Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Komentáře od Eskymak (3)
Bodejď by ne, když to vypadá jak když to vyvíjí dva začínající vývojáři lidi ve volném čase.
Odpovědět3  0
Jakým lidem? Ty střely snad bude mít armáda a volně k prodeji určitě nebudou.
Odpovědět2  2
Tady je otázkou, zda divákům nebude chybět hlas dabéra, kterého jsou zvyklí slyšet místo originálu. Jak by asi zněl takový český Louis de Funes, kdyby ho dabovala AI?
Odpovědět0  0
Nesmysl, fotky se upravují už dekády, a také se běžně používají jako důkaz. Manipulace jde odhalit.
Odpovědět0  0
Mají 5 stanic v USA, ale už mají globální ambice. To je stejné jako to auto na sluníčkový pohon, které ještě nespatřilo světlo světa, ale už se ví, že to bude něco přelomového. A pak společnost zkrachovala... :­-)
Odpovědět3  1
Stále se více a více utvrzuji v tom, že Facebook je čisté zlo.
Odpovědět3  1
No jo, ale to je i v letadle a zaoceánským ­"parníku­". :­-)
Odpovědět6  0
Polovina článků je tu o autech... není to málo?
Odpovědět7  2
Však je to normální šméčko, kdy vybrali peníze od investorů, kterých si jistě náležitě užili, a teď když prachy došly, vyhlásí se bankrot. Určitě již mají další geniální ­"podnikatelské­" nápady.
Odpovědět2  0
Microsoft na Windows sere, stala se z toho jen platforma na sběr uživatelských dat, prodej reklam, služeb a dalšího obsahu. Reálné zlepšení pro uživatele není za X posledních let téměř žádné.
Odpovědět13  1
Tímhle chce reálně někdo jezdit?
Odpovědět1  2
Nepotřebujeme baterkárnu a už vůbec ne místo používaného letiště nebo, nedej bože, na zelené louce na orné půdě. A´t si ty fabriky staví místo fabrik starých, nebo třeba právě tam, kde už je krajina zdevastovaná těžbou.

A kdo v té továrně bude dělat? Roboti, banda poláků a ukrajinců. Opravdu takovou fabriku potřebujeme? Nebo se se tam hodláte nechat zaměstnat, že po tom tak toužíte?
Odpovědět3  5
Tak většina požárů dopravních prostředků, ať už jde o vlaky nebo třeba letadla, hoří uvnitř. Nejvíce obětí má pak na svědomí kouř.
Odpovědět1  0
Někdo se tu baví o Apple M1 jako o Americkém procesoru?
Odpovědět1  0
Vyhažou ty lépe placené, zůstanou indové. Už teď je kvalita SW těchto firem mizerná, a půjde ještě dolů.
Odpovědět1  3
Nepochybně je více lidí, co klaustrofobií netrpí, stejně jako je více lidí netrpících strachem z létaní. Jinak by nemohlo rozumně existovat metro ani letadla...

Tubusy určitě prohlédné nebudou, to by to muselo být celé ze skla a z toho se staví docela blbě.
Odpovědět4  0
Čínské nudle někde ze stánku na ulici budou mít určitě jinou doručovací dobu, než z centrálního skladu Alzy.
Odpovědět3  0
Otázkou je, kde ­(a zda vůbec­) se to bude dělat, a tedy jak dlouho to bude reálně trvat. Pro zákazníka bude výměna kus za kus.
Odpovědět0  0
No tak já se omlouvám za to, že jsem se nastěhoval tak, aby bylo výhodné dostat se tam, kam potřebuji. Jeden by čekal, že i ostatni lidé se budou chovat stejně, ale zjevně lidi rádi jezdí krokem napříč celým městem, aby mohli nadávat.

Parkování? Nevím jak dlouho zabere postavit auto před barák.

Aha, já vycházel z toho, že jste si koupil auto, a ne mixér. Ale pokud si to jinak užíváte, tak proti gustu...
Odpovědět1  2
No on bude problém v tom, že ta studie se týká normálních auto, zatímco Dacia řeší jen svá autíčka na baterky. Takže do nakonec dává smysl takový, že majitelé Dacií se dálnicím a rychlostním komunikacím úmyslně vyhýbají, protože ty jejich auta na to stejně nemají. Takže výrobce se vlastne chlubí tím, že pomalým autem s malým dojezdem jezdí majitelé pomalu a jen kousek.

