
Hlavně, aby se nenaučil stávkovat.
Odpovědět0 0
Pořád mi nějak uniká opravdu praktické využití. Píčovin, kde by se to dalo uplatnit, mne opravdu napadá hodně, ale praktického nic.
Jedině snad, že by z toho dělali komdomy, ale ty jsou taky na piču...
Jedině snad, že by z toho dělali komdomy, ale ty jsou taky na piču...
Odpovědět2 0
"Drone Kit Only" ocení hlavně ukrajinská armáda... :-)
Odpovědět1 0
V profesionálním segmentu není pochopitelně problém použít profesionálních konektorů, které budou násobně nebo řádově dražší, ale ve spotřebitelském segmentu je přenášení podobných výkonů přes laciné konektory nesmysl.
Za chvíli budou chtít z 12V větve napájet i přímotop...
Za chvíli budou chtít z 12V větve napájet i přímotop...
Odpovědět5 1
Která jiná společnost nabízí rychlosti srovnatelné s rychlostmi Starlinku?
A opravdu si stěžujete, že je v našich končinách jednou něco levnější, než na západě? To jako fakt? :-O
A opravdu si stěžujete, že je v našich končinách jednou něco levnější, než na západě? To jako fakt? :-O
Odpovědět1 1
Co je tohle za kecy? Co ten počítač bude na tom internetu v noci asi sám dělat, aby postahoval desítky či stovky GB dat?
A kam ty terabajty dat ukládáte? Nebo je stahujete jen tak?
Starlink cílí na ty, kteří vysokorychlostní internet potřebují k důležitým činnostem. Stahování 4K filmů z torrentů určitě k takovým činnostem nepatří.
A kam ty terabajty dat ukládáte? Nebo je stahujete jen tak?
Starlink cílí na ty, kteří vysokorychlostní internet potřebují k důležitým činnostem. Stahování 4K filmů z torrentů určitě k takovým činnostem nepatří.
Odpovědět4 2
Až na to, že všechny vyspělé země vypouští rakety tak, aby jejich zbytky nikoho neohrožovaly, včetně řízeného navedení do atmosféry. Tohle Čína a další země, kterým záleží pouze na svých zájmech, prostě neřeší.
Odpovědět8 3
Nikdy!
Odpovědět5 1
Pro většinu uživatelů jsou to stále přijatelné podmínky, za kterých získají v odlehlých oblastech bezkonkurenční služby, protože žádná konkurence tam opravdu není.
Je to sice nefér, ale mobilní operátoři, banky, a další instituce také neustále mění nějaké podmínky. Dokonce i ty zákony se neustále mění...
Je to sice nefér, ale mobilní operátoři, banky, a další instituce také neustále mění nějaké podmínky. Dokonce i ty zákony se neustále mění...
Odpovědět2 0
Na jednu stranu není změna podmínek už již uzavřených smluv úplně fér, na druhou stranu Starlink stále nabízí bezkonkurenční službu za bezkonkurenční peníze, takže reálně vypovězených smluv (ze strany zákazníků) mnoho nebude.
A na rovinu, ten 1TB je hodně dat, a v obslastech, na které Starlink cílí, by nebylo možné s jiným poskovatelem, exstuje-li, takový objem dat třeba vůbec stáhnout.
Je to pochopitelné omezení, jen mělo být účinné od záčátku. Nikdo ale nemohl očekávat takový zájem.
A na rovinu, ten 1TB je hodně dat, a v obslastech, na které Starlink cílí, by nebylo možné s jiným poskovatelem, exstuje-li, takový objem dat třeba vůbec stáhnout.
Je to pochopitelné omezení, jen mělo být účinné od záčátku. Nikdo ale nemohl očekávat takový zájem.
Odpovědět3 0
Kolik budete platit majitelům tankerů a jiných lodí? Já vám nic platit nebudu.
Takže, kdo by komu měl co platit? Nikdo nic platit nebude, protože je to pochopitelně holý nesmysl. Nákladní loď slouží k převážení nákladu.
Takže, kdo by komu měl co platit? Nikdo nic platit nebude, protože je to pochopitelně holý nesmysl. Nákladní loď slouží k převážení nákladu.
Odpovědět2 0
Je potřeba jim pomoci vybudovat infrastrukturu, aby se mohli živit sami. Spotřební zboží si pam mohou, ale nemusí, kupovat, to jim přece nebudeme dávat zadarmo.
Oni nedělají děti ani tak pro zábavu, jako kvůli tomu, aby je ty děcka živila, až budou staří. Tak to byl do nedávna i u nás, kdy byly velké rodiny běžné a čím byli lidé chudší, tím byly rodiny větší. Každý do té rodiny totiž něčím přispěl, i kdyby měl žebrat, a všichni ve výsledku živili své rodiče.
Je jedno, jestli ty děti přispívají prací, krádežemi, humanitární pomocí, nebo sociálními dávkami.
Navíc je v těch zemích vysoká úmrtnost. V přírodě je rovněž zcela běžné, že některé druhy mají mnoho potomstva, a přesto ty druhy nejsou přemnožené.
