Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Komentáře od Eskymak (2)
O jaké nevyužité ploše se bavíme? Povrch cykloztezky je využit pro pohyb cyklistů. Na něm ale ty panely umístěné nejsou, staví se kvůli nim zcela nová konstrukce.

A informace o roční produkci energie je zcela k ničemu, neboť to vyrábí elektřinu jen přes den, když je slunečno. Jenže přes den vám v těch EV jezdí lidi, takže nevím, jak je chcete nabíjet energií ze slunce. Navíc když je hezké počasí, lidí budou spíše jezdit na těch bicyklech, a tedy EV nebudou potřeba dobíjet. Autem se více jezdí v zimě, když je hnusné počasí.

Otázkou je, zda cyklisté budou chtít jezdit podobnými tunely.
Odpovědět1  1
Jenže nelze naklonit jen jednotlivé panely, protože pak by to přestalo plnit funkci střechy. Šikmá by musela být celá střešní konstrukce. To pochopitelně lze, ale bude pak potřeba řešit okapy a odvod vody z okolí, neboť při dešty poteče voda proudem k jedné stráně.
Odpovědět1  0
Asi si nikdy neviděl solární panel v létě co? Přeměna světla na elektřinu má asi tak 20% účinnost, něco se odrazí, zbytek se přemění na teplo.
Odpovědět2  1
A jakým směrem? U cyklostezky, která se všelijak klikatí budete těžko všechny panely orientovat na jih...
Odpovědět1  2
To musí být fajn, jet v létě pod těmi rozpálenými panely, po rozpáleném povrchu stezky, který se navíc neochladí ani při dešti. O světelných podmínkách ani nemluvě.

No a bezpečnost, kdy okolo cyklostezky je to samý sloupek na betonovém základu, o které se cyklista snadno rozseká, a přes které nebude vidět zvěř ani osoby, asi nemá cenu řešit.
Odpovědět5  3
Počet prodaných kusů bude záležet na ceně. Pokud koupit universálního humanoidního robota, a nechat ho dělat lidskou činnost, bude levnější než dělat nějaký specializovaný stroj, nebo to nechat dělat člověka, tak nevidím v odbytu problém.

Výrobně na tom není nic složitého ­(drahého­). Nejdražší bude software, jehož cena se právě musí rozpustit do co největšího počtu vyrobených kusů.
Odpovědět1  1
Za letu se cokoliv blbě hasí.
Odpovědět1  0
Nádrž kerosinu vám ale za letu hořet nebude, protože tam není ani kyslík, ani zdroj zapálení. Zatímco baterky k hoření kyslík nepotřebují , a zapálit se dokážou samy.
Odpovědět1  1
V čem byl BetaMAX vyspělejší? A než co? O proti VHS se na BetaMAX kazetu vešla cca polovina.
Odpovědět1  0
To není procesor, to je chytrý přímotop.
Odpovědět0  0
Takže celá tato slátanina je o tom, že ořezaný Windows 11, který je menší než 4GB, se vešel do 4GB úložiště, které bylo v paměti GPU vytvořeno nástrojem k tomu určeným. No, to je ale překvapení.
Odpovědět2  1
"satelitovým připojením­"

Máte na mysli ­"satelitní připojení­"?
Odpovědět1  0
Otázkou jen, jestli zabavený majetek propadne státu, jako součást trestu ­(a Apple z toho nic neuvidí­), nebo zda bude použit k náhradě škody.
Odpovědět0  0
Já se tu někde chlubím čím jezdím? Ne, německým křápem taky nejezdím.

Takže ses vůbec netrefil, ale to nevadí...
Odpovědět1  0
Tak hlavně Apple z něj už nic nedostane. Nejhorším trestem je to, že po něm půjde stát, který má přeci jen více způsobů, jak mu znepříjemnit život.
Odpovědět0  0
"Applu musí zaplatit téměř 17,4 mil. USD, IRS má na uniklých daních vyplatit téměř 1,9 mil. USD, byl mu zabaven majetek za 5,5 mil. USD a ještě mu k tomu má propadnout další majetek za 8,1 mil. USD. Celkově to tak dělá téměř 32,9 mil. USD.­"

Nezaplatí nic, pokud přežije pobyt v kriminálu, bude z něj v USA bezdomovec. Odtáhne zpátky do indie nebo jinam.
Odpovědět1  0
Jenže on to ten model často umí, jen je ta funkce zabugovaná, nebo to přestane fungovat po nějakém update, a opraveno to je po roce, nebo nikdy.

