EA si licencovala technologii PhysX od NVIDIE
9.12.2008, Jan Vítek, aktualita

Společnost NVIDIA informovala, že Electronic Arts si licencovaly technologii NVIDIA PhysX, která se využije ve všech studiích EA. Šéftechnolog EA, Tim Wilson, se vyjádřil, že PhysX je skvělé řešení pro jeho firmu, která je jistě využije...
Společnost NVIDIA informovala, že Electronic Arts si licencovaly technologii NVIDIA PhysX, která se využije ve všech studiích EA. Šéftechnolog EA, Tim Wilson, se vyjádřil, že PhysX je skvělé řešení pro jeho firmu, která je jistě využije pro své hlavní tituly.

My PhysX už samozřejmě známe a víme, co umí. Hry s touto technologií mohou ožít díky tomu, že se již simulují nejen interakce různých objektů (střelím do plechovky a ta se skutálí ze stolu na zem), ale také i plynů a kapalin, k čemuž je třeba nezanedbatelný výkon.
EA tak má k dispozici celé vývojářské řešení skládající se z robustního engine, API a middleware pro animátory i vývojáře, které jim má dát kontrolu nad finální podobou díky tomu, že mohou tvořit přímo v daném prostředí.
Zdroj: TZ NVIDIA

My PhysX už samozřejmě známe a víme, co umí. Hry s touto technologií mohou ožít díky tomu, že se již simulují nejen interakce různých objektů (střelím do plechovky a ta se skutálí ze stolu na zem), ale také i plynů a kapalin, k čemuž je třeba nezanedbatelný výkon.
EA tak má k dispozici celé vývojářské řešení skládající se z robustního engine, API a middleware pro animátory i vývojáře, které jim má dát kontrolu nad finální podobou díky tomu, že mohou tvořit přímo v daném prostředí.
Zdroj: TZ NVIDIA