A když tam nebude dálnice, nájezdy a sjezdy, jak se ti místní budou dostávat ven z města? Budou projížďet celým městem sousedům pod okny?

Ten článek je ale reakce na Milanovu otázku: ­"A kolik si myslíte, že je průměrná rychlost auta ve městě?"
Odpovědět1  4
Co je na to divného? Běžně jezdím třeba z Proseka na Chodov za 20 minut, je to nějakých 15km, tj. 45km­/h a je fuk, jestli člověk jede po magistrále, nebo po okruhu. Jestliže ten průměr je tak nízký tak to znamená, že někdo jezdí sakra pomalu, třeba jen 10km­/h nebo i pomaleji... to už pak vyjde rychlejší chodit pěšky...

A netvrďte mi, že lidi jezdí s těma Daciema jen v totálně zasekaných městech, se špatně seřízenými semafory.

Ty lidi najedou průměrně uváděných 31km­/den, což není zrovna krátká městská trasa, která by se jezdila malími uličkami. Pochopitelně můžeme namítat, že ty lidi možná tím autem jezdí třeba 6x denně 5km, ale to by znamenalo, že ty lidi lidí tim autem úplně zbytečně. Snad jen, že by průměrný majitel Dacie měl tři děti, z nichž každé chodí do jiné školy, na jiném konci města...

V noci se snad jezdí pomaleji kvůli dohlednosti a riziku střetu se zvěří, ne? A proč nerad jezdíte po dálnici? Jízda takovéhle trasy po silnicích nižší třídy, kde je spousta rizik, je určitě nebezpečnější než jet po prázdné dálnici. O únavě nemluvě...
Odpovědět1  2
LPG je v dnešní době asi opravdu nejvýhodnější, protože nabízí nízké vstupní i provozní náklady, rychlé tankování, i velký dojezd. A v zimě je dojezd větší, protože do nádrže se vejde o něco více. :­-­)

Zejména pokud člověk potřebuje velké silné auto, kde nejlevnější elektromobil by stál Milion a víc.

Emise snad normální vlastník auta neřeší.
Odpovědět2  0
No ale když je průměrný denní nájezd 31km, tak je přece nesmysl to najet ve městě v malých uličkách, ne? 31 km, to je například přes celou Prahu a zpět, to už asi pojedete po magistrále či po okruhum nikoliv ulicemi mezi domy, ne?
Odpovědět2  2
Nejpomalejší města
město průměrná rychlost ­(km­/h­)
1. Londýn ­(Velká Británie­) 19
2. Berlín ­(Německo­) 24
3. Varšava ­(Polsko­) 26
4. Manchester ­(Velká Británie­) 28
5. Edinburgh ­(Velká Británie­) 30
6. Řím ­(Itálie­) 30
7. Glasgow ­(Velká Británie­) 30
8. Bristol ­(Velká Británie­) 31
9. Paříž ­(Francie­) 32
10. Belfast ­(Velká Británie­) 32
11. Mnichov ­(Německo­) 32
12. Amsterdam ­(Nizozemí­) 34
13. Dublin ­(Irsko­) 35
14. Birmingham ­(Velká Británie­) 35
15. Barcelona ­(Španělsko­) 35
16. Praha ­(ČR­) 37
17. Leeds ­(Velká Británie­) 37
18. Cardiff ­(Velká Británie­) 39
19. Newcastle ­(Velká Británie­) 42
20. Videň ­(Rakousko­) 46
21. Lyon ­(Francie­) 46
22. Turín ­(Itálie­) 51
23. Miláno ­(Itálie­) 51
24. Madrid ­(Španělsko­) 51
25. Brusel ­(Belgie­) 56
26. Kolín nas Rýnem ­(Německo­) 58
27. Rotterdam ­(Nizozemí­) 66
28. Frankfurt nad Mohanem ­(Německo­) 68
29. Ženeva ­(Švýcarsko­) 71
30. Hamburg ­(Německo­) 84

