za stejnou cenu $10 a u PC by to znamenalo další nákup nejvýkonějšího HW každých pár let :­)

otázka je jak se na tom hraje a jestli nejsou odezvy příliš citelné ­(osobně by mi to hodně vadilo­) a takovým lidem nezbyde nic jiného než si i nadále kupovat drahý HW pro osobní potřebu
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: roky | od: asip80 (288)  5.6.201913:56
když tuhle bezpečnostní politiku nasadili i u nás tak kolega začínal heslo1 a dnes už jede heslo111 heslo222 heslo333 a pak přijde heslo1111
výhoda je, že se vždy přihlásím na jeho účet jen na základě odhadu toho jak často mění hesla :D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: roky | od: asip80 (288)  5.6.201913:53
osobně mám pořádná hesla v hlavě >> jen na nejdůležitější služby a registrační email
zbytek mám zjednodušené varianty v několika verzích, ale základ stejný a hesla ke zbytku nedůležitých služeb mám jednoduše na papíře a to mi hackne jedině ­"stará­" :D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
roky | od: asip80 (288)  5.6.201911:28
tohle tvrdím už roky, ale ve firmách si stejně jedou to své :­) a pak ty hesla taky podle toho vypadají

"heslo1­" další verze ­"heslo2­" atd. atd. :­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(6)  nízká(0)
Re: . | od: asip80 (288)  4.6.201918:18
až bude mít steam obdobu game passu tak to bude pecka :)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
Re: PCIe 4.0 nebude... | od: asip80 (288)  3.6.201913:56
osobně se spíš přikláním k verzi, že PCIe 4.0 pro klasický desktop­(dvojnásobek toho co nedokáže dnes využít ani GPU za 60k+ asi fakt vydrží na hodně dlouho a moc nevěřím ve variantu, že by běžný uživatel stavěl ultra rychlé SSD RAID pole­) a PCIe 5.0 a vyšší pro WS­/HEDT a servery >>nebo jako náhrada v desktopu za PCIe 3.0­/4.0 s redukcí linek o 1­/3 až o 1­/2 :­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: PCIe 4.0 nebude... | od: asip80 (288)  3.6.201913:50
i tak je to pro běžné uživatele extremní overkill ­(to už i NVMe :­) ­) a bohatě stačí i prehistorické SATA rozhraní :)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Jasný názor | od: asip80 (288)  30.5.201920:59
Hurvinek jen prudí a nemusiš ho řešit :­)

hurvinek
Registrace: 26.5.2019

>>>Don​​­'t feed the Troll<<<
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
Re: .. | od: asip80 (288)  30.5.201916:13
tobě ani nedochází souvislosti ...

interní dokumenty západní ­"demokratické­" velmoci a ty na to zareaguješ >> ­"komunista někomu říká že je zrádce ­"

takže fakticky tvrdíš, že v USA jsou komunisté, kteří by měli ­"vYset­" a jsou mor :D !!

jsi fakt jednička Andire !! jen tak dál :D :D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(0)
Re: .. | od: asip80 (288)  30.5.201916:08
"Spojenci jsou leda proti svobodným zemín ale sami by se mezi sebou zradili jakmile by to šlo ­"
- souhlas před WWII nás na ­"západě­" zradili a nedorželi dohody

OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(0)
Re: .. | od: asip80 (288)  30.5.201916:00
takže v USA je vláda a armáda plná komunistických duševně nemocných prasat ? Díky za osvětu ..
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(4)  nízká(0)
Re: Je to dobrý, | od: asip80 (288)  26.5.201921:17
maže se jen nepohodlný materiál vč. účtů, které ho aktivně šíří a ostatní falešné ůčty mohou být v klidu
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(0)
Re: Hlupáci | od: asip80 (288)  26.5.201921:15
hurvinek
Registrace: 26.5.2019

>>>Don​­'t feed the Troll<<<
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(4)  nízká(0)
Re: Hlupáci | od: asip80 (288)  26.5.201921:11
koukám jen trolící učet >> Hurvínek >> Registrace: 26.5.2019
omlouvám se za pozdní reakci :­) ale chápu tvůj argumentační směr plný hloupostí i lží bez schopnosti předložit relevatní fakta a odpovědi na otázky >> tímto s tebou končím debatu a ostatním doporučuji stejný krok s hláškou na závěr

