Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
5.7.2024, Milan Šurkala, aktualita
Čínská společnost CATL představila nové lithiové akumulátory Tianxing L. Ty nabídnou dostatečnou energetickou hustotu, velmi rychlé nabíjení a vysokou životnost na ujetí až 800 tisíc kilometrů. 
snajprik (1603) | 5.7.202414:58
EU je nekonkurencie schopna pri elektro autach kôli šialenej hmotnosti, ked osobne auta maju 2,5­-4,2 tony, lebo tank musi biť a palia cca 18 KWh­/100km
Činania robia lahšie autička ktore si vystačia s cca 6 KWh­/100km čo je šialeny rozdiel v uspore a to nehovorim o Činskych bateriach, musime na Činske auta davať 33% clo aby sme vykrili nedostatky u našich elektrotankoch...
Už keby som chcel elektro auto, tak seriem na tie hovadiny čo teraz predava EU, a kupim si veterana a dam ho prerobiť na elektro auto!
Odpovědět2  9
Duncan66 (205) | 6.7.202410:57
Normalni osobak 6kWh­/100km? A potom jeste tu o pernikove chaloupce.
Odpovědět5  0
Milan Šurkala (4820) | 6.7.202411:01
To jsou zase nesmysly. Srovnáváte stejná evropská a čínská auta, že máte 3násobný rozdíl spotřeb? Nebo si vybíráte jen to, aby se Vám to hodilo? Pokud si vybíráte malá čínská auta, proč si nevyberete také malé evropské auto? Takový evropský Fiat 500e opravdu nemá 2,5 tuny. Dívám se, že má 1,2­-1,3 tuny dle verze ­(i to je na takové auto hodně, ale 2,5 tuny to fakt není­). Peugeot e­-208 má 1,5 tuny. Taky daleko od 2,5 tuny. Dokonce ani Enyaq nemá 2,5 tuny.
Odpovědět3  1
sroobik (615) | 6.7.202411:24
ten fiat500e stoji 35000€, ma 1400kg a udavaju mu priemerne 235km dojazd. To mame na miniauto 16kWh v idealnych podmienkach. Ked to bude stat tak 5­-6tisic a zdvojnasobia dojazd, nech sa ozvu, jeden mozno kupim, ak utiahne prives s 350kg
Odpovědět1  3
Milan Šurkala (4820) | 6.7.202411:45
Ale co to s tím má společného? Pořád to nijak neřeší nesmysly o spotřebě 6 kWh­/100 km u čínských aut a pořád to neřeší ty nesmysly o hmotnostech 2,5­-4,2 tuny. Sám jste teď přiznal, že 500e má 1400 kg ­(což má jeho nejtěžší verze­).

"Ked to bude stat tak 5​­-6tisic a zdvojnasobia dojazd­"

Jasně, a ta čínská mikroauta mají jistě dojezd 450 km...
Odpovědět4  1
thegrid (273) | 6.7.202423:38
Vy snad musíte volit Kotlebu že tomu věříte.
Odpovědět1  0
hobitt (69) | 7.7.202412:25
To jsou přesně klasické dezolatske řeči.
Cokoli proti vládě, proti ­"té zlé­" EU.
Napsat jakkoli věc i když je to naprostá blbost lidi jako vy tomu věří.

Stačí se podívat že to jsou klasické lži.

Už tu psali jiní ale např. VW eUP, Škoda Citigo IV. Jsou auta která mají hmotnost 1,2 t. Baterii 36 kWh.
A hlavně spotřebu v pohodě 9, 10, 11 kWh­/100 km.

A těch aut je víc jak psali jiní.

Už jen tohle je jasný důkaz lží co tyhle lidi vypouští na internetu v různých diskuzích.

Je to hnus.
Odpovědět1  2
sroobik (615) | 7.7.202412:42
myslis to citygo, co stalo 16000 a neskor az 20000? ­- ked normalne stalo 8? Nikto to nekupoval, tak to zrusili...
Odpovědět1  2
Milan Šurkala (4820) | 7.7.202412:52
Cena opět nemá vůbec nic společného s tím, že ta čínská auta nejezdí za 6 kWh, nemají 450km+ dojezd a evropská auta nezačínají na 2,5 tuny. Ostatně to elektrické Citigo mělo něco přes 1,2 tuny.

Elektrických Citigo se prodalo málo kvůli tomu, že to byla od počátku ­"limitka­", na kterou byly stanoveny prodejní kvóty. To auto bylo právě naopak prodejně úspěšné, prodejci museli přestat přijímat objednávky, protože je nebylo možné uspokojit, a ty vozy byli schopni prodat i za mnohem vyšší než ceníkové ceny. Proto ta cena rostla. Takže zase lež.
Odpovědět1  2
hobitt (69) | 7.7.202412:28
Lži.
6 kWh má možná nějaký moped.
Odpovědět1  1
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.