D-Link Assist - nový program technické podpory
27.5.2011, Jan Vítek, aktualita
Společnost D-Link oznámila spuštění nové služby pro technickou podporu, údržbu a uplatňování záruky - D-Link Assist. Ta partnerům firmy umožní nabízet zákazníkům služby kvalifikovaných techniků pro údržbu a výměnu produktů značky D-Link....
Společnost D-Link oznámila spuštění nové služby pro technickou podporu, údržbu a uplatňování záruky - D-Link Assist. Ta partnerům firmy umožní nabízet zákazníkům služby kvalifikovaných techniků pro údržbu a výměnu produktů značky D-Link.
Služba má tři úrovně - Gold, Silver a Bronze, mezi nimiž si zákazníci mohou vybrat. Nejlepší je pochopitelně Gold, která je určena pro náročná prostředí, kde je nutná odezva podpory ještě téhož dne, a to nepřetržitě. Silver se liší tím, že zákazníci získají podporu sice také ještě ten samý den, ale pouze v obvyklou pracovní dobu a Bronze je pro zákazníky, jimž stačí odezva příští pracovní den. Součástí toho všeho je také rozšíření záruky až na pět let, přičemž jistá řešení pro firmy budou mít i nadále omezenou záruční lhůtu.
Zdroj: TZ D-Link
Služba má tři úrovně - Gold, Silver a Bronze, mezi nimiž si zákazníci mohou vybrat. Nejlepší je pochopitelně Gold, která je určena pro náročná prostředí, kde je nutná odezva podpory ještě téhož dne, a to nepřetržitě. Silver se liší tím, že zákazníci získají podporu sice také ještě ten samý den, ale pouze v obvyklou pracovní dobu a Bronze je pro zákazníky, jimž stačí odezva příští pracovní den. Součástí toho všeho je také rozšíření záruky až na pět let, přičemž jistá řešení pro firmy budou mít i nadále omezenou záruční lhůtu.
Zdroj: TZ D-Link