23.3.2017, Jan Vítek, aktualita

Server HardOCP se zaměřil na srovnání toho, co aktuálně nabízí API DirectX 12 v porovnání s verzí 11, a to na nejnovějším hardwaru. Využil k tomu hry, které podporují obě API a zaměřil se na graficky intenzivní benchmarky, ne CPU.

reklama
zajímavé | od: Rafan (305)  23.3.201716:12
Jestli ten problém není v tom kolik bylo ve scéně objektů. Pokud vím tak pod DX12 scénu utáhne hardware i s vysokým počtem objektů, než pod DX11. Vývojáři proto scény navrhují tak aby to šlapalo dobře i pod DX11 a tedy objektů je méně. Nebo to může být tím, že hra nepodporuje kompletní DX12 ale jen část jeho funkcí. Nicméně se napíše že jede pod DX12­(lépe to vypadá­). Netvrdím že to tak musí právě u zmíněných her být, je to jen má úvaha.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(4)  nízká(1)
Re: zajímavé | od: wrah666 (3182)  25.3.20178:06
Naprosto klidně to může být tím, že si tvůrci enginu více vyhráli s optimalizací pro DX12 a starší a slabší AMD procesory. Hrubý výkon či nevýkon hardwaru je sice důležitý, ale to jak moc jej programy dovedou využít je také dost podstatné.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste vpravo nahoře. Pokud nemáte profil, zaregistrujte se.
Uživatelský profil Vám umožní u nás využívat několik zajímavých funkcí.