>>>Don­'t feed the Troll<<<

OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(4)  nízká(0)
Re: Hlupáci | od: asip80 (288)  26.5.201920:57
ano ano velmi kvalitní argumenty hodné tvého intelektu !! jsi mistr vševědoucna !!

hurvinek:
"je zřejmé, že tvé znalosti IT končí u posílání fotek svého malého údu svým bejvalkám a na víc nemáš.­"
"Jdi si rači přečíst slabikář a přemýšlení nech na své vychovatelce či jiném zástupci, který ti byl přidělen, jakožto nesvéprávné osobě.­"

jsi borec !! :­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(0)
Re: Hlupáci | od: asip80 (288)  26.5.201920:52
slabé jsou jen tvé ohrané a lživé fráze :­)

citace hurvinek:
"Ehm, to by se ti vysmáli i retardované děti v pomocné škole. ­" >>> ­":​­-­)­"

ten závěr jsi opravdu trefil ;­) tak už vím s kým mám tu čest :­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(5)  nízká(0)
Re: Hlupáci | od: asip80 (288)  26.5.201920:49
"Já hájím zájmy pravdy­"
- tak řekni konrétně jakou pravdu hájiš ? aspoň nějaký příklad namísto prázných frází !

- hajíš pravdy tím že neustále lžeš ? to je trochu kontraproduktivní nemyslíš ..

- zločinecký režim se bráni jinému zločineckému režimu tím, že lže a vymýšlí různé falešné důvody ? Navíc budovaní infrastruktury má Huawei zatrhnuté pomalu druhý rok :­) takže o čem to vlastně točíš ?

- Čína má platnou legislativu a Google dostal jasné podmínky za jakých může podnikat >> Huawei tuhle možnost ani neměl i když byl sám velice vstřícný najít řešení >> BTW Google dva roky dragonfly považoval za nejvyšší prioritu a dokonce kvůli tomu koupil čínskou konkurenci

- nikdo tu žádné zločiny mimo tebe nepopírá ani nebagatelizuje ! a jestli ano uveď konkrétní případ >>> zatím tu jen obhajuješ a bagatellizuješ zločiny USA

- kolik zde místních miluje Stalina ­(jsi opravdu upadl na hlavu­) a nebo to celé překrucuješ a začneš sem tahat své fantasmagorie a Ruské občany ?
nedůstojný jsi akorát ty, protože všechny házíš do jednoho pytle ...

- nerozupoval jsi vůbec nic, protože lží nemůžeš umlčet pravdu :­)


OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(0)
Re: Hlupáci | od: asip80 (288)  26.5.201920:16
pobavils :­)­)­)­)­)

hurvinek: ­"jako jediný používám argumenty ­"

Hurvínkovi velmi kvalitní argumenty:
- vlastizrádci
- prostoduchá propaganda rozpadá jako lejno
- červených knížkách
- bezduché fráze
- pak si nafackujete, jaký jste byl hlupák
- demagogů
- zcestnými ​­"argumenty​­"
- Někteří jsou za to placení, jiní jsou zkrátka voliči komunistů a Zemana a podporují zločiné názory
- A další jsou nevzdělaná a tupá masa,
- když i retardovaná opice ví
- dementních komentářů
- rudé galerce

už nemám sílu pokračovat tohle snad postačí ;­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(6)  nízká(0)
Re: Hlupáci | od: asip80 (288)  26.5.201920:09
ty hajíš zájmy cizí mocnosti a druhé nazýváš vlastizdrádci ? jak patetitcké :D tleskám tvé logice
tvůj slovník plný buzzword je už ohraný a dokazuje tvou jednoduchost :­) ano jsme rudá galerka apod. víš úplné prd a budeš si vymýšlet takové pitomosti :­)

