CUDA toolkit 2.2 na světě
15.5.2009, Jan Vítek, aktualita

Společnost NVIDIA vydala verzi 2.2 svého CUDA Toolkit a také SDK pro své grafické procesory. Máme se dočkat několika podstatných nových funkcí, které mají zvýšit výkon celého systému a také podpory operačního systému Windows 7, které již...
Společnost NVIDIA vydala verzi 2.2 svého CUDA Toolkit a také SDK pro své grafické procesory. Máme se dočkat několika podstatných nových funkcí, které mají zvýšit výkon celého systému a také podpory operačního systému Windows 7, které již směřují ke svému finálnímu vydání.

Mezi novinky patří jednak Visual Profiler pro profilování aplikací napsaných v jazyce C a zlepšení výkonu pomocí optimalizace kódu. Improved OpenGL Interop je připraven pro lékařské účely a vůbec OpenGL aplikace běžící na GPU Quadro s tím, že CUDA a OpenGL pracují na samostatných GPU.
Dále se dočkáme pomocí Texture from Pitch Linear Memory až 2x větších úspor při přenosech dat u aplikací zpracovávajících video, Zero-copy nám dále zvýší výkon při streamování médií a zpracování obrazových dat snížení množství dat přenášených mezi pamětí CPU a GPU. Asynchronnous memcopy nyní funguje nově i na OS Vista a nakonec to je hardwarový debugger a exkluzivní mód vyhrazující GPU pouze jedné aplikaci, aby ta tak mohla využívat 100 procent jeho výkonu.
Zdroj: TZ NVIDIA

Mezi novinky patří jednak Visual Profiler pro profilování aplikací napsaných v jazyce C a zlepšení výkonu pomocí optimalizace kódu. Improved OpenGL Interop je připraven pro lékařské účely a vůbec OpenGL aplikace běžící na GPU Quadro s tím, že CUDA a OpenGL pracují na samostatných GPU.
Dále se dočkáme pomocí Texture from Pitch Linear Memory až 2x větších úspor při přenosech dat u aplikací zpracovávajících video, Zero-copy nám dále zvýší výkon při streamování médií a zpracování obrazových dat snížení množství dat přenášených mezi pamětí CPU a GPU. Asynchronnous memcopy nyní funguje nově i na OS Vista a nakonec to je hardwarový debugger a exkluzivní mód vyhrazující GPU pouze jedné aplikaci, aby ta tak mohla využívat 100 procent jeho výkonu.
Zdroj: TZ NVIDIA