Oni nedělají děti ani tak pro zábavu, jako kvůli tomu, aby je ty děcka živila, až budou staří. Tak to byl do nedávna i u nás, kdy byly velké rodiny běžné a čím byli lidé chudší, tím byly rodiny větší. Každý do té rodiny totiž něčím přispěl, i kdyby měl žebrat, a všichni ve výsledku živili své rodiče.
Je jedno, jestli ty děti přispívají prací, krádežemi, humanitární pomocí, nebo sociálními dávkami.
Navíc je v těch zemích vysoká úmrtnost. V přírodě je rovněž zcela běžné, že některé druhy mají mnoho potomstva, a přesto ty druhy nejsou přemnožené.
Odpovědět1 1
Mikroplasty, mimo jiné, vznikají rozpadem plastů, takže leda zakázat všechny plasty, včetně plastových ryb.
Odpovědět2 0
A vy byste chtěl vozit ve svém autě zařízení, který by čistilo okolní vzduch?
Odpovědět1 0
Je potřeba těm zemím pomoci zlepšit životní úroveˇň. Čím vyšší životní úroveň, tím méně potomků.
Na druhou stranu, ať si ve své zemi mají kolik potomků chtějí, jen pak ať nechodí žebrat k nám.
Na druhou stranu, ať si ve své zemi mají kolik potomků chtějí, jen pak ať nechodí žebrat k nám.
Odpovědět2 0
To není auto, je zase nějaká nákupní taška na kolečkách, za cenu auta.
Odpovědět6 0
A k čemu to je?
Odpovědět2 3
"Nezodpovězenou otázkou je, proč se zde nachází jedno vadné CCD. Může jít o Ryzen 9 7900X, u kterého bylo jedno CCD vadné, ale to nevíme s jistotou."
A jak víte, že to CCD je vadné?
A jak víte, že to CCD je vadné?
Odpovědět3 0
Nepotřebujeme neustále něco budovat. Co byste furt chtěl budovat? Má se vše vybetonovat? Kdy už bude konečně vybudováno, a co je cílem?
Lidé chtějí žít, nepotřebují nekonečný růst.
V Číně jsou zase přehnaně akční, takže pak mají postavena města s kapacitou pro miliony obyvatel, ve kterých nikdo nebydlí. Zdevastované životní prostředí a plýtvání zdroji, to chcete budovat?
Lidé chtějí žít, nepotřebují nekonečný růst.
V Číně jsou zase přehnaně akční, takže pak mají postavena města s kapacitou pro miliony obyvatel, ve kterých nikdo nebydlí. Zdevastované životní prostředí a plýtvání zdroji, to chcete budovat?
Odpovědět0 3
Čína je totalitní stát, takže nemusí řešit výkupy pozemků, povolení, ekologii, pracovní sílu,.. To se to pak staví, když lidi nemají žádná práva.
Odpovědět0 5
V číně se přesouvají lidé tak, že se vesnice na nevhodném místě zbourá, a lidé se nuceně nastěhují jinam. Rychlovlaky jsou pro smétánku, nikoliv pro dojíždějící dělňase.
Odpovědět2 4
V čem nás strčí do kapsy? Totální kontrolou obyvatel? Mírou korupce stranických pohlavárů? Cenzurou?
Opravdu byste chtěl žít takové zemi jen proto, že mají něco nej? No ale pozor na to, že abyste se mohl svézt takovým rychlovlakem, budete muset mít dostatečné sociální skóre. Snad si nemyslíte, že to stavějí pro ty, co přecházejí na červenou, nebo pravidelně nevyvěšují rudý prapor. Naopak, ti to budou stavět...
Opravdu byste chtěl žít takové zemi jen proto, že mají něco nej? No ale pozor na to, že abyste se mohl svézt takovým rychlovlakem, budete muset mít dostatečné sociální skóre. Snad si nemyslíte, že to stavějí pro ty, co přecházejí na červenou, nebo pravidelně nevyvěšují rudý prapor. Naopak, ti to budou stavět...
Odpovědět2 4
Když to nefunguje nikde jinde, proč by to mělo fungovat v Číně? Jedna věc je postavit nějaký prototyp, druhá věc je spolehlivý provoz, který dává ekonomický smysl. Jak známe čínu, z hecu možná něco postaví, ale pak bude ticho. Kvalita čínské výroby, výstavby, korupce,... Ošizené baráky, mosty a jiné stavby jim padají jak na běžícím pásu, sem tam vykolejí nějaký rychlovlak...
Odpovědět1 5
Články typu 18650 se už dávno v noteboocích prakticky nenacházejí - nevešly by se tam. Většina notebooků ani nenabízí vyměnitelnou baterii, takže toho plastu, do kterého jen interní článek zabalen je rovněž o poznání méně.
Osobně těch pár gramů také neřeším, stejně jako neřeším pár milimetrů tloušťky, jenže většinová populace to řeší, takže vše se dělá tenčí a lehčí, protože tyto parametry aktuálně prodávají.