Recenze jsou k ničemu, neboť jsou platné pouze k datu vydání. Navíc se v recenzích většinou testují jen základní funkce. Těžko se v recenzi člověk dozví, že po X updatech bude televize nepoužitelně pomalá, nebo že nějaká aplikace, funkční v době nákupu, zmizí z nabídky.
Odpovědět0  0
Stejná zkušenost. Samsung už mi domu nesmí.
Odpovědět1  0
Nespolehlivé a rezavějcící kraksny od Fordu už kupují jen ti, co se do normálního auta nevejdou, a­/nebo si něco kompenzují.
Odpovědět2  5
Běžné lidi nesmysly typu bitcoin nezajímají.
Odpovědět4  4
Hurá, systém se mi snad přestane měnit pod rukama.
Odpovědět11  0
Proč jsou zde komentáře zduplikované?
Odpovědět1  0
Nemohou je ignorovat, protože mají monopolní postavení.
Odpovědět0  3
Ono je na Androidu potřeba od Google něco kupovat?
Odpovědět1  0
V sekačkách, motorové pile a dalších strojích se spalovacím motorem vyjedu víc benzínu než v autě, tak si ty silnice užijte. Mýtné je v pořádku, spotřební daň ne, když ten benzín se dá spotřebovat i jinak, než jízdou po silnici.
Odpovědět1  0
No když si koupím HW, který mi umožní ho zničit pár kliknutími, tak to je opravdu skvělené.

Jako kdybych v autě příliš sešlápl plynový pedál a oddělal bych motor.
Odpovědět3  0
Rusku není nepřítelem číslo jedna, protože nemá v podstatě žádný potenciál něco změnit. Ano, je schopno dlouhodobě škodit všem okolo, ale ve své podstatě je totálně závislé na číně a dalších totalitních zemích.

Ne, není normální se chovat tržně, peníze nejsou všechno. Jsou lidé, kteří mají i nějakou morální úroveň. Nezapomeňte se chovat tržně, až na trhu žádný západní výrobek nebude.
Odpovědět1  1
Asi nelze očekávat, že se výrobci MB postaví k problému čelem a budou hradit škodu na zničených CPU. Pokud tomu tak bude, tak MSI a Asus už nikdy nebrat.

U Asusu jsem již jednou spálil, kdy po koupi počítač byl problém s kompatibilitou CPU, což výrobce vyřešil tak, že ho ze seznamu kompatibilních CPU odebral a následně mi sdělil, že si mám pořídit kompatibilní CPU. Druhý problém s deskou byl ten, že měla z výroby nahraný BIOS pro jinou variantu desky, což funkčnosti taky zrovna nepomohlo. Prostě aušus.

Btw, a vypadá to, že problém chtěli ututlat, když se u kritické chybě v BIOSu vědělo ale k žádné komunikaci ze strany výrobců nedošlo. To důvěryhodnosti určitě nepomůže.
Odpovědět1  2
Tak jako tak je to další předražený čínský šmejd.

A ten kdo si to koupí a´t si pak nestěžuje, že evropský průmysl ­"neumí­" nic vyrobit, když sám podporuje jeho rozklad. Normální je podporovat ekonomiku domácí, nebo tu u spojenců, nikoliv tu u nepřítele číslo jedna.