- občas ? jsi vtipný;­)
- ohledně špehování vs legislativa ­(nebudu řešit americké ekonomické a vojenské intervence ­) má Čína dokonce mnohem mírnější variantu obdoby CALEA, Patriot pactu I,II a DSEA a to že špehuje skoro každý tu nikdo nepopírá jen tvrdíme, že ten co si hraje na andílka takový andílek není a vadí nám, že vymýšlí falešné důvody pro ospravedlnění svých kroků >> ostatně jako mnohokrát v historii..
- ohledně krádeží to samé dělají i americké firmy i americká vláda >> tak nevím o čem točíš, když tu řešíme konkretní firmy jako např. Huawei a DJI, které možná budou ­"sražené na kolena­" dosti nekalým způsobem, ktetrý se příčí všem zaběhlým zvyklostem a slušnému chování !!
- kdo tu podporuje Čínu a ­"otrokářství­" ? tím, že hájíme pravdy a svobody podporujeme čínský režim a nebo naopak chceme aby jsme se na úroveň RF a PRC nedostali a nedokážeme myslet sami za sebe ? PŘEMÝŠLEJ TROCHU to co jsi napsal je přesný toho o co nám tu jde :­)
- uff co jsi to vypustil za totální debilitu ? ­"Milovat vůdce, který povraždí miliony svých spoluobčanů, na to musíte být hodně submisivní masochista.­" ty jsi hodně mimo
- ano máš plné právo své nesmysli necpat ostatním a tebe nekope jen do šourky, ale asi i do hlavy, protože to co jsi vyzvracel nemůže normální člověk napsat


OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(0)
Re: Hlupáci | od: asip80 (288)  26.5.201919:39
jsi krásný příklad jak moc výkonné je ­"PR­" oddělení USA takhle kvalitně vymytý mozek může mít jen Hurvínek :­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(5)  nízká(0)
Re: Hlupáci | od: asip80 (288)  26.5.201919:36

děláš čest tvému nicku ;­)

asi budeme muset rozšířit slovník o nové výrazy :­)­)­)

protiamerická propaganda = psát pravdu


tvá logika je ale postavená na hlavu, když chci transparetní svobodné prostředí tak nemám bojovat proti špatnostem a tiše je schvalovat a tím podporovat další ­"utahovaní­" šroubů a nekalosti ?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(4)  nízká(0)
Re: Pozehnani Alibaby | od: asip80 (288)  26.5.201911:16
v českých montovnách, zdravotnických zařízeních apod. je naprosto běžné dělat 50­-60hodin týdně a to legálně­(kdyby mohli tak tě místní manažment vyyždímá do poslední kapky­) ;­) myslím si, že v tom cízí mocnosti prsty nemají ....
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
Re: Ubohost | od: asip80 (288)  25.5.20193:43
Co se ti na pravde nelibi ? Nebo sis prisel jen odplivnout a nemas zadne vecne argumenty ?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(12)  nízká(0)
Re: USA vysvětluje | od: asip80 (288)  25.5.20190:02
Omyl děr nejen v Intelu a v Huawei může zneužít každý kdo bude mít prostředky ­(lidi a techniku­) a americké produkty­(HW +SW­)navíc i bezpečnostní složky USA díky zadním vrátkům nebo vynucené spolupráci :)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(6)  nízká(0)
Re: Páni | od: asip80 (288)  24.5.201919:43
se Sýrií to bylo vtipné tajné služby tvrdili, že to syrské jednotky nebyly, MIT tvtdilo , že to ani nemohly být dle jejich analýzy a Obama prohlásí, že to má na triku Bašár al­-Asad :D ­(a pak čemu věřit)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(6)  nízká(0)
Re: Páni | od: asip80 (288)  24.5.201919:18
ještě zkusili udělat aférku v Itálii cca 6 let zpět, ale to jim taky nevyšlo :­) nevyšel jim ani skandál okolo AU :­)
ale oni přeci nepotřebují pádné důvody a důkazy když jde o kšeft :­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(10)  nízká(0)
Re: USA vysvětluje | od: asip80 (288)  24.5.201918:33
podle stejného metru by si např. Intel, MS atd už neměli ani škrtnout :D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(14)  nízká(0)
Re: k čemu....? | od: asip80 (288)  9.5.201923:30
Osobne prehnanou cenzuru pro nezletile neschvaluji ­(vzdy si tu cestu stejne najdou­) ale
Hry a pohadky nas maji pripravovat na ­"dospely­" zivot a p2w je velmi nazorne ponauceni do zivota :­) ac ho nemam rad a zrusil bych ho ...neco do sebe to ma :)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Re: ha | od: asip80 (288)  2.5.201914:26
- Russell Hobbs Clarity 21310
- KENWOOD TOG 800 CL
- ROHNSON R 2150

