Dell půjde do maloobchodu
22.5.2007, Jan Vítek, aktualita

Již od založení byla prodejní strategie firmy Dell taková, že své produkty nabízela přímo zákazníkům, čímž kompletně přeskočila prodejní sektor. Avšak nyní firma přehodnotila svůj přístup a hodlá si tak začít všímat maloobchodních prodejů....
Již od založení byla prodejní strategie firmy Dell taková, že své produkty nabízela přímo zákazníkům, čímž kompletně přeskočila prodejní sektor. Avšak nyní firma přehodnotila svůj přístup a hodlá si tak začít všímat maloobchodních prodejů. Změna příchází nějaký čas poté, co se na postu výkonného předsedy vystřídal Kevin Rollins a Michael Dell. Navrátivší se Michael Dell dostal za úkol vyvést firmu z prohlubující se ztráty tržeb a podílu na trhu, které si pro sebe usurpoval dlouhodobý konkurent - Hewlett Packard.

Michael Dell
Maloobchod však není pro Dell zcela cizí. Firma provozuje v Severní Americe několik kamenných obchodů, kde nabízí své série desktopů, notebooků a také plochých televizorů. Dle firmy však tyto prodejny plní spíše propagační úlohu. Nyní chce však maloobchodní nabídkou oslovit více zákazníků a hodlá agresivněji prosazovat své výrobky. Analytici se tedy již nemohou dočkat, co tento tah přinese pro Dell a pro jeho konkurenci.
Zdroj: DailyTech

Michael Dell
Maloobchod však není pro Dell zcela cizí. Firma provozuje v Severní Americe několik kamenných obchodů, kde nabízí své série desktopů, notebooků a také plochých televizorů. Dle firmy však tyto prodejny plní spíše propagační úlohu. Nyní chce však maloobchodní nabídkou oslovit více zákazníků a hodlá agresivněji prosazovat své výrobky. Analytici se tedy již nemohou dočkat, co tento tah přinese pro Dell a pro jeho konkurenci.
Zdroj: DailyTech