reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
28.3.2024, Karel Polívka, aktualita
Blizzard vydal patch 1.3.5 pro Diablo IV, který do hry přidává podporu pro technologii ray tracingu, konkrétně pro stíny a odrazy. Kromě toho také došlo k vylepšení grafických efektů ambient occlusion a contact shadows.
honza1616 (3625) | 2.4.202416:42
Na rozdíl od jiných nemám nic proti RT, naopak ho mám zapnutý v každé hře která to umí.
Ale pro tento typ her kde se na děj hry a řízení postavy dívám až kdesi z ­"4.patra domu­" nějaká nemám pochopení pro RT.
Odpovědět0  1
rizecek (179) | 28.3.202417:42
Vážně tohle dokáže někdo sledovat nebo kolikrát i rozeznat ?
Jediný znatelný rozdíl je zase v poklesu fps a na vyšších hw požadavcích. Je to slušná bída, když v takové hře chodí ve 4K s DLSS na 4090 hra stejně, jako například The Division 2 v otevřenějším a hezčím světě na 3090 se stejným nebo možná i lepším výkonem.­'
Ale to by se jinak kartičky neprodávali... 👌
Odpovědět3  1
Savitur (36) | 28.3.202413:54
Pozrel som si to video, aspon ja tam vidim len minimalne rozdiely ­- HW naroky stupli ale vyrazne.
Odpovědět7  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.