Zdroj: https:­/­/www.idnes.cz­/auto­/zpravodajstvi­/nejpomalejsi­-je­-londyn­-praha­-prumerna.A071029_132052_automoto_fdv

Těch 26km­/h je tedy hodně málo, na samé spodní hranici.
Odpovědět3  2
Jenže v čipu nejsou jen tranzistory, ale i další komplexní struktury. Počet tranzistorů o komplexitě těchto struktur nic nevypovídá.
Odpovědět2  0
Průměrná rychlost 26 km­/h? To asi lidi používají místo nakupního vozíku v Kauflandu...
Odpovědět3  5
Takovejch peněz za křivej monitor...
Odpovědět0  0
Holt paní Vlasta je vděčná, že má práci, tak se snaží. :­-)
Odpovědět0  1
Jenže hlas není vše. K identifikaci člověka je za potřebí ještě znát ještě další informace o jeho mluveném projevu ­- používané výrazy, slovník, přízvuk, vady řeči,...
Odpovědět1  0
I když koberec člověk vysaje sebelepším vysavačem, tak je to z hygienického hlediska stejně humus.

Určitě nemám pocit, že by dnešní vysavače vysávali hůře než ty staré. Je pochopitelně možné, že nějaké 2500W monstrum vysávalo lépe než dnešní 900W, ale určitě ne ve stejném poměru k příkonu. Taky ty ­"výkonné­" vysavače dělali solidní kravál a ohřáli celý byt. Uznávám, že v zimě ta energie není ztracená, ale v létě se člověk při luxování slušně zapotil.

Přijde mi to stejné, jako když EU zakázala žárovky ­- všichni pindali, předzásobili se, ale reálně nikomu nechybí. Když dnes v supermarketu najdete jak LEDku, tak ­"tepelný zdroj­", za 9,90Kč, není o čem přemýšlet.
Odpovědět1  1
A co s tím vysavačem potřebujete vysávat, že vám běžně dostupný výkon nestačí? Já mám ten nejlevnější Sencor snad ani za dva tisíce, a vysaje to všechno, od podlahy, bordelu okolo kamen, po zvířecí chlupy na čalounění.
Odpovědět0  1
Jenže je to podle wattů příkonu, což o sacím výkonu nic nevypovídá. Kvalitní vysavač s nižším příkonem bude mít vyšší sací výkon, než levný vysavač s vysokým příkonem.

Proč by proboha někdo pašoval vysavače? Vždyť vysavačů s dostatečným sacím výkonem jsou plné obchody, kdo potřebuje ještě vyšší výkon, může si koupit vysavač určený pro komerční­/průmyslové použití.
Odpovědět5  1
Výkonné vysavače nejsou zakázany. Jsou pouze zakázány domácí vysavače s vysokým příkonem a nízkou účinností.

Byla doba, kdy se výrobci předháněli v příkonech vysavačů, které stejně pořádně nesáli.

U CPU se účinnost počítá hůře, protože záleží na použítí. Pokud bych se ale podíval jen na maximální frekvenci, tak 320W na 6Ghz není špatné, to je nějakých 100W při 2GHz, což ještě před ­"pár­" lety bylo úplně běžné.

Btw, v idle nebo při běžném použití ten CPU bude spotřebovávat jen pár wattů, zatímco vysavač jede při běžném použití stále naplno.
Odpovědět3  1
Nedává to smysl ani s dotací, nebot nomální člověk na to ani tak nemá, jen bohatým na to dotací přispějou i ti chudí.
Odpovědět1  1
Malý shop s foťáky nebude mít na skladě kusů 20 kusů. A pokud ano, je to to blbost, nejen právě kvůli možné fluktuaci ceny a zájmu. Tak přece fungoval trh vždy.
Odpovědět1  0
Klasické solární šílenství ­"elektřina zadarmo­", stačí ­"investovat­" miliony.

Kdyby to auto jezdilo na tužkové baterie, stejně by jeho provoz vyšel levněji, než solární nesmysl.
Odpovědět3  2
Není nad to strojově přeložit článek, který je sám o sobě plný chyb a nesmyslů.