Osobně těch pár gramů také neřeším, stejně jako neřeším pár milimetrů tloušťky, jenže většinová populace to řeší, takže vše se dělá tenčí a lehčí, protože tyto parametry aktuálně prodávají.
Odpovědět1 0
Hmotnost automobilů se řeší kvůli spotřebě (=emisím). Dnes už výrobci řeší každý gram. Odlehčuje se kde se dá.
Odpovědět1 0
Odpovědět1 0
Rudá špíno, odstěhuj se do Ruska.
Odpovědět4 5
Takže okupace ukrajiny totalitním režimem je v pořádku, protože jinde už totalitní režimy jsou? Není to poněkud zvrácená logika?
Odpovědět3 2
Kdyby nebyla Čína, dělalo by se to jinde, a v číně by ještě žili v bambusových chýších. Oni to dělají pro kšeft a kradení technologií, nikoli kvůli tomu, abychom se mi měli lépe.
Tak se do tý Číny nebo Ruska odstěhujte. Na co ještě čekáte? Tady je vše špatně, tam je ráj na zemi...
Tak se do tý Číny nebo Ruska odstěhujte. Na co ještě čekáte? Tady je vše špatně, tam je ráj na zemi...
Odpovědět3 2
Co ostatní? Budou vánoce, tak se podívejte, na jaké zbytečnosti mají lidé pořád peníze.
Nepodporuji válku, ale znamená to, že se má Ukrajina vzdát? Má se Rusku vzdát každý?
Takže je vám fuk, že ty léky se budou v místo na ukrajině vyrábět v rusku, protože ukrajina přestane existovat? Hlavně, že si budete moc vzít růžovou tabletku na kdejaký kašlíček.
Nic z ruska nechci! Ať si to to rusáci strčí třeba do prdele!
Nepodporuji válku, ale znamená to, že se má Ukrajina vzdát? Má se Rusku vzdát každý?
Takže je vám fuk, že ty léky se budou v místo na ukrajině vyrábět v rusku, protože ukrajina přestane existovat? Hlavně, že si budete moc vzít růžovou tabletku na kdejaký kašlíček.
Nic z ruska nechci! Ať si to to rusáci strčí třeba do prdele!
Odpovědět6 5
Nepotřebujeme laciné výrobky za cenu lidského utrpení! Radši si vezmu tři svetry, než abych šel mávat rudým praporem!
Odpovědět7 6
Co je nájemníkům do toho, co je na střeše? Proč by praskalo zdivo? A v USA beztak žádné zdivo nemají, pouze ten jejich papundekl...
Odpovědět1 1
Tady je dneska slušně nablito...
Odpovědět5 2
Však přetaktování dnes už moc nedává smysl. Ten HW už žádné výkonové rezervy v podstatě nemá, a už po vybalení z krabice to jede na maximum, co křemík dá.
Odpovědět2 0
Tohle je nějaká novinařina? Článek je pouze kupa žvástů.
Jediná čísla, která jsem našel v článku:
"Podle společnosti by toto řešení mělo vygenerovat o 50 % více energie než jiné OZE za podobnou, případně dokonce i nižší cenu (má být ekvivalentem 16 solárních panelů)."
Jaké OZE?
Jakou cenu?
jakých 16 solárních panelů?
Jediná čísla, která jsem našel v článku:
"Podle společnosti by toto řešení mělo vygenerovat o 50 % více energie než jiné OZE za podobnou, případně dokonce i nižší cenu (má být ekvivalentem 16 solárních panelů)."
Jaké OZE?
Jakou cenu?
jakých 16 solárních panelů?
Odpovědět2 0
Říkám si, co by se stalo, kdybychom se najednou museli vrátit zpět k technologiím, které ještě umíme vyrobit mimo čínu. Žít by se asi dalo, svět by se nezbořil. Ušetřila by se spousta zbytečností, jako počítač v každém toustovači a žárovce... Možná by nám i současné telefony těch 10 let zázračně vydržely, protože ty nové by byly na úrovni před XXti lety... a dražší.
Odpovědět6 0
30k na herní počítač je absolutně v pohodě.
Odpovědět2 0
Jestli v tom dronu není zavřený Íránec...
Odpovědět2 0
Naštěstí už spalovací motor v autě mám, tak mi jen stačí vzít palivo navíc...
Odpovědět6 0
Lithium si také nedáváte k snídani... Ono moc nejedovatých typů baterií asi nebude...
Odpovědět4 0
A co teprve taková pěkná kolegyně! Ale produktivitě to nepřidá... :-)
Odpovědět0 0
Na ražbě tunelů není nejdraží razící stroj, stejně jako při stavbě dálnice není nejdražší bagr. Vždy je potřeba přemístit obrovské množsví různorodého materiálu - rubanina ven, všechno ostatní dovnitř. Jsou to tisíce náklaďáků na jeden tunel.
Odpovědět2 0
Teorie pěkná, jen ty stanice jaksi neexistují.
Odpovědět3 0
Jenže Musk napřed prodává sliby, pak nedodělky a finální produkt v nedohlednu. Fúzních reaktorů, které "nefungují" už máme po světě několik, a Musk by těžko hledal někoho, kdo by koupil další.