Odpovědět3  5
Kryptokraviny efektivním způsobem ­"těžit­" nejde. Jakákoliv energie spotřebovaná na vytvoření ničeho je zmařená.
Odpovědět2  1
Inu proč ne. Cílem firmy je generovat profit majiteli. Je zbytečné zaměstnávat stovky, né­-li tisíce, darmožroutů.
Odpovědět1  0
Protože zákazy fungují... Oni ti zaměstnanci určitě neměli zakázáno s těmi daty dělat to, co dělali...
Odpovědět1  0
V pohodě, příště mějte text článku třeba na Twitteru a obrázky na Instagramu. Však kdo tam dnes není registrován, že...
Odpovědět2  1
Nestačí, je potřeba se registrovat.
Odpovědět1  0
Vložená videa nelze přehrát.
"This video is age­-restricted and only available on YouTube. Learn more"
Odpovědět1  0
65W však musí v dnešní době stačit. Mě pořád stačí 65W z roku 2013...
Odpovědět1  0
Co je to za kec, že ­"životnosť je v podstate nekonečná­"? Dříve nebo později na té desce něco odejde, a s napájením CPu to nemusí mít nic společného.
Odpovědět1  0
Podobné články o zázračné bateriové technologii se tu objevují téměř denně...
Odpovědět1  2
Na hořící EV už jsme si skoro zvykli, co rovnou malé pojízdné špinavé bomby?
Odpovědět2  0
Malé reaktory nejsou problém, posílají se třeba do vesmíru. Problémem je palivo.
Odpovědět1  0
V telefonu to bude asi stejně použitelné, jako raketový motor v autě...
Odpovědět1  1
Ve chvíli, kdy se poškodí baterii, už jen třeba tím, že auto přejede nějakou překážku na silnici, aniž by muselo dojít k vážné nehodě, je auto na odpis, protože baterie tvoří většinu hodnoty vozidla.

Za peníze z povinného ručení či z pojistného si nikdy baterii nekoupíte, stejně jako si při totálce nekoupíte auto odpovídajici tomu, které bylo zrušeno. Jenže zatímco zrušen auto se dá často za zlomek ceny v garáži opravit, u té baterie to možné nebude, protože i jednotlivé moduly si stále drží vysokou cenu. Těžko si složíte novou baterii do Tesly z dílu z vrakáče.
Odpovědět4  1
Tak tohle má smysl jen v zemích se zaostalou hroumadnou dopravou, jako je US. Jinde totiž není možné, aby cesta z letiště autem byla rychlejší než vlakem, nebo jiným prostředkem hromadné dopravy.

Zácpy na silnicích ­"řeší­" tím, že bohatí začnou létat helikoptérami. To už tady bylo.
Odpovědět3  0
Podobný nápad byl už v neměcku. Je to pochopitelně další ­"zelený­" nesmysl. Ten solární panel na kolejích dlouho nevydrží, protože u kolejí je z opotřebení hrozná špína.

O tom, jak tohle bude komplikovat údržbu ani nemluvě.
Odpovědět6  0
Pokud vám vlastnictví fyzického nosiče dělá radost, vaše věc. Někdo zase sbírá třeba pokemony.

Umělce nákupem fyzického nosiče určitě nepodpoříte více, než nákupem digitálního alba. Už jen samotná výroba a distribuce stojí velké peníze, a o to méně umělec utrží. Část pak ještě pochopitelně schrábne vydavatel.

U knížek je to stejně, kdy výroba a distribuce něco stojí, a část si opět vezme nakladatel. Člověk knížku přečte a pak už se na ni jen práší.

Koupím si auto, protože s ním potřebuju denně jezdit a vím, že s ním budu denně jezdit i po mnoho dalších let. Kniha je mi po přečtení k ničemu. To je podobný, jako když má ženská 50 párů bot a 30 kabelek, a neví co na sebe.

U hudby si kupuji možnost ji poslouchat, u knihy si kupuji obsah. Víc mě nezajímá. Pokud chci podpořit umělce, mohu si koupit předražené tričko, ze kterého má nejvíc.
Odpovědět2  1
Kam jinam než do serveru bys chtěl takový HW strkat? Je to serverový HW, proto je chlazení navrženo s ohledem na účel použítí, tedy na průtok vzduchu zepředu dozadu ­(či naopak­). V serveru k tomuto účelu už výkonné ventilátory jsou, takže není co řešit.

A spotřeba opravdu problémem není. Výkonný diskový řadič má holt odpovídající spotřebu.
Odpovědět0  0
Zvolili ne úplně vhodný konektor.
Odpovědět4  0
Proč vyrábět tuny plastových kotoučů, když můžu ten obsah streamovat? V telefonu si ten disk nepřehraju, stejně tak nebudu disky přenášet mezi autem, domácím přehrávačem a přehrávačem třeba v práci. Ve výsledku stejně budete poslouchat nějaký stream, nebo rip toho disku, zatímco originál bude ležet někde na poličce.

