reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Cyberpunk 2077 bude mít kratší příběh než Zaklínač 3, ale rozmanitější

26.11.2019, Jan Vítek, aktualita
Cyberpunk 2077 bude mít kratší příběh než Zaklínač 3, ale rozmanitější
Už za několik málo měsíců se dočkají natěšenci toužící po nové hře od polských CD Projekt Red, kteří už opustili svět Sapkovského a budou se věnovat naopak sci-fi tématu budoucnosti. Co nového se dozvídáme?
Hlavní zpráva je ta, že Cyberpunk 2077 bude mít celkově kratší hlavní příběh než Zaklínač 3, ovšem ten bude celkově rozmanitější a doplněný o komplexnější systém vedlejších úkolů, čili výsledkem bude to, že bude mnohem zábavnější hru rozehrát znovu. Tyto informace pochází z varšavského setkání lidí z komunity kolem studia CD Projekt Red. 
 
 
Znamená to ale, že Cyberpunk 2077 bude krátký? Však třetí díl Zaklínače byl sám o sobě velice dlouhý, natož pokud jsme chtěli prošmejdit alespoň větší část map a splnit i řadu vedlejších úkolů a to ještě ani nepočítáme přídavky. Herní čas se tak může velice snadno vyšplhat vysoko nad 100 hodin. Navíc kratší herní čas nového titulu může být pro řadu lidí i výhoda, neboť ne každý má možnost ponořit se do hry na řadu desítek hodin a vydržet neztratit pozornost.  
 
Od vývojářů se také návštěvníci dozvěděli, že se bude lišit i systém vedlejších úkolů, neboli česky sidequestů. V Zaklínači 3 se tyto úkoly prostě přirozeně rozvětvovaly z hlavního příběhu nebo se objevovaly prostě v místech, kam jsme v rámci něj došli. Někdy jsme se pak v rámci vedlejších úkolů dostali i zpět k hlavní linii, na niž mohly mít své dopady. 
 
V případě Cyberpunk 2077 se mohou samy vedlejší úkoly větvit dále a pak i vzájemně prolínat a ovlivňovat, a to včetně hlavní linie. To pak logicky vyústí v celkově bohatější a rozmanitější příběh, jenž by měl být pokaždé výrazně odlišný. Veškeré questy také bude ovlivňovat denní doba, takže v noci nejen padne tma, rozsvítí se lampy a zbylí slušní občané se zamknou doma. Hráč bude mít i jiné možnosti, jak se s úkoly vypořádat, takže někdy bude snazší nějaký splnit za dne a jiný zase v noci, a to třeba kvůli odlišnému počtu stráží hlídajících objekt, atd. NPC budou také reagovat na různé počasí, mohou vytahovat deštníky, nebo se před průtrží utíkat schovat. Zde si můžete přečíst celý obsáhlý příspěvek. 
 
 
 
Dále tu máme otázky kolem režimu pro více hráčů, na němž prý už pracuje samostatný menší tým lidí, přičemž multiplayer nebude součástí samotné hry, až vyjde v dubnu, ale nejspíše samostatný titul, jakýsi spin-off, chystaný na pozdější datum. Hlavní titul také nebude mít žádné mikrotransakce, ovšem pro multiplayer to rozhodně není vyloučeno. 
 
Zatím je ale velice brzy na to, aby vývojáři o těchto plánech uváděli jakékoliv podrobnosti, takže multiplayer je dosud v raném stádiu a zatím se také notně experimentuje. Ostatně pro CD Projekt Red je to vůbec první vyvíjený titul pro více hráčů. 
 
Zdroj: KitGuru
 


reklama