atd. :­) ale něco na způsob ambilight nemá snad ještě žádný ;­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
ha | od: asip80 (288)  2.5.201913:15
takže to bude mít milion blikátek ve stylu ambilight a průsvitnou bočnici atd. :­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: Konečně | od: asip80 (288)  1.5.201923:31
​­"Ještě existuje pár aplikací které na Intelu běží rychleji, ale brutálně jich ubývá​­"

spíše naopak až na spotřebu právě Intel víc a víc utíká výkonově s AVX 512 a profi segment se na něj více a více soustřeďuje ... WoW MT dlouho teď řešili low lvl API pokud je mi známo :­)

až bude Ryzen 3xxx tak bude řešíme aktuální stav, ale to hlavní o co mi šlo, že Intelí 14 nm není zas tak špatné ve srovnání s konkurečním 7nm procesem zas tolik nezaostává a to ani nevím jak dopadnou další ­"revize­" 14 nm..

pindíky ohledně výkonu apod. si můžete přeměřovat klidně dál ;­)

btw už jde na Ryzenu přehát chráněný UHD obsah ? ­(BD, NETFLIX apod. ?­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Konečně | od: asip80 (288)  1.5.201918:47
"konkurencia bude mať v 2022 už 3nm s risk produkciou na 2nm­"

to není vůbec jisté a navíc co se dá vše skrýt pod naázev 2­/3 nm a taky kolik to bude stát... a vsadím se, že různé iterace 7nm procesu­(ať ho nazvou jak chtějí­) tu snámi budou ještě hodně dlouho ... mnohem déle než uvádí smělé roadmapy pro akcionáře .. :­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Konečně | od: asip80 (288)  1.5.201918:40
taky nemluvím o hustotě ;­) a už vůbec netuším kde si co Intel vybral za parametr ;­)

a až přijde AMD s 5GHz v defaultu tak uvidíme .. BTW přetočený i nepřetočený Ryzen si taky pěkně pápne takže s tou ­"výrazně lepší spotřebou­" bych trochu brzdil, protože to není pravda vždy a všude ;­) výhoda AMD je prostě výborný poměr výkon­/cena ­(v gamingu a u konkretních app těžících z ST, vysokého kmitočtu a nebo AVX512 je to u AMD horší)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
Re: Konečně | od: asip80 (288)  1.5.201911:56
konkurečních 7nm má reálně o cca 20% lepší rozměry než Intelích 14 nm ... nesmíme dát na reklamštinu, která už dávno nm označuje jiný parametr ;­) >> takže ano konkurence je opravdu jen malinko jinde akorát Intel dokáže vyrábět CPU s vyššími takty a v podstatě mu stačí rozšiřovat podporu nových instrukcí a přidávat asic obvody pro moderní multimédia apod. :­)
vzhledem k mému původnímu postu si myslím, že je to opravdu takový sweatspot, který s námi bude ještě hodně dlouhou ­(ač nemusí jít přímo o x86 CPU­)