Na dobu fyzických nosičů nerad vzpomínám, vždyť i když měl člověk walkmana, tak tam celý den točil jednu kazetu tam a zpět, protože ho nebavilo tahat další kazety po kapsách. Dneska dáte na SD kartu XXX alb a o nic se nestaráte.

O možnosti vytvářet různé mixy a playlisty ani nemluvě.

Nechápu, že kus plastu s obrázkem má pro mnoho lidí takovou hodnotu...
Odpovědět2  0
Ruční manipulace s napájecím kabelem je nějaký problém? Jeden by si myslel, že je to bezpečnější a čistější než manupulace s tankovací pistolí u čerpací stanice, což jsem jako problém doposud neregistroval... A o jakých opálených kontaktech hovoříte? Proč by mělo docházet k jejich opalování? Stačí pouze nezapojovat­/neodpojovat spotřebič při zátěži, což je třeba u EV řešeno zcela automaticky.

Když se nabíjí elekrobus z troleje, taky nikdo do ruky žádný kabel brát nemusí. Na střeše má výsuvný sběrač. U osobních automobilů je tohle řešitelné kontakty na spodní části vozidla.

Jinak už tu byly pokusy s připojováním EV k nabíječce pomocí robotického manipulátoru.
Odpovědět3  0
"Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat."
Odpovědět4  0
Ještě jsem neviděl nic, co by ­"AI­" vymyslelo. Vždy se jedná o variaci na již existující.
Odpovědět3  0
Asi není o čem jiném psát, tak je třeba nás tu krmit těmito nesmysly.
Odpovědět2  0
Facebook není ovládán čínskou vládou.
Odpovědět3  2
Centrální plánování decentralizovaného systému koukám selhalo. :­-)
Odpovědět2  0
A máme padnout na prdel z toho, že v autě je něco, co už máme v kapse X let? Jen v tom Mercedesu to uživatele vyjde na X­-krát tolik.

Když byly telefony velké a těžké, měl vestavený telefon v autě smysl. Dnes je to jen další duplicitní zařízení, které draze zaplatíte, musíte udržovat aktualizované ­(hodně štěstí u třeba 10+ let starého auta­), a lepší funkcionaluitu vám nabídne telefon za zlomek ceny.

Ledničku s TikTokem už někdo dělá?
Odpovědět5  0
To je ale překvapení... Prachy v čudu, a slíbený zázrak nikde. Založí se nová firma firma na zázraky a jede se dál. :­-)
Odpovědět6  1
Věcí z číny možná ano, ale od čínských firem pod čínskou značkou?

Auta čínských značek jsou známá svou tristní kvalitou. Jediné, čím může čínská firma konkurovat firmě západní je cena, a protože náklady na zaměstnance v číně rostou, šetřit se dát především na materiálu a výrobních procesech.

Čínské firmy se navíc nemusí bát o svou dobrou pověst, protože žádnou nemají. Prodají nějaké šmejdy a pak firma přestane existovat. To je u vozidla, u kterého očekávám životnost a servisovatelnost minimálně 10+ let, docela problém.

Ono se to auto ale hodně brzo začne rozpadat, protože tenké plechy z nekvalitní oceli, ošizenou protikorozní úpravou a mizerným lakem, dlouho nevydrží. O technice pod kapotou ani nemluvě.
Odpovědět3  0
Za ty prachy můžete jezdit nadosmrti taxíkem, a nebudete se muset o nic starat.
Odpovědět8  0
Čínské sráče mě nezajímají. Radši budu jezdit na kole, než podporovat čínský totalitní režim nákupem jejich šmejdů, a podporovat tak likvidaci našeho průmyslu.
Odpovědět3  4
Cim vetsi, tim prisnejsi predpisy.
Odpovědět1  0
Autobusy musi byt vybaveny pasy, pokud prepravuji vyhradne sedici pasazery. Do teto skupiny spada vetsina linkovich­/dalkovych autobusu. Tohle ma ale k autobusu daleko a musi na to byt pohlizeno jako na osobni automobil.
Odpovědět1  0
A ten kočárek­/inv. vozík se dá ve čtyřmístném vozidle bez zavazadlového prostoru kam? Vozidlo se pohybuje oběma směry, sedačky jsou řazené proti sobě, kde jsou airbagy?

