reklama
Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty
Chlazení a skříně
Ostatní
Periférie
Procesory
Storage a RAM
Základní desky
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Digimanie  |  TV Freak
Svět mobilně  |  Svět audia
3.3.2022, Jan Vítek, aktualita
Už dva roky víme o tom, že se chystají API, která dokáží konečně dobře zužitkovat propustnost moderních SSD i ve hrách. Dosud se ale o tom pouze mluvilo, přičemž nyní se už i konečně něco děje. Máme tu hru Forspoken s podporou DirectStorage.
zolo_sk (1288) | 4.3.202212:59
Takže celá optimalizácia spočíva v prehodení dekompresie z procesora na grafiku. Vie mi niekto vysvetliť, prečo teda v druhom obrázku nevynecháme RAM a grafika si tie dáta nenačíta priamo sama z SSD?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
kert (40) | 7.3.202210:55
Nevím. Třeba to souvisí s DMA, jedním adresním prostorem, zabezpečením, šifrováním paměti a nebo čistě pro to, že to není ARM Mx od Apple.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.