Odpovědět2 1
Takový kód pro deaktivaci těhle štěnic by se obecně hodil. :-)
Odpovědět1 0
A tu elektriku "zadarmo" mi budou domu posílat v krabicích?
Odpovědět3 1
Fůzní reakci zatím udržet nikdo neumí, ale reaktor chce stavět kde kdo...
Odpovědět2 0
A kdo tedy vyrábí ty elektrické náklaďáky?
Odpovědět1 0
Jenže všechny modely od Tesly jsou stále považovány za luxusní vozy, takže logicky stojí podobně jako luxusní vozy jiných výrobců. U užitkových vozů se ale na luxus nehraje, tam zákazníka především zajímá, kolik to uveze a za kolik. Pokud bychom měřili podobně i osobním vozům, pak klidně můžeme porovnávat Teslu s Dacií, protože uvezou stejně lidí, ale Tesla stojí násobně víc. U užitkových vozů se nehraje na metalízu, kožené vyhřívané sedačky, XX palcový dotykový displey, zrychlení,... a podobně, protože to peníze nevydělává. A na bílé dodávce v základní výbavě by toho moc nevydělala ani Tesla, tedy pokud by jich nebyli schopni vyrobit za stejnou cenu, ve stejném množství jako konkurence, což Tesla schopná není. Tesla stále žádné, masově vyráběné, lidové auto v nabídce nemá.
Odpovědět0 0
"Kolik lidí za letu používá BT sluchátka? Jakej v tom je rozdíl?"
Žádnej, protože používat bezdrátová zařízení za letu obecně není povoleno. Zde se navíc bavíme o nákladovém prostoru.
Žádnej, protože používat bezdrátová zařízení za letu obecně není povoleno. Zde se navíc bavíme o nákladovém prostoru.
Odpovědět1 2
Tak polohu toho Airtagu může předávat třeba iPhone někoho z posádky. Už se to i tak děje, že pošlete třeba přes DHL Airtag, a pokud bude na palubě iPhone, bude ochotně polohu Airtagu bonzovat. Pochopitelně jen do určité letové hladiny, kde je mobilní signál.
Odpovědět2 0
Ani ty webkamery nejsou potřeba. Kromě specifických situací nepřináší obraz volajícího žádnou reálnou hodnotu.
Odpovědět8 0
To ale porovnáváte maloobchodní ceny, což většinou není počáteční cílová skupina zákazníků pro zcela nový model/typ užitkového vozu. Budete chtít cílit na velké zákazníky typu Fedex, USPS, kteří nakoupí stovky či tisíce vozů, ale rovněž budou chtít velkou slevu. U modelu, který má velkou část dílů shodných s jiným modelem, a se zaběhnutou sériovou výrobou, není problém takovou slevu poskytnout. Pokud ale rozjíždíte výrobu jediného modelu užitkového vozu, a nic podobného v nabídce nemáte, těžko budete takovou slevu poskytovat. Navíc potřebujete získat zpět investici do vývoje a výroby, což půjde při přideji se slevou těžko. Většinu ceny elektromobilu tvoří baterie, a na těch se ušetřit nedá.
Tesla si tímhle už prošla, a přežila jen díky tomu, že nabídla bezkorenční produkt. E-dodávky už ale na trhu jsou běžně k dostátní, a lze si jen těžko představit něco, co by dalo Tesle zásadní konkurenční výhodu. Velké automobilky už mají většinu vývoje a investicí do výrobních procesů zaplaceno z výroby spalováků, takže mohou levněji vyrábět i ty elektromobily.
Tesla nikdy nekonkurovala cenou, a ještě dlouho tomu tak nebude.
Tesla si tímhle už prošla, a přežila jen díky tomu, že nabídla bezkorenční produkt. E-dodávky už ale na trhu jsou běžně k dostátní, a lze si jen těžko představit něco, co by dalo Tesle zásadní konkurenční výhodu. Velké automobilky už mají většinu vývoje a investicí do výrobních procesů zaplaceno z výroby spalováků, takže mohou levněji vyrábět i ty elektromobily.
Tesla nikdy nekonkurovala cenou, a ještě dlouho tomu tak nebude.
Odpovědět2 0
Jenže Muskovo firmy nedělají nikdy to, co dělá někdo jiný. Kdyby Tesla dělala Transit, stál by 2 více něž Ford Transit, a žádné firmě by sa takové vozidlo nemohlo vyplatit. V komerčním segmentu se na hype moc nehraje, protože mít flotilu drahých aut a nemít na výplaty pro řidiče, je jaksi neudržitelné.
V konečném důsledku je zákazníkovi jedno, zda mu nákup přivezete otlučením transitem, novým doblem, tancující Teslou, nebo Starshipem... rozumějte nebude ochoten si připlatit, pokud mu to nepřinese žádné výhody.
V konečném důsledku je zákazníkovi jedno, zda mu nákup přivezete otlučením transitem, novým doblem, tancující Teslou, nebo Starshipem... rozumějte nebude ochoten si připlatit, pokud mu to nepřinese žádné výhody.
