Zpět na článek

Diskuze: DirectX 12 spřáhne výkon GeForce i Radeonu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

pje
pje
Level Level
27. 2. 2015 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pochybuji, že na jednom stroji je více grafických karet jako běžný jev, jde nepochybně o značně omezený výskyt. Pochopitelně HW centralizace na serveru s tenkými klienty by pro tohle byla ideální. Představa, že mám ve sklepě trvale běžící server s datovým úložištěm protunelovaný ke všem mých PC kdekoli na planetě (on demand samozřejmě), pak je to lákavá představa, že se k mé grafárně přidají i ty na serevru. Tedy pokud na to s příchodem ekonomického kolapsu budu mít včetně nákladů za energii (server jako pomocná výtopna ve sklepě). Zkusím to propočítat.

pidalin
pidalin
Level Level
25. 2. 2015 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nápad je to skvělej, ale co na to ovladače? Nedokážu si představit mít v PC kromě zelenýho bordelu ještě červenej bordel.

congi
congi
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
26. 2. 2015 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin napsal bych to stejne akorat bych prohodil barvy

pidalin
pidalin
Level Level
26. 2. 2015 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@congi nVidia a AMD si v (NE)kvalitě ovladačů němaj co vyčítat. Ty časy kdy nVidia měla skvělý a rychlý ovladače už jsou pryč tak 8 let.

maris35
maris35
Level Level
26. 2. 2015 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin Ty jo, až teď mě napadlo so s ovladačema, zajímavý pohled, na půlce obrazovky je Catalist a na druhé je ten ovladač od nVidia .

BORRT
BORRT
Level Level
25. 2. 2015 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Však dnes používané technologie firem AMD a NVIDIA využívající více GPU potřebují ideálně stejně výkonná GPU..."

To není zcela pravda co se týče AMD Radeonů. S příchodem API Mantle je už možné asymetricky výkonné grafiky kombinovat (APU s dedikovanou). Sice oboje musí být od AMD, ale dobře to funguje např. v Civilization: Beyond Earth.

http://www.firaxis.com/?/S=813e3681d1d3b6dd7acf207d46fbe7bc42a940ee/blog/single/mantle-multi-gpu-for-civilization-beyond-earth
http://www.extremetech.com/gaming/192906-investigating-amd-mantles-superb-multi-gpu-scaling-in-civilization-beyond-earth
http://www.anandtech.com/show/8643/civilization-beyond-earth-crossfire-with-mantle-sfr-not-actually-broken

DX12 toto jen povýší na kooperaci i mezi GPU od jiných výrobců.

maris35
maris35
Level Level
25. 2. 2015 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale tohle je hodně dobrý nápad. Mám notebook s grafikou AMD Radeon HD 8650M. To už je ale někde u nižší třídy. Ale mám taky i5 s grafikou Intel HD 4000, kdyby spolu spřáhly síly, tak bych z toho dokázal celkem vytěžit, hodně doufám, že se jim to povede.

pidalin
pidalin
Level Level
25. 2. 2015 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maris35 Jo, ale teď je otázka jestli to využijou i hry a software co jede na starších verzí DX. Protože pokud to bude fungovat jenom v nejnovějších hrách tak je to celkem na prd. Do budoucna se to hodit určitě bude.

Reklama
Reklama