Včera jsme si mohli přečíst vyjádření Michala Nowakowského z CDPR, který nespokojené zákazníky prostě jen odkázal na refundační mechanismy firem Sony a Microsoft, přičemž zvláště v případě Sony bylo zřejmé, že zákazníci asi moc nepochodí. Podmínky této firmy jsou totiž poměrně přísné, a to až tak, že uživatelé PlayStationu mohou závidět zákazníkům Steamu možnost vyzkoušet si zakoupenou hru na dvě hodiny a pak automaticky počítat s vrácením peněz v plné výši. Kdyby to platilo v případě firmy Sony, možná by aktuální atmosféra nebyla tak hustá.

Bez ohledu na vyjádření Nowakowského se hráči drží původního doporučení studia CDPR, které psalo, že se odmítnutí žadatelé o vrácení peněz mohou obrátit na adresu helpmerefund@cdprojektred.com, a to nejpozději 21. prosince.

Dostávají přitom toto vyjádření, dle nějž se jejich žádost bude řešit a CDPR slíbilo ozvat se ještě během tohoto roku a sdělit informace o dalším postupu. Studio přitom sděluje, že pokud jde o Xbox, hráči mají kontaktovat Microsoft, ovšem pokud jde o PlayStation, měli by počkat právě na reakci samotného CDPR.
Vypadá to tak, že studio nedává ruce pryč od této situace a v této době se evidentně řeší, jaký bude další postup, který pochopitelně nezávisí pouze na CDPR či Sony/Microsoftu. Čili pokud někdo aktuálně chce vrátit Cyberpunk 2077 zakoupený pro PS4, udělá nejlépe, když kontaktuje přímo CDPR na výše uvedené adrese a požádá o vrácení peněz. Čas má do pondělí a kladné vyřízení není zaručeno, ale nic lepšího tu nemáme.