Technologicky je to hezká hračka, na veřejných komunikacích se s ní ale těžko setkáme. Bezpečnostní normy a zákony na tohle nejsou ­(a jen tak nebudou­) dělané, a v případě kolize s jiným vozidle bych v tom opravdu sedět nechtěl.
Odpovědět1  0
K ničemu, ale nám to může být jedno, protože kromě pár velkým měst tu pořádně nefunguje ani LTE, a 15km od okresního města je člověk kolikrát rád, že si vůbec zavolá...
Odpovědět2  0
Tak hlavně, že máš potřebu tu plácat nesmysly.
Odpovědět2  0
Proč pochopitelně? S ohledem na bezpečnost a plynulost silničního provozu, bezpečnost nástupu a výstupu cestujících, to určitě nebude zastavovat ledaskde. Taky je potřeba počítat s nástupem osob s omezením pohybu či orientace, případně třeba maminek s kočárky. Náhrada autobusů MHD to opravdu není.
Odpovědět2  0
Chápu Milane, že vám ­"Svět mobilně­" umřel, ale je potřeba mít teď 1­/2 ­(3­/6­) článků o autech tady?
Odpovědět3  4
Líbí se mi požadavek na výrobu v USA. Když už jsou na to dotace, ať je to vyrobeno doma.
Odpovědět1  0
A proč nám to tedy nepovíš či rovnou neodzdrojuješ sám?
Odpovědět3  0
Zbytky? To jako od oběda?
Odpovědět2  0
Tohle není nic jiného než Taxi. Jediná inovace spočívá v tom, že není potřeba řidič.
Odpovědět3  0
No co, jeden z nejbohatších lidí planety, si prostě může z ostatních dělat prdel.
Odpovědět1  0
Tak pro USV je to ideální, a v postatě jediný, způsob konektivity. Předpokládám, že to nemontují do UAV.
Odpovědět1  0
To je jednoduché, bojové použití bude za tučný příplatek.
Odpovědět6  0
Proč by bylo třeba dobíjet za letu? Dnešní letadla přece za letu taky netankují. Letecká doprava má tu výhodu, že probíhá mezi pevně danými body, po pevně daných trasách a je dopředu plánovaná. Pro elektrické vozidlo ideální situace.
Odpovědět6  1
Někoho to překvapuje? Musk je zvyklý to vždy brát nějakou zkratkou, bez ohledu na ostatní.
Odpovědět2  0
"Autobus pobere 10 sedících pasažérů­"

To není autobus, ale minibus.
Odpovědět3  0
Jsem za ty koně.
Odpovědět3  0
Nahé ženské tělo přece nemůže být nijak pobuřující ani pro mladší 18ti let, ať už se ke hře dostanou jakkoli. Pobuřující by mohl být kontext nebo nějaká sexuální aktivita, ale tak to ve hře přece vyobrazeno není, ne?

Veškerý humbuk okolo nahoty je absolutně absurdní. Za chvíli budou lidi pobouřeni i vlastními těly...
Odpovědět15  0
Ano, drancujeme. Železo je běžně dostupné a v oběhu je ho obrovské množsví, navíc se dá snad zrecyklovat. Takovou baterku jen tak do vysoké pece nehodíte...
Odpovědět3  8
Takže západní HW, připojení přes západní satelit,... a lidi tam budou žrát co? Bitcoinů se nenažerou. Zrovna v odlehlých oblastech ruska, kde jsou leda tak rybáři a dělníci konzervárnách, potřebujete zaměstnat stovky lidí v IT...
Odpovědět3  2
Až skončí válka, celá ekonomika, založená na zbrojení, se jim složí jak domeček z karet. Teď přestat zbrojit nemohou, pak budou mít doma jiné starosti, a ten jejich ruský šrot už nebudou chtít kupovat ani domorodci v africe.
Odpovědět3  2
Oligarchům klesli příjmy z prodeje nerosných surovin, tak je budou pálit ještě v rusku. Ten HW se tam vždy nějak dostane, klidně za několinásobnou cenu, když se to v konečním důsledku vyplatí.

