D-Link představuje svůj věrnostní portál d-best.cz
24.4.2008, Jan Vítek, aktualita

Společnost D-Link pro své obchodní partnery spustila věrnostní program na stránkách www.d-best.cz. Tento portál je určen pro partnery z České i Slovenské republiky a soustřeďuje v sobě veškerou komunikaci směrovanou na partnerský kanál firmy...
Společnost D-Link pro své obchodní partnery spustila věrnostní program na stránkách www.d-best.cz. Tento portál je určen pro partnery z České i Slovenské republiky a soustřeďuje v sobě veškerou komunikaci směrovanou na partnerský kanál firmy D-Link a budou se zde také zveřejňovat promoakce a odměňování v rámci věrnostního programu.

Na portálu tedy zjistíme aktuální informace o společnosti a především jejích produktech a je zde prostor pro diskuze i přímo s techniky společnosti, nebo pracovníky obchodní a marketingové podpory. Partneři také budou moci sbírat bonusové body, které se přičítají za nákup produktů firmy. Body samozřejmě závisí na typu zakoupeného produktu a směnit se mohou za ceny dle aktuálního katalogu, kde jsou například poukázky na nákup v obchodech Mall.cz a Mall.sk.
Zdroj: TZ D-Link

Na portálu tedy zjistíme aktuální informace o společnosti a především jejích produktech a je zde prostor pro diskuze i přímo s techniky společnosti, nebo pracovníky obchodní a marketingové podpory. Partneři také budou moci sbírat bonusové body, které se přičítají za nákup produktů firmy. Body samozřejmě závisí na typu zakoupeného produktu a směnit se mohou za ceny dle aktuálního katalogu, kde jsou například poukázky na nákup v obchodech Mall.cz a Mall.sk.
Zdroj: TZ D-Link