­"Adaptér využívá GaN ­(nitrid galia­)­" A taky využívá křemík, cín, měď a další chemické prvky.
"Použit je tu 12A kabel, který se skládá ze čtveřice kabelů 21AWG.­" A neskládá se spíše ze čtveřice 21AWG vodičů? Kabel a vodič není to samé.
Odpovědět1  1
Otázkou je, jestli to takto někdo pustí na silnici. Auto musí dnes splňovat mnoho přísných kritérí a tohle ani nemá zpětná zrcátka.

Takových pěkných renderů už to bylo...
Odpovědět0  0
Nějaký úřad nemůže mít přehled o všem, co se vyrábí. Platnost patentu se dá vždy rozporovat. Mít udělený patent není žádná výhra.
Odpovědět0  0
Copak někdo kupuje auto podle počtu senzorů?
Odpovědět3  0
Proč by se to nedalo patentovat? Patentovat si budou sensor barev v tužce, nikoliv kameru.
Odpovědět1  0
Tak zrovna ten snímek z auta je totální magořina ­- více než polovina informací na obrazovkách je mimo zorné pole řidiče. Dotykové obrazovky navíc nelze ovládat bez toho, aniž by se na ně řidič díval. ­"Hloupá­" tlačítka a kroutítka není problém ovládat po hmatu, aniž by řidič musel spustit zrak ze silnice před sebou.
Odpovědět1  0
Kryptoměny nejsou peníze.
Odpovědět1  0
Však v číně je lidí dostatek, takže vyjdou levněji než testovací figuríny, a případné ­"nezdařené testy­" se v totalitním režimu snadno ututlají, nebo dají za vinu imperialistům...
Odpovědět1  1
Už neví jak inovovat produkty, tak budou zavádět služby založené na ­"aktualních­" buzzwords.

Sbírání nějakých věrnostních bodů za nějaké aktivity tady bylo už před X lety, i bez blockchainu. Za sledování jejich reklamy na sociálních sítí, v autě, v mobilu, emailu a podobně, vám jednou za rok umožnÍ si ve vašem autě zapnout na X hodin vyhřívání sedaček, za které byste jinak museli platit. Samozřejmostí bude souhlas se sdílením vašech osobních dat o poloze, zájmech, a podobně, aby vám mohl systém v autě zobrazovat v navigaci odpovídající reklamy.

Kdo si myslíte, že na tomhle asi vydělá...
Odpovědět4  0
Ztráty jim nevadí, když je někdo zaplatí.
Odpovědět3  0
Lepší SSD mají kondenzátory pro případ výpadku napájení, aby se mohla zapsat data v paměti a nedošlo tak k jejich ztrátě. U USB disku je to o to důležitější, protože ten může být odpojen kdykoli.
Odpovědět1  0
Teoretická návratnost invenstice do FVE je stále 10+ let. To už bude na konci životnosti veškerá elektronika okolo ­(střídače, nabíječe, baterie,...­) a dále už klesá i výkon samotných panelů, takže jsou nutné další investice. Zaplatí se to vůbec někdy?
Odpovědět1  0
Zneužilo? Já myslel, že šmírování je hlavním cílem této sociální sítě, tak nechápu to překvapení...
Odpovědět2  0
Zjevně nechápete rozdíl mezi pokutou a odškodněním.
Odpovědět1  2
Děti nemají co podepisovat, a věřit se jim taky nedá. Jejich problém, že se nechají napálit od dětí co tvrdí, že nejsou děti.
Odpovědět2  0
To je jejich problém. Pokud si nemohou být jisti, zda je osobě 13+, nemusí data shromažďovat vůbec. Oblast působení i business model si zvolili sami.