Odpovědět2 0
Pokud chcete porovnávat USA vs cokoliv, tak musíte vzít potaz i další parametry, jako třeba rozdílná maximální délka soupravy, maximální hmotnost a podobně. O od toho se potom bude odvíjet počet náprav, ať již s dojmontáží či bez. Jestliže má Tesla Semi na návěsu dvě nápravy, s dvojmontáží podle místních zvyklostí, je to dáno parametry použitého návěsu.
On je vlastně asi původní příspěvek úplně irelevatní, protože lze předpokládat, že Tesla Semi bude kompatibilní se všemi běžnými návěsy, tj. parametry se budou lišit.
On je vlastně asi původní příspěvek úplně irelevatní, protože lze předpokládat, že Tesla Semi bude kompatibilní se všemi běžnými návěsy, tj. parametry se budou lišit.
Odpovědět2 0
V hale je lepší použít jeřáb, neboť ten nepotřebuje baterie za miliony, které by v hale navíc jen zbytečně stály a tedy se nezaplatily.
Odpovědět3 0
Méně náprav znamená nižší nosnost a/nebo vyšší tlak na vozovku. Snad si nemyslíte, že ty nápravy jsou tam jen pro srandu, snad díky lobby výrobců pneumatik...
Odpovědět4 0
Všechna letadla? Ta pravidla jsou jaksi obecná. To, že něco nečiní problém jednomu letadlu neznamená, že jiné letadlo problém mít nebude. Určitě ta pravidla nevznikla jen tak pro srandu.
Odpovědět1 6
Však to je celá podstata krytoměn - obrat ostatní dříve, než oberou oni vás.
Odpovědět9 3
V pořádku, pravidla jsou pravidla. Pokud mají být elektronická zařízení vypnutá, tak mají být vypnutá. Za chvíli by se mohlo stát, že někdo bude chtít za letu jezdit po nákladovém prostoru letadla autíčkem na dálkové ovládání.
Navíc je v tom li-ion baterie, takže to má být opět vypnuté, nebo to nemá v nákladovém prostoru letadla co dělat:
"Devices containing lithium metal batteries or lithium ion batteries, including – but not limited to – smartphones, tablets, cameras and laptops, should be kept in carry-on baggage. If these devices are packed in checked baggage, they should be turned completely off, protected from accidental activation and packed so they are protected from damage."
https://www.faa.gov/newsroom/lithium-batteries-baggage
Navíc je v tom li-ion baterie, takže to má být opět vypnuté, nebo to nemá v nákladovém prostoru letadla co dělat:
"Devices containing lithium metal batteries or lithium ion batteries, including – but not limited to – smartphones, tablets, cameras and laptops, should be kept in carry-on baggage. If these devices are packed in checked baggage, they should be turned completely off, protected from accidental activation and packed so they are protected from damage."
https://www.faa.gov/newsroom/lithium-batteries-baggage
Odpovědět1 2
Schovka se lépe hraje v pohybu? Jakože když někde pobíháte, tak jste méně vidět a méně slyšet?
A už si tu ZŠ alespoň vychodil? Zatím to vypadá, že seš poslední ve školce...
A už si tu ZŠ alespoň vychodil? Zatím to vypadá, že seš poslední ve školce...
Odpovědět4 6
Může se schovat hned vedle křižníku Moskva... :-)
Otázkou je, na jak dlouho jim vystačí zásoby uhlí a vodky...
Otázkou je, na jak dlouho jim vystačí zásoby uhlí a vodky...
Odpovědět6 8
A netýká se tohle i jiných lodí?
Potápěči nemají v trase plavby lodí co dělat, nebo si snad myslíte, že lodě budou mezi jejich bojkami kličkovat?
Potápěči nemají v trase plavby lodí co dělat, nebo si snad myslíte, že lodě budou mezi jejich bojkami kličkovat?
Odpovědět0 0
Já bych třeba i těch pár korun zaplatil, ale bohužel je vyžadován Google účet, osobní údaje a tak dále, díky čemuž mě ve výsledku bude Google šmírovat napříč mými zařízeními, kdykolik a kdekoli. Takže budu mít Youtube bez reklam, ale otravné reklamy Googlu, navíc cílené, všude jinde zůstanou.
Kdyby byla provozovatelem normální firma, která se neživí vytěžování mých dat, nemám problém.
Kdyby byla provozovatelem normální firma, která se neživí vytěžování mých dat, nemám problém.
Odpovědět3 1
Jo jo, člověk si pustí relaxační video a do toho mu několikrát vyskočí nějaká uvřeštěná reklama na nějaký nesmysl. Ty reklamy se navíc tak neskutečně opakují...
Řešením je se na celou chytrou část televize vykašlat a dát si tam vlastní krabičku, ve které si mohu dělat co chci.
Řešením je se na celou chytrou část televize vykašlat a dát si tam vlastní krabičku, ve které si mohu dělat co chci.
