Erik Němec
|
28.4.200416:06
Omlovam se ma tam byt 2.0. Trochu jsem se prepsal :))
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Kakao
|
28.4.200416:21
No problem, taky mnesi rozruch ;)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Kakao
|
28.4.200414:52
Ta uz by ste to mohli opravit, mila redakcia :)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Samozřejmě je to překlep, už to pravuju.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
snad opravuju, ne?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
MAXdj
|
28.4.200414:22
COCO Pixel Shader 3.0 ?? nejaky preklep ne?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Puko
|
28.4.20049:03
..ale, svethardware.cz len ojebuje
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
podporovat PIXEL SHADER 3.0? ved to bolo prave to co podporovat nemali. to sa rozhodli len tak na poslednu chvilu?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Kakao
|
28.4.20048:49
A to kde ste citali ze Radeon X800/XT bude podporovat Pixel Shader 3.0? Ja viem ze len Pixel Shader 2.0 a ze na 3.0 maju este cas a sustredili sa na vykon v Pixel Shader 2.0! Takze?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)