
A jak do toho tedy pasuje čip NVIDIA Tegra 3? Ten se jednoduše stará o "nakrmení" 12,3" displeje umístěného hned za volantem. Výrobce mluví o tzv. klastrovém displeji, který má zobrazit všechny důležité údaje na jednom místě, což zajistí, aby se řidič při řízení méně rozptyloval.

Tegra 3 obnovuje obraz 60x za sekundu, čili můžeme mluvit o 60 FPS, takže obraz by měl být velmi plynulý. Řidič si pak může sám nastavit, co chce, aby displej ukazoval, přičemž na výběr jsou tři již hotové konfigurace, které můžete vidět na okolních obrázcích. První je Full Drive Mode zobrazující velký otáčkoměr a číslicový tachometr. Po starnách máme informace o teplotě motoru, palivoměr a dále i informace o právě přehrávané skladbě.

Mixed Mode přidává okno s funkcemi infotainment, což je v tomto případě konkrétně 3D mapa navigačního systému.

Nakonec je tu Full Infotainment Mode, který zobrazuje především mapu a informace z audio systému, přičemž ostatní informace o stavu paliva, teplotě či rychlosti jsou odsunuty ke krajím.
Zdroj: TZ NVIDIA