Odpovědět3 0
Spíše je jednou za 15 minut kousek filmu...
Odpovědět6 0
A kdo to bude v tom rusku kupovat, když kdo mohl dávno utekl na západ, a zbytek buď pochcípá na ukrajině nebo se uchlastá? Čína je aktuálně ve slušné krizi, ze které se jen tak nevyhrabe, protože místní trh je šíleně pokřivený a vláda zkorumpovaná, jako ta v rusku. V Íránu te´d taky není zrovna klid. Do roku 204x spíše hrozí uvedeným zemím ještě hlubší propad do distopické totality, nebo totální rozpad.
Opravdu jsou toto vaše země snů? Nebo pouze obdivujete totalitní režimy, ale žít byste v nich nechtěl?
Život není o kupní síle.
Opravdu jsou toto vaše země snů? Nebo pouze obdivujete totalitní režimy, ale žít byste v nich nechtěl?
Život není o kupní síle.
Odpovědět4 2
HW není problém, ale jak tomu budete vysvětlovat co po tom chcete? Když vidím na jaké úrovni jsou dnes všichni ti hlasoví asistenti, tak si ani radši nechci představovat, jak něco chci po takovémto stroji...
Odpovědět0 0
Efektivnější ano, ale pracovní síla z východu je pořád levnější.
Odpovědět0 0
Proč by měl stát cokoliv komukoliv kompenzovat? Jak je tohle problém státu?
Píšete komentáře přes internet, místo toho abyste je posílal poštou a nechával otisknout v novinách... počkat... opsat písařem a nechat roznést poslíčkem ...
Píšete komentáře přes internet, místo toho abyste je posílal poštou a nechával otisknout v novinách... počkat... opsat písařem a nechat roznést poslíčkem ...
Odpovědět3 0
První let neznamená, že je něco otestováno.
Odpovědět1 0
Ta přečerpávačka, ale bude fungovat desítky let s minimální údržbou. Tohle je plné drahé technologie s omezenou životností. V číně určitě není problém s místem.
Odpovědět1 1
Už je to tady zase.
Odpovědět3 0
Při darování čehokoli logicky nelze očekávat zisk.
To je jako se rozčilovat se nad tím, že když v nevyužitém bytě poskytnu zdarma obytování někomu v nouzi, nemám z toho nic, ale když byt pronajmu, budu z toho mít zisk.
A ten váš kryptozisk stejně platí někdo jiný, protože je to celé letadlo.
To je jako se rozčilovat se nad tím, že když v nevyužitém bytě poskytnu zdarma obytování někomu v nouzi, nemám z toho nic, ale když byt pronajmu, budu z toho mít zisk.
A ten váš kryptozisk stejně platí někdo jiný, protože je to celé letadlo.
Odpovědět0 0
To přijde docela pozdě, už teď je potřeba přitápět...
Odpovědět3 1
Dokud jsou kryptoměny založené na spotřebě čehokoliv, nemůžou být už z principu zelené.
Odpovědět3 2
Souhlas. Vždy, když se snažím jet maximálně nejvyšší povolenou rychlostí, vždy dojedu někoho, kdo si to "valí" o 5km/h pomaleji. Po chvíli dojedeme někoho kdo jede ještě o 5km/h pomaleji a za chvíli jede člověk 70km/h, toho před sebou tlačí očima, ze zadu vás tlačí kolona a odstupy prakticky neexistují, protože jakmile se někde vytvoří mezera, rychle je vyplněna předjíždějícím vozidlem. Člověk, který chce ten rozestup udržet pak více brzdí než jede. Nehledě na to, že často někomu nevyjde zařazení se a tlačí vás z leva do příkopu. Mizerný rozhled a dlouhá kolona bez rozestupů...
Raději pojedu rychleji, než za někým přehnaně opatrným, kdo jede 70km/h a ještě brzdí před každou zatáčkou.
Na českých dalnicích je v podstatě jen jeden pruh, ten pravý je permanentně zablokován kamiony. Raději tedy jet svižně vlevo, než mezi nimi kličkovat, nebo skončit slisován...
Raději pojedu rychleji, než za někým přehnaně opatrným, kdo jede 70km/h a ještě brzdí před každou zatáčkou.
Na českých dalnicích je v podstatě jen jeden pruh, ten pravý je permanentně zablokován kamiony. Raději tedy jet svižně vlevo, než mezi nimi kličkovat, nebo skončit slisován...
Odpovědět1 1
Když vidím, jak je vše, co má v sobě počítač, dnes spolehlivé... Ne díky, zabiju se raději sám.
Odpovědět5 1
Jenže ve spalovacím motoru nepálíte pouze čisté palivo. K hoření je potřeba ještě kyslík, který se bere z okolního vzduchu, a ten obsahuje spoustu dalších prvků, které nelze 100% odfiltrovat, a jste tak nucen je spálit. Tím vzniká kdejaké svinstvo, které opět nelze 100% odfiltrovat.
To by byl ale asi ten nejmenší problém, ale z každého spalovacího motoru se vlivem opotřebení uvolňují pevné částice, které opět nelze 100% odfiltrovat. No a to, že pálíte i nějaký ten olej, to snad nemusím zmiňovat.