btw jsem AMD fanda, ale je potřeba se na to dívat trochu víc střízlivě a 7nm v porovnání s 14 nm není zas taková výhra ­(náklady, životnost, elektromigrace atd.­), ale 7nm vítám jako nutný pokrok ..
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Konečně | od: asip80 (288)  30.4.201914:28
Jestli to tak pujde dal tak intel po 14+++ prijde s ­"true 14 nm­" :­)
Imho si myslim ze 14 nm je takovy sweatspot spotreba­/vykon­/zivotnost .a naklady na vyrobu......a jestli jim to funguje proc u nej nezustat :)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
Re: . | od: asip80 (288)  23.4.201910:22
Rozdil vyrobnich nakladu mezi kvalitnim a nekvalitnim jsou kolikrat naprosto zanedbatelne a vetsi ­"uspora­" je vyraznejsi jen pri mnohokusove produkci­(statisice­/miliony ks­) ...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
hmm | od: asip80 (288)  11.4.201912:33
to A2 ­/B2 ­/... >> nemohlo by to být xx různých výkonnostních verzí a jedna z nich bude levnější verze určená pro streaming ?
další otázkou je jestli budou pro obě konzole identická APU ­(někde proběhla informace, že SONY i MS si ­"vydupali­" extra úpravy pro jejich potřeby = těch APU by mělo být logicky víc verzí ? )
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Hmm | od: asip80 (288)  11.4.20198:14
I to je mozne, ale at je pravy duvod jakykoliv tak se konecne nekdo rozhoupal vykrocit spravnym smerem a hlavne ze v EU maji ekologie plnou hubu, ale zakladni problemy neresi ..
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(1)
Re: hmm | od: asip80 (288)  9.4.20195:48
Za prvé tohle jsem neřešil a za druhé podsouváš mi něco co jsem nenapsal ;­)
Tak jsi se tu ­"vyblil­" a dál ? Vadí ti svobodná diskuze ? Jestli ano tak jsi na špatném místě>> od toho jsou jiné organizace ...
Ty máš nějakou Okamurofobii, že ho všude taháháš?a neb Okamura za každým stromem :­)­)­)­)­(doporučuji ti vyhledat odbornou pomoc)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(5)  nízká(1)
Re: hmm | od: asip80 (288)  8.4.201921:56
trošku mi uniká pointa vašeho příspěvku, který je určitě k věci, ale chybí mi tam trochu konkrétnější vyjádření :­)

btw jestli EU zasahuje do budoucího i současného ­"vývoje­" IT a to velmi často negativním způsobem tak se to týká i technologických webů..

OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(1)
Re: Důležitá témata | od: asip80 (288)  8.4.201916:17
ano na tehle příspěvek
"Naštěstí ale ​­"doporučili​­" České republice, aby ustaly kontroly masa z Polska, vždyť to stejně sníme, že jo.­"
jsi nesmyslně kvákal něco o zákazu a já neumím číst :D dobře dneska jedeš :­)

ty poznáš např. v reastauraci, že je maso polské ? :­) páne JO ty jsi ALE MEGAAA profík :­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(9)  nízká(1)
Re: Důležitá témata | od: asip80 (288)  8.4.201916:13
„Komise přezkoumala opatření české strany a považuje je vzhledem k incidentu za disproporční. 25. února poslala českému ministrovi dopis­(napsal Vytenis Andriukaitis­), ve kterém žádá zrušení opatření do konce týdne,“

ty vždy víš co kupuješ a zajisté víš, že cena nezaručuje kvalitu ..
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(10)  nízká(1)
Re: Paráda | od: asip80 (288)  8.4.201915:07
na co zeptat na to jak krásně lžeš .. že něco neznáš ­(koukám, že toho je plno­) neznamená, že to neexistuje ...

jestli máš chuť studovat tak materiálu o tom se za ­"totáče­" vynalezlo, vyvinulo, vyrobilo a těžil z toho celý ­"západní svět a těží dodnes je dost ... na malou ­"zemičku o pár milionech obyvatel docela úspěch..

prozatím s tebou odmítám ztrácet čas a až se vrátíš s více vědomostmi tak můžeme pokračovat
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(0)
Re: Paráda | od: asip80 (288)  8.4.201915:04
jsi opravdu prmitiv, lhář a ještě velmi hloupý ... tímto končím debatu a sypu si popel na hlavu za zbytečné mrhání času na takového burana ..
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(1)
Re: logika | od: asip80 (288)  8.4.201914:59
citace:
"Rodiče pustí děti na internet nepoučí je o tom co je špatné a co ne­"

chceš nejpíš říct, že to víš, protože s nimi žiješ v jedné domácnosti :­)

o tom kdo píše ­"jak nějakej kid­" si můžeme povyprávět, ale nechce se mi citovat všechny tvé ­"výměšky­"
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(4)  nízká(0)