Jestli ono nemělo být 2,5k Éček. To by potom bylo opravdové lidové vozítko. :-) Takhle ....... mno, nic moc. ;-/
Odpovědět0 0
To ta R5 tedy vypadá mnohem lépe a tam mluvili o 22k€ (doufejme že nemysleli po zadotování) na francouzském trhu. Asi tam bude (R5) opět kufr na "dvě basy piva" takže jestli to může mít pod 200l jako třeba Fiat 500? Zbytek parametrů je ale o třídu výše a bral bych to jako plnohodnotné auto pro 2+2 na cesty po okolí a párkrát za rok přetrpět delší cestu. Tohle jako ten Spring opět pouze do města, ale tu R5, mít práci daleko jako běžný smrtelník bych už klidně zvážil, protože příplatek 5-6k€ proti běžnému autu v této kategorii už smysl dává a je tu i naděje, že se to zaplatí i běžnému smrtelníkovi a ne jen firmě kde to najede 30k+ za rok...
Odpovědět1 0
Renault 5 bude mit vnitřnosti z Renaultu Zoe a ten (ta) stojí 1 milion Kč. Tak to jsem fakt zvědavý na těch 22 tis. €.
Odpovědět0 0
To já také, ale tato informace se objevila v našem tisku (tlači :-D) "Základní částka, za kterou by se měl vůz objevit na domácím francouzském trhu, je přibližně 22 tisíc eur, tedy zhruba 545 tisíc korun", ale za takovou cenu už by to auto na zvážení bylo... Tedy pro mě v aktuální situaci ne, protože běžně jezdím 500km+ trasy a ne vždy je na konci ideální infrastruktura (někdy i žádná) ale jezdit řádově desítky km, mít dostupné nabíjení v práci i u domu, tak bych do tohov šel. Strejček si na jaře za 400 koupil 6 let starý leaf, v práci nabíjí zadarmo, doma za rozumnou cenu, ale výlet nad 100km už vyžaduje plánování, nad 150 už to je dobrodružství. A návratnost je někde v době, kdy bude asi vhodné vyměnit baterii...
Odpovědět0 0