Ono je i docela složité ten vodík v tom spalovacím motoru spalovat (má-li motor vydržet), protože má jiný charakter hoření než klasická paliva. Navíc vodík sám o sobě moc nemaže.
To by byl ale asi ten nejmenší problém, ale z každého spalovacího motoru se vlivem opotřebení uvolňují pevné částice, které opět nelze 100% odfiltrovat. No a to, že pálíte i nějaký ten olej, to snad nemusím zmiňovat.
Ono je i docela složité ten vodík v tom spalovacím motoru spalovat (má-li motor vydržet), protože má jiný charakter hoření než klasická paliva. Navíc vodík sám o sobě moc nemaže.
Odpovědět1 0
Elektrický pohon je jednodušší a dnes už asi i levnější.
Navíc ze spalovacího motoru nebude vycházet jen vodní pára, tak jako u palivového článku.
Navíc ze spalovacího motoru nebude vycházet jen vodní pára, tak jako u palivového článku.
Odpovědět0 0
Popularita roste s tím, jak populace hloupne...
Odpovědět4 0
A to někoho zajímá, co někdo opravdu dělá? Jakože se třeba natočí, jak sedí na hajzlu?
Vždyť doteď žily sockosítě z toho, že se uživatele předháněli v bizáru.
Vždyť doteď žily sockosítě z toho, že se uživatele předháněli v bizáru.
Odpovědět0 0
Vychytávka pro zloděje odložených telefonů... :-)
Odpovědět1 0
Bohužel, je na denním pořádku, že se na vás někdo lepí. Jakmile se vy na někoho nelepíte, lepič za vámi to vyhodnotí jakože jedete pomalu, předjede vás a "zbytečnou" mezeru vyplní. Prostě na hlavu.
Auta jako tanky stavět nelze, dnes se hledí na každý gram hmotnosti. Navíc, pokud se srazí dva tanky, nedopadne to o moc lépe. Ten auto-tank má výhodu, když se srazí se starším/menším autem, jehož posádka je ale v nevýhodě.
Auta jako tanky stavět nelze, dnes se hledí na každý gram hmotnosti. Navíc, pokud se srazí dva tanky, nedopadne to o moc lépe. Ten auto-tank má výhodu, když se srazí se starším/menším autem, jehož posádka je ale v nevýhodě.
Odpovědět0 0
Ne díky, radši kabel.
Odpovědět2 1
Umělé diamanty se vyrábí v běžných velikostech, třeba i 10 karátů. Je třeba si ale uvědomit, že cenu diamantů přímo určuje jejich vzácnost a navyšovat výrobu v podstatě není žádoucí. Není to běžná surovina, nic se z jich nevyrábí, nemají praktické průmyslové použití, nespotřebovávají se, takže na zvýšení těžby a poklesu ceny není v podstatě žádný zájem - chleba levnější nebude. Pochopitelně diamanty z vesmíru mohou být nová kategorie, ale to platí i pro "obyčejné" měsíční kameny, a stejně tak to bude platit o "obyčejných" Marsovských kamenench. Jakmile to bude "běžná" věc, cena půjde dolů.
Časem bude pochopitelně běžné kde co, ale něvěřím moc tomu, že ještě v tomto století se zásadně něco změní. V tom nám totiž brání současný bordel tady na Zemi, ať už se jedná o politiku či ekologii.
Jsem toho názoru, že čas ještě nedozrál a napřed si musíme uklidit tady "dole". Na druhou stranu, těch zdrojů " na vesmír" zase tolik nejde, takže nám zatím nechybí. Planeta je dost velká a zdrojů je v ní dost, stačí kopat hlouběji, nebo třeba hledat na dnech oceánů - což je pořád o dost jednodušší než na Marsu.
Časem bude pochopitelně běžné kde co, ale něvěřím moc tomu, že ještě v tomto století se zásadně něco změní. V tom nám totiž brání současný bordel tady na Zemi, ať už se jedná o politiku či ekologii.
Jsem toho názoru, že čas ještě nedozrál a napřed si musíme uklidit tady "dole". Na druhou stranu, těch zdrojů " na vesmír" zase tolik nejde, takže nám zatím nechybí. Planeta je dost velká a zdrojů je v ní dost, stačí kopat hlouběji, nebo třeba hledat na dnech oceánů - což je pořád o dost jednodušší než na Marsu.
Odpovědět0 0
Muska cesta na Mars moc nestojí, protože většinu technologie zaplatí někdo jiný a k jiným účelům. Bez zakázek na vynášení komečních satelitů by Musk žádné rakety nikdy nedělal. Bez zakázek na dopravu zásob a lidí na ISS by nebyl žádný Dragon, ať již ve verzi cargo či Crew. A bez toho byl nebyla Spaceship, pro kterou zatím není využití stejně jako pro Falcon Heavy, nehledě na to, že tak nějak pořád nelétá podle představ.