To bych mohl prodávat cigarety a alkohol potmě a vymlouvat se na to, že věk zákazníka nemohu nijak ověřit, protože ho nevidím.
Odpovědět2  2
Zákon je nad nějakými pravidly. Děti to odkliknou ­(velké barevné souhlasné tlačítko­) a Epic tak protiuprávně shromažďuje jejich data. Je problém Epicu, že si věk neověřuje. To je stejné, jako byste prodávali cigarety­/alkohol dětem, když vám budou tvrdit, že jim je více jak 18 let ­- zodpovědnost jde za vámi.
Odpovědět4  3
Hlášení jde rovnou na HR...
Odpovědět0  0
Dřív telefony voděodolné nebyly a neměly problém vydržet mnoho let. Dnes každý potřebuje voděodolný telefon, asi aby se s ním mohl sprchovat a potápět, a přitom ten telefon má v plánu za rok zahodit a koupit nový model.
Odpovědět3  0
Však větší a těžší jsou rok od roku taky, i s nevyměnitelnou baterkou. 5­" úhlopříčky bylo ještě před pár lety hodně, a to ty telefony měly vyměnitelnou baterii, 3,5mm jack a fyzická tlačítka. Dneska je lidem 6,5­" málo, a to celou plochu zabírá displej, bez jediného tlačítka okolo. Záhadou je, že 3,5mm jack a vyměnitelná baterie se jim do takto zvětšeného telefonu už nevejde.
Odpovědět8  1
Proč by měl stát stavět byty? Stát neumí hospodařit s penězi, protože je dostává od svých poplatníků bez práce. Proto by se stát neměl pouštět do podobných projektů. jen řádný hospodář se postará o to, aby se mu investice vyplatila.
Odpovědět0  0
Otázkou je, proč násilím civilizovat někoho, kdo nechce být civilizován. O to už se pokoušel režim předminulý , a víme jak to dopadlo...

Bohužel jsme malý stát, a nemáme možnost tyto obyvatele vyčlenit do nějakých rezervací, takže se to logicky zkouší jinak.
Odpovědět0  0
A co měl stát s těma rozpadajícíma se fabrikama, které vyráběly zboží dávno za zenitem dělat? Ano, v řadě případů se na tom moc netrhlo, protože korupce. Ale co s tím? Stát si ten majetek nechat nemohl, protože by to stejně jen dotoval. Nemyslím si, že stát by měl podnikat, protože se neustále ukazuje, že stát není dobrý hospodář. Stát by měl poskytovat základní služby občanům, zaplacené z daní, a tím to končí.

Ano, v demokracii se občas něco nepodaří, ale za minulého režimu se toho nepovedlo více. Změnu režimu holt vždy provází podobné nezdary.

S církevními restitucemi taky nesouhlasím, jenže církvím se vrátil majetek, který komunisti zabrali a často zdevastovali. Teď už od nich máme pokoj.

Napravování historických křivd je vždycky problém.
Odpovědět2  0
Vše fungovalo, jen to bylo zaostalé a prošpikované propagandou. Některé služby a zboží byly jen pro prověření soudruhy. Stavěli se silnice a železnice na východ, ale ne pro lidi, nýbrž pro náklad. Stavěla se sídliště, protože pokud ve vesnici nebylo JZD, lidi se přesídlovali do paneláků, aby mohli makat ve fabrikách.

To, že lidi mohou dělat bordel holt patří ke svobodě, protože tak nějak už nemáte prostředky nahnat je do dolů a do fabrik. I to je ale důsledek minulého režimu, protože právě v té době byli sestěhováváni ­"problematičtí­" občané do velkých sídlišť, například Chánov. A dopadlo to tak, jak to dopadlo. Dokud si žili svým životem, vadili leda tak tím, že kradli hospodářká zvířata.

Všichni byli zaměstnáni, protože museli, reálně však spousta lidí nic nedělala, případně alespoň kradla.

Je pracovní den, jaktože místo plnění pracovních plánů máte čas na tlachání v internetových diskuzích?
Odpovědět0  1
Jakože ty roztřílené fabriky po válce by se bez komunistů neopravili? Jakože pole by se dál obdělávala pomocí volů, místo traktorů? Nebo z čeho pramení ty zvýšené výnosy. Zjevně by se zde bez soudruhů úplně zastavil čas... zajímavé je, že třeba v západním něměcku se čas nezastavil, a to tam po válce nezůstal kámen na kameni, zatímco východní německo je zaostalé dodnes.

Družstevníci rozorali meze, vytvořili obří lány, vyhloubili odvodňovací kanály, takže půda vysychá, huntuje se a eroduje, mizí přirozená útočiště pro zvěř. Staří hospodáři měli ke své půdě úctu a respekt.

Všechna ta vaše zvýšená produktivita a výnosy za cenu neudržitelného huntování společnosti i krajiny. Obří povrchové doly, znečištěné vody i ovzduší, skálky odpadu, olejové laguny,...

