Už jsme se na to dívali, v kombinaci se soláry to bude nejspíš adept na druhé auto... se sousedem a jeho LC500 si dáme závod na rozjezdy a na okruhu, když se pojede do města nebo na zahradu (150km daleko, druhá 60km daleko), ideální. Ale ještě uvidím jaké budou jízdní vlastnosti, bo XC40 bylo fakt peklo - to už raději Q3 etron, se kterým byla sranda (jednu zatáčku jsem i projel smykem). Ještě mi teda chybí info o V2H a nechápu to Cross Country - měl jsem za to, že EX verze už je CC, stejně jako XC řada... Taky mě mrzí ta absence kůže, takže naši XC60 my19 T5 R-design si hlavně kvůli tomuto podržíme... Váha je v pořádku, nejspíš to taky bude z bórové oceli...
Odpovědět1 0
Představuji si, že jsem průměrný Němec. Deset plných mezd/platů mi přijde hodně. Řekněme, že za pět bych to bral:
435 tisíc Kč.
Nyní je ovšem ještě nutný přepočet pro Česko:
435 000 : 3 = 145 000 Kč.
Jo, to už je tak akorát. Tak až tam budeme, mohu směle navštívit autosalon.
Odpovědět0 2
Nerozumím uděleným mínusům.
Přeci když se politicky rozhodlo(*), že naše příjmy se za stejnou práci budou dělit třemi (oproti standardně vyspělé západní zemi - tj. např. Německu), no tak přeci zboží, které korporativismus vyrobí v zahraničí a doveze do ČR zde musí prodat za třikrát menší cenu (než např. v tom Německu).
V opačném případě přeci vzniká podivná struktura jakýchsi podlidí, kteří za stejnou věc platí třikrát tolik. Vám to dává smysl?
(*) V roce 1945 bylo Německo totálně rozbité. Z toho logicky vyplývá menší životní úroveň. Měl-li by problém třikrát menších příjmů v ČR (např. proti Německu) odrážet ekonomickou realitu, znamenalo by to, že Německo by muselo být za 30 let, tj. v roce 1975 stále podobně rozbité a životní úroveň by zhruba odpovídala roku 1945. Tak to samozřejmě nebylo.
Problém v ČR je tak logicky způsoben politickým rozhodnutím, prostě se řeklo, že to tak bude, s ekonomickou realitou to nemá nic společného.
Odpovědět0 1
Jedno staré kočičí přísloví, které se sem moc dobře hodí říká:
Co to sakra meleš, ty vořechu?
A teď vážně - třeba na uložtu je zdarma ke stažení pdf Mankiw: Zásady ekonomie... tak studuj, Šmudlo :)
Odpovědět0 2
Tak hlavně jste v protiargumentaci nic nepředvedl, pouze jste:
1) mě nadávkou urazil.
2) poslal odkaz na nějakou knihu. Existuje spousta knih, řada z nich jsou naprosté bláboly.
Odpovědět0 0
Ta rezerva na střeše je trefná, do kufru se vám totiž nic nevejde. A jakou má vozidlo spotřebu a dojezd, s rezervou na střeše? Opravdu špatný vtip.
Odpovědět3 2
Tak systém pro sledování pozornosti řidiče, systém pro předcházení kolizím, asistent pro přizpůsobení rychlosti, adaptivní tempomat, asistent jízdy v kolonách, automatické brždění, asistent řízení, výstraha opuštění jízdního pruhu a udržování vozu v něm, varování před kolizí zezadu, automatické brždění na křižovatkách, alkoholový zámek a další - PÍČ@VINY
Odpovědět4 3
Je to výsledek od cca roku 2000 neřešené IT bubliny.
Resp. řeší se např. právě takhle - vývojem těchto nesmyslů - volím slušnější slovo, ale chápu Vás :-).
Odpovědět0 3
Souhlasim, ze je to problem neresene bubliny, ovsem nikoli IT, ale ve vasi hlave...
Odpovědět1 0
Pro většinu lidí je auto dopravní prostředek pro přesun z bodu A do bodu B, a chtějí to dělat co nejpohodlněji a nejjednodušeji a neposlední řadě i co nejbezpečněji. Stejně jako se u nás začínají rozmáhat automatické převodovky, protože lidé už nechtějí kvedlat, rozšiřují se i všelijací asistenti, protože lidé vědí, že nedokážou udržet 100% pozornost po dobu jízdy, sledovat všechny směry včetně mrtvých uhlů, držovat správný odstup, a tak dále.
S ne-adaptivním tempomatem se v provozu moc jezdit nedá, protože co chvíli dojedete jiné vozidlo, které jede jen o pár km/h pomaleji, kdy jste nuceni buď zpomalit nebo ho předjet. S adaptivním tempomatem se pověsíte za auto a je vám jedno, jestli jede 87 nebo 89km/h.
Odpovědět2 0