Zpět na článek

Diskuze: Experimentální verze DLSS částečně řeší problém ghostingu v Cyberpunku 2077

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Eskymak
Eskymak
Level Level
30. 9. 2021 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všechny tyhle "AI" systémy, které nemají s AI nic společného, jsou jen berličky pro neschopné. Místo simulace virtuálního světa dochází k pouhému odhadování a předpovídání.

ElectricKota
ElectricKota
Level Level
1. 10. 2021 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Správný název je strojové učení(k AI to má světelný roky), a je to jedna s cest, jak ukočírovat obrovské kvanta dat s menšími nároky na výkon. takže budoucnost v tom určitě je, a bude, už jen že jsme teprve na začátku vývoje.
K DLSS, pro mě je to naprosto klíčová věc od verze 2.0, kdy kvalita obrazu kolikrát překoná nativní render, a ještě to mám v dvojnásobným počtu snímků - ghostingu jsem si všiml, u Metra jen u ptáků na nebi, u CP při rychlý jízdě - ani jedno mi nevadilo, nepřekáželo. U kompetitivních titulů se to tolik neprojevuje, a tam na 144hz monitorech se to ještě o to víc minimalizuje.
Co se týče komplexní simulace digitálního světa, tam je problém s nedostatkem výkonu, kor v dnešní době kdy se meziroční nárůst výkonu zpomaluje, je za mně hledat další cesty zcela v pořádku.

Reklama
Reklama