A pak se to odvezlo do sovětského svazu...
Odpovědět3  1
Vždycky se má někdo lépe! Lůza vezme do ruky zbraně, zbaví se ­"vykořisťovatelů­", a než přivede stát na buben, má se lépe. Nic než závist ­- všechny úspěšné zlikvidovat a zaujmout jejich místo. Dělník si přeje stát se ředitelem továrny, a aby se ředitel továrny stal dělníkem. To přece není nic nového.
Odpovědět4  1
Je pravda, že západní civilizace se dokáže mydlit sofistikovanějšíma zbraněma...
Odpovědět4  0
Zase další topení od Intelu. Kdyby se v tom alespoň dalo topit dřevem...
Odpovědět2  2
Největší pozitivní dopad na ekologii by mělo to, že se lidé zamyslí nad tím, zda potřebují nakupovat všechny ty píčoviny a nechávat si je vozit až pod nos. Vánoční svátky, a vůbec všechny svátky, jsou přehlídkou zbytečného odpadu. Nejde jen o obaly, ale i o všemožné dekorace, které jsou v popelnici už druhý den po svátcích.
Odpovědět2  0
"run na Binance­" má jako znamenat co?
Odpovědět1  2
Nevadí, však už máme asi tak 1000 lepších technologií, tedy alespoň soudě podle zdejších článků za poslední rok...
Odpovědět1  1
Jak je toho v praxi zneužíváno státem?
Odpovědět1  0
Však je to jen další kryptošméčko.
Odpovědět1  0
Hrozná lumpárna, že se do firmy nemusí vozit pancéřovým autem miliony, aby pak na ně zaměstanci stáli frontu, a cestou domů se báli, aby je někdo neokradl. Respektive cestou do banky, protože předpokládám, že účty v hotovosti taky neplatíte. Nebo snad každý měsíc chodíte vystát frontu na poštu se štosem složenek? Tohle vám fakt chybí?
Odpovědět1  0
Ale jistě, jenže ty jsou nezajímavé pro své reálné parametry. Neexistující výmysl s nereálnými parametry je zjevně zajímavější.
Odpovědět2  0
A že je teda třeba v americe tak černo, to tam asi furt importují nové černochy přímo z afriky, aby jim populace nezbělala...
Odpovědět1  0
Je třeba si uvědomit, že ten pokrok jim nikdy nechyběl, a za většinu problémů afriky může bílý muž. Dokud mohli žít v klidu ve svých chýších, tancovat okolo ohně, a pojídat se navzájem, tak byla afrika v pohodě.
Odpovědět0  0
A teď tu o Karkulce...

Opravdu je potřeba psát o kdejakém nesmyslu?
Odpovědět1  2
Mě právě taky trochu zamrzelo, že se nehlásí ke svým Africkým kořenům, ale raději se hlásí k čechům. Češi si myslím to stejně neocení, ale afričani by to asi taky neocenili, protože mají jiné starosti.
Odpovědět0  0
A co teda Apple nabídne lepšího než konkurence? Další tuctové předražené elektroauto, tentokrát s nakouslým jabkem?

Drahé auto umí vyrobit každý.
Odpovědět2  0
I když jsme si asi českého zástupce představovali jinak, nebo možná nijak, přejme mu šťastnou cestu.
Odpovědět3  0
Pašovat do Číny iPhony ­"Made in China­", to je fakt dobrý. :­-)
Odpovědět4  0
A čím mají rusáci ten signál rušit? ­"Moderní­" rušičky měli v jednotkách kusů, řada z nich už je dávno jen ohořelý šrot. Ze začátku se snažili Starlink rušit, ale vyšel nový FW, který přinesl odolnost proti tomuto rušení.