To, že někam zapíchnu vlajku jako první neznamená, že to území je moje. Zlata a drahých kovů je ma zemi dostatek, jen už se více hledí na životní prostředí a tak se nedá všude těžit. "Životní" prostředí Marsu nás nezajímá, tak pochopitelně můžeme drancovat stejně, jako jsme drancovali tu Ameriku. Drancování Ameriky stálo na otrocké práci, proto se tak vyplatilo. Pokud na Marsu nemá být otrocká kolonie, ale budou tam pracovat normání zaměstnanci, hodně draze placení, kterým tam navíc budete muset vybudovat odpovídající zázemí, vozit veškeré zásoby, ale hlavně těžební techniku, tak se ta těžka může těžko vyplatit. Navíc to všechno musíte dovézt zpět a ono je to všechno sakra těžké.
Diamanty umíme vyrábět, netřeba pro ně na Mars.
To, že někam zapíchnu vlajku jako první neznamená, že to území je moje. Zlata a drahých kovů je ma zemi dostatek, jen už se více hledí na životní prostředí a tak se nedá všude těžit. "Životní" prostředí Marsu nás nezajímá, tak pochopitelně můžeme drancovat stejně, jako jsme drancovali tu Ameriku. Drancování Ameriky stálo na otrocké práci, proto se tak vyplatilo. Pokud na Marsu nemá být otrocká kolonie, ale budou tam pracovat normání zaměstnanci, hodně draze placení, kterým tam navíc budete muset vybudovat odpovídající zázemí, vozit veškeré zásoby, ale hlavně těžební techniku, tak se ta těžka může těžko vyplatit. Navíc to všechno musíte dovézt zpět a ono je to všechno sakra těžké.
Diamanty umíme vyrábět, netřeba pro ně na Mars.
Odpovědět0 0
Soukromník by mohl snímky z JWST leda tak prodávat na Getty... :-D
Odpovědět0 0
A co by měla soukromá, na zisk orientovaná, firma z toho, že někoho dostane na Měsíc a zpět? Jak se na tom dají vydělat peníze? Ano, dají se tak utápět peníze vydělané jinde, ale kšeft to není.
On není vlastně ani moc důvod na ten Měsíc létat. Vše je to jen drahá podívaná.
On není vlastně ani moc důvod na ten Měsíc létat. Vše je to jen drahá podívaná.
Odpovědět0 0
A co zákazat další auta, protože se vzrůstajícím počtem aut na silnicích roste i počet kolizí? Co letadla? Ve vesmíru je místa spousta, lidí je tam do 10ti, a těch satelitů jsou tam pouze tisíce.
Číňan tam má jednu plechovku a rus se do vesmíru dlouho nepodívá.
Číňan tam má jednu plechovku a rus se do vesmíru dlouho nepodívá.
Odpovědět0 1
Číňani a kvalita, tak ten byl dobrej!
Ti leda tak vydají nařízení, že všichni musí používat nějakou čínskou distribuci linuxu, prošpikovanou šmíraky, a prohlásí ji za kvalitní.
Ti leda tak vydají nařízení, že všichni musí používat nějakou čínskou distribuci linuxu, prošpikovanou šmíraky, a prohlásí ji za kvalitní.
Odpovědět3 7
Přesně tak! A navíc je u těch kazet děláno vše proto, aby se toner nedal normálně vytisnouk, a aby se kazety nedaly doplnit a znovu použít.
Odpovědět3 0
Zamíchat bordel do asfaltu přece není žádná recyklace.
Odpovědět4 1
Pozemním teleskopům ale vadí i další satelity, není tam jen Starlink. Stejně tak jim vadí světelné znečištění a mnoho dalších vlivů.
No bože, tak mají smouhy přes pořízené obrázky... Stejně nechápu, co v tom vesmíru pořád hledají...
No bože, tak mají smouhy přes pořízené obrázky... Stejně nechápu, co v tom vesmíru pořád hledají...
Odpovědět0 1
Čemu ty satelity vadí? Na oběžné dráze, kromě pár lidí na ISS, nic nežije, takže tam ty satelity ničemu vadit nemohou.
Odpovědět2 0
A je je, už je to tady zase...
Odpovědět0 1
Vida, Samsung má nějakou podporu...
Odpovědět5 1
Navíc plast není zdravotně nezávadný, zejména ten recyklovaný může obsahovat kde co.
Až to bude hořet, tak to bude taky lahůdka.
Problém s plastem má jedinné řešení, nevyrábět ho. Recyklací se problém jen trochu oddaluje, protože plast neustále degraduje a recyklovat do nekonečna se nedá.
Až to bude hořet, tak to bude taky lahůdka.
Problém s plastem má jedinné řešení, nevyrábět ho. Recyklací se problém jen trochu oddaluje, protože plast neustále degraduje a recyklovat do nekonečna se nedá.
Odpovědět4 0
Čínské elektromobilní lobby už neví, co by vymyslelo.
Odpovědět2 9
Hned jsem si vzpoměl na GTA, kde při přejetí lidí právě to maso z kombajnu padalo. :-)
Odpovědět0 0