A statní podpora je jen další tunel na peníze, bolestné pro oligarchy.
Odpovědět3  1
Ať žije ekologie založená na dalším drancování přírodních zdrojů.
Odpovědět7  4
No jo, když vy se pořád bavíte jen o samotném motoru, zatímco já píšu EV. Už jen při samotném nabíjení se cca. 10% energie ztratí.

Psal jsem o účinnosti spalovacího motoru, nikoliv benzínového motoru. Naftové motory jsou o dost účinnější než ty benzínové.

Opravdu tady někdo neumí číst...
Odpovědět2  0
Po HW stránce je to totální brak. Víc ořezat už to ani nešlo.
Odpovědět3  0
Zatím ta sídliště pořádně nemají ani ta parkoviště, natož nějaké nabíječky...

To se ale možná s předraženými EV vyřeší, protože lidé si je nebudou moci dovolit a tak nebude potřeba tolik parkovacích míst.
Odpovědět4  2
Účinnost nabíjení lepších EV je okolo nějakých 90%. Při vybíjení opět vznikají nějaké ztráty, následně tam probíhá nějaká konverze, opět se ztrátami, pak až to jde do toho elektromotru. Lepší EV mají účinnost okolo 70%, zatímco auta se spalovacím motorem okolo 45%. A opět platí, že ne vždy je teplo pouze odpadem, protože se v zimě použije k vyhřívání interiéru, zatímco EV musí na toto používat elektřinu.

Baterie EV má o proti nádrži s benzínem jednu zásadní nevýhodu ­- je pořád stejně těžká. Je sice hezké porovnávat plně nabitou baterii s nádrží benzínu, ale ten benzín se behěm jízdy spotřebovává, tedy vozidlo ztrácí na hmotnosti, baterie nikoliv.

Už se těším, až bude nějaká baterie uchovávat stejné množství energie, jako množství benzínu o stejn hmotnosti. Toho se ale nikdo z nás zřejmě nedožije.
Odpovědět4  4
Před 15 lety mi ten Crysis určitě běžel líp než jim teď.
Odpovědět1  0
To myslíte vážně, že by každá země měla vyvíjet vlastní GPU? To bychom byli 10 let za opicemi všichni, protože nikdo by nic pořádného sám nedokázal. A snad si nemyslíte, že XX výrobců by bylo schopno dodržovat nějaké standardy...
Odpovědět3  0
Však to normální je. Baterie se už z principu nemůže zároveň nabíjet a vybíjet, takže se bude nabíjet jen v případě, že nabíječka dodává více energie, než je potřeba k provozu zařízení.
Odpovědět3  0
No vypadá to jako hrozný bastl, vzali monitor, přilepili nahoru kameru a dolu repráky...
Odpovědět1  0
Vida, už jsou jen 20 let pozadu.
Odpovědět4  0
Slušný retro, jako všechno v Rusku.
Odpovědět8  3
Pořád nějak nechápu, k čemu mi ten neustálý nárůst výkonu v telekomunikačním zařízení má být. Přitom nejdůležitější vlastnost, tedy možnost telekomunikace, je zásadně omezená tím, že zařízení vydrží na baterii sotva den, a to v podstatě ten telefon ani není používán.

A´t vydají iGame, ze kterého půjde i telefonovat, a tam bude mizerná výdrž baterie pochopitelná.

Můj rok starý firemní iPhone SE se vybije tak, že ztratí pojem o čase, takže když ho dám po víkendu do nabíječky, mám páteční datum... To se mi u telefonu asi 20 let nestalo a myslel jsem, že už ani nestane.
Odpovědět4  0
50% na watt v 1% situací...
Odpovědět6  0
Spousta lidí si ten odpad koupí, protože je to zelené, ale zároveň si nechtějí připlatit. Než kupovat nějaký lowend, to snad raději i GPU, ale to zase není cool, neb to nemá větráky a RGB podsvícení...
Odpovědět4  0
No jestli tohle prostě nejsou nějaké povedenější kousky, kterých už se nashromáždilo dost na to, aby se je vyplatilo prodat samostatně, než jako jako nižší modely. Navíc je výroba určitě už dost dobře odladěná, takže by byla škoda ji ukončit a vyrábět něco nového, možná lepšího, ale s nižší výtěžností. Určitě to mají dobře spočítané.
Odpovědět3  0
Auto, které stojí, nevydělává.
Odpovědět2  0