Rusáci budou za chvíli vytahovat německé tanky z bažin, aby měli na ukrajině čím bojovat.
Odpovědět1  1
Nesvádějte to na Hitlera.
Odpovědět1  1
Ani nevíme, v kolika pokusech to konkureční sklo prasklo. Ukážou nám pochopitelně ten jeden...
Odpovědět0  1
Tak budete mít ochranu, která je v laboratoři lepší než jiná ochrana, ale v praxi nebude žádný rozdíl, protože ve skutečnosti telefony nepadají tak jako v laboratoři. Jaký je tedy reálný přínost takové lepší ochrany?
Odpovědět5  2
Nejhorší možnou variantu? Vždyť ten telefon padá na plocho na v podstatě hladký povrh. Čím větší je dopadová plocha, tím menší je síla působýcí na styčnou plochu. Ve skutečnosti takhle nikdy nespadne a reálný beton bude mnohem hrubější.
Odpovědět4  1
K čemu?

A jedno nabití to vydrží sotva půl dne, co?

Zbytečné přetáhování se o nej něco...
Odpovědět0  0
Smirklový papír není beton. Takhle hladký beton na ulici určitě nenajdete. A právě na nerovnostech záleží nejvíce. Navíc ten telefon padá úplně na plocho, což se rovněž ve skutečnosti stane jen těžko.

Testy úplně o ničem. Kdyby to fungovalo, tak to prostě pustí z metru na beton.
Odpovědět3  1
Přesně tak. Mít doma inkoustovou tiskárnu, tak to znamená kupovat každý rok, na těch 20 stran co vytisknu, novou inkoustvou kazetu, případně rovnou celou tiskárnu. To už si to rovnou můžu dojet někam vytisknout a i kdybych jel taxíkem, vyjde mě to levněji...

Zlatá laserovka, tam nemá co zaschnout ani se pokazit.
Odpovědět8  1
Na jednu stranu jsou ty krachy dobré, na druhou stranu tím spousta hlupáků přijde o peníze, ale těm to vlastně taky přeji. Takže vlastně nezbývá než zavidět pár chytrákům snadno nabyté peníze.
Odpovědět2  0
Ekologický a ekonomický nesmysl. Někdo na tom pochopitelně vydělá, ale příroda to nebude. Množsví uvolněných emisí při výrobě, přepravě a následné likvidaci tisíců, a případně miliónů, tun betonových bloků bude šílené. Stavebnictví a betonářský průmysl je zásadním znečiš´tovatelem.
Odpovědět4  2
Nějaká herní konzole a pár displejů se už v té ceně ztratí...
Odpovědět1  0
Za zrovna Huawei je prošpikovaný čínskými šmíráky.
Odpovědět5  4
Jenže jezdit na čistý líh není tak jednoduché, kvůli jeho parametrům. Proto se vždy používá ve směsi s benzínem.

A výroba lihu ekologická není.
Odpovědět1  0
Ať ale spalujete jakékoli palivo, pořád budete vypouštět pevné částice a další látky. V motoru se stále bude spalovat malé množství oleje a pohyblivé části podléhají opotřebení. Část toho vždy vyletí výfukem.

CO2 nelze ignorovat, ať už je z řepky, stromů, vodních řas nebo z dinosaurů.
Odpovědět2  0
Proč by neměl být dojezd takový, jaký udává výrobce? Na tohle si určitě dají dobře pozor a baterie bude mít ještě dostačnou rezervu. Skandál v počátku nikdo nedovolí.

Napřed píšete, že vámi uváděná paliva nevytvářejí emise, ale v zápětí napíšte, že vzniká, mimo jiné CO2. Nejsou emise CO2 to, co dneska především všechny zajímá?
Odpovědět2  0
Však je to nesmysl. Prakticky to nebude zrovna ergonomické.
Odpovědět1  0
To je smutná zpráva...
Odpovědět1  1
Automobilku to třeba nezajímá, ale kupce těch dat se jistě najde...
Odpovědět1  0
Je to pouze laciná reklama, reálně to nikdo používat nebude, takže na tom hotel nebude nijak tratit.

Stejně jako by nějakej vidlák v horní dolní začal za BTC prodávat brambory ­- senzace, ale reálně tam pro ty brambory nikdo nepojede.
Odpovědět0  0
Patidlo, které přes noc ztratí většinu hodnoty? To už snad raději platit rybama, ty lze alespoň zamrazit...
Odpovědět12  4
Pokud budou počítat především na těch akcelerátorech, tak je to nepodstatná informace. Jeden z mnoha kusů křemíku...
Odpovědět0  0